Kennemerstraatweg 195
1814GJ Alkmaar

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Fred Kater beoordeelde op 2019-02-11

De bestelling werd eerder geleverd dan gedacht. Verder was ik aangenaam verrast door de kwaliteit.

Bart Daems beoordeelde op 2019-02-10

De Decker Laurent beoordeelde op 2019-01-28

Mijn fout, dacht dat ik 2 armbanden parakoord besteld had om over de €50 te zitten. Sorry hiervoor.
Top leveringen. Duikmes zal dan ook als eventuele backup dienen bij het duipzeeduiken.
Laurent

Jaap tunnesen beoordeelde op 2019-01-28

Kim Gerharts beoordeelde op 2019-01-26

Leuke spullen en een supersnelle levering. Ook een erg leuk cadeau er bij gekregen. ;)
Bedankt voor de topservice!

Roy Plug beoordeelde op 2019-01-20

Jose beoordeelde op 2019-01-20

Tom beoordeelde op 2019-01-12

Direct verzonden

Vincent Hoft beoordeelde op 2019-01-11

bryan Hasman beoordeelde op 2019-01-05

Britt Klazema beoordeelde op 2019-01-03

Ben heel tevreden over de kwaliteit van de messen!!

R Schaafsma beoordeelde op 2019-01-02

Mike beoordeelde op 2019-01-02

g.k.waagmeester beoordeelde op 2018-12-31

snelle reactie goede serves snelle levering kortom een aan rader .

Anoniem beoordeelde op 2018-12-17

Chris van Soesbergen beoordeelde op 2018-12-11

Zeer duidelijke en overzichtelijke website
Vrijdag om 4 uur besteld
Zaterdag om 4 uur geleverd gekregen
Daarbij nog een extra verrassing bij de bestelling
Als ik de volgende keer weer wat nodig heb zal ik zeker hier weer bestellen
Zeer goede en snelle service
Top ga zo door

Joep beoordeelde op 2018-12-11

Wat een waanzinnig goede online shop! Er was iets niet goed met wat we hadden besteld. De winkel heeft alles gedaan, en tot onze volle tevredenheid, om alles recht te zetten. Meerdere alternatieven geboden. Top. Hier kan menig webwinkel nog een puntje aan zuigen! Thanks Florian voor de goede service

Robin Inpijn beoordeelde op 2018-12-09

Snelle vriendelijke service!

Noël beoordeelde op 2018-12-08

Snelle service. Al binnen 2 dagen in huis. En kreeg bij een grote bestelling een cadeau.

Anoniem beoordeelde op 2018-12-07