Kennemerstraatweg 195
1814GJ Alkmaar

Dirck Lut beoordeelde op 2019-08-09

Freek Harms beoordeelde op 2019-07-26

Gert-Jan beoordeelde op 2019-07-19

Dreghaakje met koord besteld. Super snel geleverd en van prima kwaliteit.

Bryan Boschman beoordeelde op 2019-07-09

Goeie service snelle reacties via e-mail en duidelijk bestelling binnen anderhalf dag al binnen

Damaris Van Breemen beoordeelde op 2019-07-07

Jan Matthijs Van Belzen beoordeelde op 2019-06-25

Zoran Toljaga beoordeelde op 2019-06-21

marc rogiers beoordeelde op 2019-05-22

betrouwbare site , goed en goedkoop , 2 uur na bestelling al verzonden

Chyree Mozer beoordeelde op 2019-05-21

Goede kwaliteit producten!

Reactie van Survival-Tools:
Bijzonder jammer dat we niet de reden te horen hebben gekregen waarom je een feedback met twee sterren hebt achtergelaten.
Wij streven altijd naar tevreden klanten en hopen dat je alsnog contact wilt opnemen zodat we het probleem voor je op kunnen lossen.
Met vriendelijke groet, Survivaltools.

Ayla van Weeren beoordeelde op 2019-05-19

Sbel geleverd en alles ook goed verpakt

Doménique Heemels beoordeelde op 2019-05-17

Levert wat besteld is, doet er zelfs nog iets bij; informeert tijdens verzenden en verpakt materiaal degelijk!

Frank Dijkhoff beoordeelde op 2019-05-13

snel geleverd

John Kummeling beoordeelde op 2019-05-08

Snelle levering, jammer van de niet aanwezige track and trace code.

Reactie van Survival-Tools:
Beste John, Hartelijk dank voor je feedback. Op brieven zit geen tack & trace code. Wij sturen artikelen die in een envelop passen daar ook in op. Dit scheelt namelijk behoorlijk in verzendkosten en houd de prijzen leuk. Als we een pakket opsturen dan sturen wij ook de track en trace code per mail toe. Met vriendelijke groet, Survival-tools.

Victor Boekestein beoordeelde op 2019-05-03

Waleed Almalki beoordeelde op 2019-04-24

Het was geweldighttps://dashboard.webwinkelkeur.nl/ratings/add/1205233/6708523/5#

Aron Zingerman beoordeelde op 2019-04-17

Marcel Pels beoordeelde op 2019-04-17

Heel tevreden

Rob Pappelendam beoordeelde op 2019-04-14

Bestelling ( komas) kwam kapot aan maar kreeg direct bericht dat een nieuwe verzonden wordt. Hoewel het ee kleine bestelling was toch heel fijn en goede service

Reactie van Survival-Tools:
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Kapotte goederen zullen wij altijd vervangen.
Wij willen dat onze klanten 100% tevreden zijn.
Service & garantie staan voorop!

Survival-tools.

Marc Gerts beoordeelde op 2019-04-04

Bas van der Veen beoordeelde op 2019-04-02

Heel fijn, persoonlijk en sympathiek behandeld!