Kennemerstraatweg 195

Aron Zingerman beoordeelde op 2019-04-17

Marcel Pels beoordeelde op 2019-04-17

Heel tevreden

Rob Pappelendam beoordeelde op 2019-04-14

Bestelling ( komas) kwam kapot aan maar kreeg direct bericht dat een nieuwe verzonden wordt. Hoewel het ee kleine bestelling was toch heel fijn en goede service

Reactie van Survival-Tools:
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Kapotte goederen zullen wij altijd vervangen.
Wij willen dat onze klanten 100% tevreden zijn.
Service & garantie staan voorop!

Survival-tools.

Marc Gerts beoordeelde op 2019-04-04

Bas van der Veen beoordeelde op 2019-04-02

Heel fijn, persoonlijk en sympathiek behandeld!

NMJ Janssen beoordeelde op 2019-04-01

daan smid beoordeelde op 2019-03-20

Kortlever beoordeelde op 2019-03-13

de Graaff beoordeelde op 2019-02-26

Snelle levering en een cadeautje erbij.. dank!

Fred Kater beoordeelde op 2019-02-11

De bestelling werd eerder geleverd dan gedacht. Verder was ik aangenaam verrast door de kwaliteit.

Bart Daems beoordeelde op 2019-02-10

De Decker Laurent beoordeelde op 2019-01-28

Mijn fout, dacht dat ik 2 armbanden parakoord besteld had om over de €50 te zitten. Sorry hiervoor.
Top leveringen. Duikmes zal dan ook als eventuele backup dienen bij het duipzeeduiken.
Laurent

Jaap tunnesen beoordeelde op 2019-01-28

Kim Gerharts beoordeelde op 2019-01-26

Leuke spullen en een supersnelle levering. Ook een erg leuk cadeau er bij gekregen. ;)
Bedankt voor de topservice!

Roy Plug beoordeelde op 2019-01-20

Jose beoordeelde op 2019-01-20

Tom beoordeelde op 2019-01-12

Direct verzonden

Vincent Hoft beoordeelde op 2019-01-11

bryan Hasman beoordeelde op 2019-01-05

Britt Klazema beoordeelde op 2019-01-03

Ben heel tevreden over de kwaliteit van de messen!!