Doncanstraat 60
1447PR Purmerend
0299 6429 91
KvK 5457 5001

Hai Bos beoordeelde op 2018-08-17

Product perfect en de service perfect.

A. Verheij beoordeelde op 2018-08-15

Gelijk de andere dag de bestelling in huis!!!

Henriette Heesakkers beoordeelde op 2018-08-15

bestelling prima op afgesproken dag bezorgt.

F.A. Luinstra beoordeelde op 2018-08-01

J.A.W.M. van de Camp beoordeelde op 2018-07-29

supersnel, vandaag besteld morgen inderdaad in huis

EHJ Keller beoordeelde op 2018-07-25

bestelling kwam niet binnen zelf gebeld, was nooit verstuurd!!!! als nog verstuurd en ontvangen

Willem Broekhuis beoordeelde op 2018-07-23

Ondanks dat mijn bestelling niet voorradig was, is het product toch nog op tijd bezorgd

E Sindorff beoordeelde op 2018-07-20

Eckhart beoordeelde op 2018-07-15

supper snel en behulpzaam

R.Lieuw A Peuw beoordeelde op 2018-07-15

Grada Berenschot beoordeelde op 2018-07-14

A.W. Bijsmans-Meesen beoordeelde op 2018-07-13

De levering is voor mij super verlopen ondanks de late levering. Wat mij verbaasde, dat ik bij levering geen handtekening hoefde te plaatsen.
Afterpay gaf mij het bericht dat de levering geannuleerd was en dat verbaasde mij wel, want ik had niets ondernomen?? Verder alles nog goed gekomen en lieve correspondentie.

J Van Den Berg beoordeelde op 2018-07-06

H. Schoemaker beoordeelde op 2018-07-05

Vlotte en correcte levering

T. Zelle beoordeelde op 2018-06-20

Trolley van Andersen uitgezocht op website.
Besteld via website.
Is keurig en vlot geleverd.
Prima trolley , exact zoals beschreven en op de foto's.

A Smits beoordeelde op 2018-06-20

Als het systeem eenmaal goed op de Ebike gemonteerd zit. Is het een.prima alternatief voor het sjouwen van de boodschappen.
Kritiek punt geen nederlandse handleiding.

Celine van Lint beoordeelde op 2018-06-15

Snelle bezorging en verzoek om pakket onherkenbaar te verpakken is goed opgepakt. Dank daarvoor!

Van houcke Tessa beoordeelde op 2018-06-13

Er waren een paar problemen bij de levering (bij buurvrouw afgezet en deze kon ik niet contacteren. Zodoende wisten we ook niet met zekerheid of het pakket daar ook werkelijk was afgezet). Trolleycenter was bezorgt en volgde het mee op tot het einde.
Zelfs toen alles in orde was kreeg ik nog een succesmail van hen en stonden nog bij om eventuele vragen te beantwoorden.
Uitstekende service!!!!

Ineke J. Hoogervorst beoordeelde op 2018-06-13

Heb een paar keer contact gehad over de trolley en niets is teveel om netjes antwoord te geven op mijn vragen
Zou zekker u bedrijf aanraden

H. Schoemaker beoordeelde op 2018-06-13

Prima product.
Goed en correct advies bij aankoop.
Vlotte levering.
Probleemloos verlopen transactie