Doncanstraat 60
1447PR Purmerend
0299 6429 91
KvK 5457 5001

G Polder beoordeelde op 2018-05-22

gedeeltelijk verkeerd geleverd, maar dat is heel snel opgelost.

Andre Visser beoordeelde op 2018-05-12

korte levertijd,goede communicatie

Wiel Schutte beoordeelde op 2018-05-06

Snel en correct afgeleverd voldoet aan verwachting

J. Outermans beoordeelde op 2018-05-02

snel geleverd, en beschadiging snel en goed opgelost

T. Dooting beoordeelde op 2018-04-16

De bestelling en levering van de WE GO trolley gingen goed.
Bij de bestelling ging er even iets mis met een pop-up voor € 5 korting, die
per ongeluk weg geklikt was.
Na contact met de klantenservice werd dit vriendelijk hersteld.
Dat was een prettige ervaring.

Lauwers beoordeelde op 2018-04-08

De trolley was niet alleen met een ander kleur handsvat(wat ik zelf geen bezwaar vond, maar is niet in hoogte verstelbaar.[wel in klapbaar].

Reactie van TROLLEYCENTER:
De kleur van het handvat werd vooraf telefonisch met u afgestemd. Het onderstel UNUS FUN is exact hetgeen u besteld heeft.

Simon Schot beoordeelde op 2018-03-30

Gewoon alles kzoals het moet en verwacht

Y.S. Veth beoordeelde op 2018-03-28

Ik heb 's middags een telefonische bestelling gedaan en had deze de volgende middag binnen. Heel blij met mijn Playmarket we Go

Sophie beoordeelde op 2018-03-25

Veel keuze uit verschillende modellen, duidelijk uitleg. Ik heb uiteindelijk een hippe trolley gekozen met super veel ruimte voor boodschappen, 56 l. Plus fietskoppeling. Alles volledig en snel geleverd. Makkelijk te monteren. Prima kwaliteit, de trolley werkt beter dan verwacht (omdat het een model met lange trekstang is, loopt de wagen niet op mijn hielen tijdens het winkelen).

De Caluwe Pierre beoordeelde op 2018-03-23

perfect artikel, snel geleverd

Koos Waalwijk beoordeelde op 2018-03-23

Snelle levering, de jeans uitvoering hadden we nog nergens gezien.

H. van Schaaijk beoordeelde op 2018-03-19

Goed product, uitstekende communicatie. Iets te lange levertijd

J.R. Idema-Kreun beoordeelde op 2018-03-19

Ben er heel blij mee
Had het eerder moeten doen
En vertel het door

Maya beoordeelde op 2018-03-16

Heel snelle reactie op de vraag die ik op het bestelformulier heb gesteld. Keurige bezorging en de mogelijkheid om achteraf te betalen

E. Mekelenkamp beoordeelde op 2018-03-16

Heel tevreden. Moest wel even wennen dat ik geen mailtje kreeg dat mijn trolley verzonden was maar nu weet ik beter en zou zo weer bestellen. Top site en direct antwoord op mijn vragen in de mail.

Denis Neva Volkov beoordeelde op 2018-03-14

prima service

Lammert Westerhoff beoordeelde op 2018-03-14

Tevreden. Snelle levering ondanks dat de trolley niet in voorraad was.

W. Warmerdam beoordeelde op 2018-03-12

ik vond het lastig om alleen de tas te vinden ipv een complete boodschappenkar. verder kreeg ik de indruk dat ik geen afleverkosten hoefde te betalen omdat ik gebruik maakte van de meedoen met de maandelijkse zending, maar uiteindelijk werd het bedrag toch verhoogd met kosten voor het afleveren, zonder dat ik begreep waar deze dan vandaan kwamen.
omdat de tas verder nergens anders aangeboden werd, heb ik hem besteld. de tas zelf is prima en is eenvoudig op het onderstel te bevestigen.

A.J.Koornstra beoordeelde op 2018-03-05

Bij bestelling vlotte levering en heel goed afgehandeld Ik zeg een10

Vandenbrande Martine beoordeelde op 2018-03-03

Er was even probleem’ ( beschadeging van het goed) en er werd onmiddellijk een vervanging opgestuurd. Dus uitstekende service.