Textielstraat 4
KvK 06051984

Google Plus/Places - 8,0
Google Plus/Places - 8,6

Jan Reijerink Interieur en Timmerwerken beoordeelde op 2018-09-19

Bestellingen veelal dezelfde dag geleverd! worden aan huis/werkplaats bezorgt.

C. Hopper beoordeelde op 2018-03-17

Goede, snelle levering. Top product en goede service!

Henri beoordeelde op 2018-03-12

Goede service en tevreden met mijn bestelling! Was ook snel geleverd. Voor de volgende klus bestel ik hier zeker weer!

C. beoordeelde op 2013-09-07

Op donderdag na lang zoeken op internet een automatische
kabeloproller op deze website besteld. Betaald met iDEAL.
Volgende dag kwam het product netjes binnen. Het zoeken van
producten is wel lastig, maar er staan er wel veel in.

Vincent beoordeelde op 2013-06-21

Ziet er zeer goed uit,
bestelling was snel binnen.
Bedankt voor de snelle levering top!

2013