Doncanstraat 60
1447PR Purmerend
0299 6429 91
KvK 5457 5001

SJ Van Bakel beoordeelde op 2017-12-16

Retourzending werd snel en goed verwerkt.ook de afterpay.

Smit beoordeelde op 2017-12-14

Prima product. Voldoet aan de verwachtingen die ik er van had en waarvoor ik het gebruik.

Slootweg beoordeelde op 2017-12-14

Product met een paar dagen in huis dus prima hoor.

Jan Horio beoordeelde op 2017-12-13

goed product, ruim assortiment, ook met Sint tijdig bezorgd. Alleen de website kan beter, het navigeren is wat lastig en op een bepaald kenmerk zoeken en dan vergelijkbare resultaten krijgen gaat niet.

Els de Jong beoordeelde op 2017-12-07

goede en snelle levering. prima product!

Schrijer beoordeelde op 2017-12-03

De trolley was inderdaad snel in huis, heel goed verpakt en we zijn er blij mee.

Klara Meijer beoordeelde op 2017-12-03

We hadden iets besteld wat eigenlijk niet juist was ( traploopwiel en fietsbevestiging voor trolley) men belde ons netjes op om te overleggen wat andere opties waren. Zeer correct en samen tot goede keus gekomen! Top producten en service. Men denkt mee en pakt niet zomaar iets in van wat je besteld. Ook duidelijk in de mail bevestiging van alles ook na telefonisch contact keurig bevestiging. Aanrader.

Th. Pas beoordeelde op 2017-12-03

goed en makkelijk te gebruiken

Nieuwe klant beoordeelde op 2017-12-03

Mooie trolley! Als je belt of mailt voor vragen dan wordt je snel en netjes te woord gestaan.

Joke Relou beoordeelde op 2017-11-20

mijn trolley bevalt me uitstekend! Je kunt er flink wat boodschappen mee vervoeren. Hij is erg stevig en 'loopt' toch zeer licht en soepel.

Marjan Goedegebuur beoordeelde op 2017-11-19

Voldoen aan mijn verwachtingen en zijn correct aan de telefoon.

Peter de Boer beoordeelde op 2017-11-19

heel veel sortering en een uitstekende service. kN niet beter.

Vandewinkel Marc beoordeelde op 2017-11-13

Vlotte service snelle levering

Liesbeth Trip beoordeelde op 2017-11-09

Snelle levering. Keurige oplossing mbt korting verrekening.

Carla beoordeelde op 2017-11-09

Leuk dat je tijdens het bestellen een kortingscode kreeg! duidelijke website en bestellingsprocedure. Vlotte levering.

M. De Wit beoordeelde op 2017-11-09

heerlijke wagen

Arend Jansen beoordeelde op 2017-10-27

Snel geleverd, goed ingepakt en een prachtige trolley,

J.Rosier beoordeelde op 2017-10-17

keurig.

Van \'t Hof beoordeelde op 2017-10-16

Goedemiddag,

Op 4 oktober heb ik bij u een trolley besteld. Tot op heden heb ik van u geen bestelbevestiging ontvangen.
Ook wist ik niet wanneer de trolley bezorgd zou worden. Vanaf 7 okt. ben ik een weekje op vakantie gegaan en bij thuiskomst vond ik een briefje van DPD met de mededeling dat ik het pakket op kon halen. Op dat briefje stond geen datum.

Rob van 't Hof

Reactie van TROLLEYCENTER:
Geachte heer Van 't Hof,

Jammer dat u onze, op 4-10 verzonden, orderbevestiging gemist heeft. Deze bevat ook verzend-informatie en de factuur.
Wij hopen dat u, ondanks het missen van onze berichtgeving toch heeft kunnen genieten van uw vakantie en wensen u veel plezier van uw aankoop.

Dorres Verweij beoordeelde op 2017-10-14

Had 4-Wiels trolley besteld en volgende dag al in huis en die was in t echt nog mooier dan op de foto. Heel blij mee