Adriatische Zee 2 B
KvK 32090438

8,5

2016

martin brouwers beoordeelde op 2016-04-10

Ik ben zeer goed geadviseerd door de vriendelijke verkoper.
Hij heeft mij tot in de detail verteld wat voor ons de beste oplossing is.
Wij hebben een printer en etiketten bij dit bedrijf aangeschaft en het was binnen 1 werkdag geleverd.
Wij hebben nog gebeld i.v.m. installatie en de verkoper heeft ons telefonisch bijgestaan en daar ook de printer goed weten in te stellen.
Goede producten tegen een scherpe prijs en ook de service na verkoop is top, een aanrader dus.

Roman beoordeelde op 2016-01-18

Geweldige naservice. Stephan heeft goed geholpen met het omruilen naar een product dat goed werkte op onze iMacs.

ynske beoordeelde op 2015-03-02

Snelle levertijden en prima service. Ik had verkeerde stickers besteld en is snel omgeruild.

Jolanda Laurensen beoordeelde op 2015-02-09

Eerste levering. Tot nu toe tevreden.

2015