Energieweg 20A
2964 LE Groot-Ammers
+31184636937

Sander nieuwland beoordeelde op 2019-08-19

zeer goed en deskundig geholpen. vakmensen

Han en Jacqueline beoordeelde op 2019-08-13

Prima werk verricht.

Koppendraaier beoordeelde op 2019-07-25

Ervaring en afspraak na komen zeer goed

Familie de Wit beoordeelde op 2019-07-21

TerrasExpert heeft bij ons in één dag het terras boven het water voorzien van een mooie Linea antraciet kleurige vlonder. Bart en zijn collega werkten netjes en secuur. De vloer ligt er heel strak in. Ze hebben doorgewerkt tot de klus om 19.00 uur ‘s avonds klaar was. TOP!

anoniem beoordeelde op 2019-07-03

Heel tevreden, hoewel door omstandigheden de levering lang op zich liet wachten ( leverancier had leveringsproblemen met de planken) was de afhandeling verder goed.
Vragen werden snel en goed behandeld. het plaatsen was heel goed gedaan

Klaas Hartog beoordeelde op 2019-04-11

Zeer tevreden, zowel over onze keuze en de plaatsing door Bart, prima kerel

Arie Vreeken beoordeelde op 2019-03-13

Vrij groot GovaDeck terras aangelegd achter ons huis in aanbouw. Het werk werd door Bart gedaan onder barre omstandigheden (horizontale regen en heel koud weer). Het terras ziet er mooi uit en het karwij was ondanks het vreselijke weer op tijd klaar. We zijn zeer tevreden!

Huub Peek beoordeelde op 2019-01-19

Bart van terrasexpert is een gedreven en professionele man, die veel plezier heeft in het aanleggen van een prachtig en kwalitatief goed terras. Het was heel plezierig, en we zijn erg tevreden over het resultaat.

Stichting Innoforte beoordeelde op 2018-10-24

Terrasexpert kwam de afspraken netjes na en over het resultaat zijn we zeer tevreden.

Bob Zijlstra beoordeelde op 2018-09-04

Met deze mensen is het heerlijk zaken doen. De afspraken worden correct uitgevoerd en het geleverde werk is uitstekend.
Dit wil je, prettig in de omgang en zeer deskundig.

Eric en Jacq beoordeelde op 2018-08-22

Lang gezocht naar een mooie nieuwe uitstraling van ons balkon. Stop met zoeken en bel Terras expert.Top product. Top ontvangen. En ook top werk afgeleverd. Wij kunnen de komende jaren genieten van ons "nieuwe" balkon. Bedankt mannen.

GEARD LANGELER beoordeelde op 2018-08-14

Vlotte afwerking bestelling , Prettige behandeling door afdeling verkoop alsmede de aflevering en montage . Zeer kundig gelegd .

J.c.van gelder beoordeelde op 2018-07-24

Leggen zeer goed offerte matig

Jannie Toppen van der Meer beoordeelde op 2018-07-18

Mooi terras. Goede kwaliteit. En prettige mensen staan helemaal klaar voor je en een geweldig mooi product.Zeer aan te bevelen!

Jo Kanters - Papendrecht beoordeelde op 2018-06-22

Zeer tevreden over de uitvoering van onze opdracht.
Prachtwerk.
Zeer aan te bevelen.

Maarten Janse beoordeelde op 2018-04-09

Snelle levering, professionele plaatsing!

Sjors van Wel beoordeelde op 2018-04-04

Voor de prijs hebben veel verwacht, maar daar is volledig aan voldaan. Keurige behandeling van de offerte en de werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd door een prettig mens. Kwaliteit geleverd. Een negen.

Peter beoordeelde op 2018-03-29

Alles in goed overleg geregeld.
Goede tijdafspraken
Netjes gewerkt met een heel mooi resultaat
Alles opgeruimd en meegenomen
Kortom wat wil je nog meer?

V.A. Smit beoordeelde op 2018-03-10

Goede adviezen gekregen, afspraken zijn prima nagekomen en het balkonterras is keurig gelegd. Kortom: prima werk geleverd.

Marjan beoordeelde op 2017-12-20

Fijne mensen top kwaliteit.