Paradijsvogelstraat 41
9713BV Groningen

Asja Feer beoordeelde op 2019-03-23

Duurde paar daagjes voordat de tekenkaart in huis was, maar dat was bekend en ook totaal geen probleem, want de tekenkaart is perfect en DAAR gaat 't om !
Uitstekend dus !

Reactie van TegenTeken:
Erg leuk om te horen Asja! Bedankt voor je review.

leonie Jasper beoordeelde op 2019-03-13

Goed overzicht, goed aanbod, updates van de bestelling en snelle levering.

Reactie van TegenTeken:
Bedankt voor de review, leuk om te horen dat je tevreden bent met hoe het verlopen is.

Saapke Dijkstra beoordeelde op 2019-03-12

Prima service.

Reactie van TegenTeken:
Goed om te horen! Bedankt voor het achterlaten van een review.

Caroline Schenk beoordeelde op 2019-03-04

Ik kreeg een uitgebreid mailtje van TegenTeken dat, -als ik dit mailtje voor 17.00 uur ontving-, ik mijn bestelde goederen de volgende werkdag zou ontvangen (het was op een woensdag om 11.16 uur) Dit schept verwachtingen. Ik kreeg het bestelde pas na 2 dagen in de brievenbus. Ik had graag een Track & Trace gekregen hebben om de bestelling te volgen. Dat voorkomt twijfel en mogelijke irritatie. Verder was het prima verpakt en helemaal compleet.

Beste Caroline,
Bedankt voor je review. Het klopt dat het wel verwachtingen schept, maar doorgaans gaat dit heel goed bij PostNL en is de zending er precies zoals voorspeld. Helaas was dit nu niet het geval. Mijn excuses daarvoor.
Vriendelijke groeten,
Linda

Gerda Ester-vermeulen beoordeelde op 2019-02-06

De bestelling kwam al volgende dag binnen. Hadden op de dinsdag gerekend .

Reactie van TegenTeken:
Fijn dat het positief uitpakte en dat je blij bent met de levering. Bedankt voor de review!

Dirk Boers beoordeelde op 2019-01-26

👍

Reactie van TegenTeken:
Bedankt voor de 5-sterren!

Tine Hagedoorn beoordeelde op 2019-01-14

Prima

Bedankt voor de review!

Joris beoordeelde op 2019-01-07

Product netjes geleverd. Ziet er prima uit. Ontvangen duurde alleen wat langer dan verwacht, maar dit kwam waarschijnlijk door de drukte rond de feestdagen.

Reactie van TegenTeken:
Bedankt voor de review! Helaas waren er inderdaad vertragingen rond de kerstdagen. Gelukkig is dat nu weer voorbij en heb je de producten goed ontvangen.
Groeten, Linda

A.C. van Hulst beoordeelde op 2018-12-09

De bestelling snel en correct afgehandeld. Goede artikelen.

Bedankt voor de review!

J van Lochem beoordeelde op 2018-11-19

niets om aan toe te voegen

Reactie van TegenTeken:
Fijn dat alles goed verlopen is en je een 5-sterren review geeft. Bedankt!

Peter Vermeulen beoordeelde op 2018-10-08

Gxjdjjf

Sam Meganck beoordeelde op 2018-10-08

Perfect in orde

Reactie van TegenTeken:
Fijn! Bedankt voor de review.

Rene Schepers beoordeelde op 2018-08-18

Duidelijk,zonder gedoe en op tijd.

Bedankt voor je review!

JGEM Beumers beoordeelde op 2018-08-15

Snelle levering. Praktisch product. Géén verzendkosten, waar vind je dat bij zulke kleine bestelbedragen? Ontzettend tevreden en hopelijk hoeven we het product nooit te gebruiken.

Reactie van TegenTeken:
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent.

Joke Hussem beoordeelde op 2018-08-14

Reactie van TegenTeken:
Graag gedaan! Bedankt voor het schrijven van een review.

Ferdinand Beil beoordeelde op 2018-08-11

Prima kaartje en snel geleverd

Reactie van TegenTeken:
Bedankt voor de review en fijn om te horen dat je tevreden bent.

P.I. Hatzmann beoordeelde op 2018-08-11

De procedure verliep zoals aangegeven.

Reactie van TegenTeken:
Dat is het minste wat ik kon doen. Bedankt voor het achterlaten van een review!

Janita Karssing beoordeelde op 2018-08-11

Mooi op tijd en keurig verzorgd!
Mocht iemand deze pas aanraden.... zal ik ze naar u verwijzen.

Mvg.

Bedankt Janita!

Chantalle Van Zuilen beoordeelde op 2018-08-07

Volgende dag al met de post ontvangen! En dat was top, want we vertrokken naar de camping, gelukkig nog niet hoeven te gebruiken op vakantie! :-) dank!

Reactie van TegenTeken:
Leuk om te horen Chantalle! Fijn dat je blij bent met de snelle levering. Bedankt voor je review. Groeten, Linda

E Valk beoordeelde op 2018-08-06

Bestelling snel en netjes ontvangen.

Reactie van TegenTeken:
Goed om te horen! Bedankt voor het schrijven van een review.