Energieweg 20A
2964 LE Groot-Ammers
+31184636937

Stichting Innoforte beoordeelde op 2018-10-24

Terrasexpert kwam de afspraken netjes na en over het resultaat zijn we zeer tevreden.

Bob Zijlstra beoordeelde op 2018-09-04

Met deze mensen is het heerlijk zaken doen. De afspraken worden correct uitgevoerd en het geleverde werk is uitstekend.
Dit wil je, prettig in de omgang en zeer deskundig.

Eric en Jacq beoordeelde op 2018-08-22

Lang gezocht naar een mooie nieuwe uitstraling van ons balkon. Stop met zoeken en bel Terras expert.Top product. Top ontvangen. En ook top werk afgeleverd. Wij kunnen de komende jaren genieten van ons "nieuwe" balkon. Bedankt mannen.

GEARD LANGELER beoordeelde op 2018-08-14

Vlotte afwerking bestelling , Prettige behandeling door afdeling verkoop alsmede de aflevering en montage . Zeer kundig gelegd .

J.c.van gelder beoordeelde op 2018-07-24

Leggen zeer goed offerte matig

Jannie Toppen van der Meer beoordeelde op 2018-07-18

Mooi terras. Goede kwaliteit. En prettige mensen staan helemaal klaar voor je en een geweldig mooi product.Zeer aan te bevelen!

Jo Kanters - Papendrecht beoordeelde op 2018-06-22

Zeer tevreden over de uitvoering van onze opdracht.
Prachtwerk.
Zeer aan te bevelen.

Maarten Janse beoordeelde op 2018-04-09

Snelle levering, professionele plaatsing!

Sjors van Wel beoordeelde op 2018-04-04

Voor de prijs hebben veel verwacht, maar daar is volledig aan voldaan. Keurige behandeling van de offerte en de werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd door een prettig mens. Kwaliteit geleverd. Een negen.

Peter beoordeelde op 2018-03-29

Alles in goed overleg geregeld.
Goede tijdafspraken
Netjes gewerkt met een heel mooi resultaat
Alles opgeruimd en meegenomen
Kortom wat wil je nog meer?

V.A. Smit beoordeelde op 2018-03-10

Goede adviezen gekregen, afspraken zijn prima nagekomen en het balkonterras is keurig gelegd. Kortom: prima werk geleverd.

Marjan beoordeelde op 2017-12-20

Fijne mensen top kwaliteit.

Leontien beoordeelde op 2017-09-20

Alles is super netjes gedaan.
Vriendelijke en gezellige en goed met kleine jongetjes die graag willen helpen .

Piet & Pien Koster beoordeelde op 2017-08-06

Terras Expert is een aanrader! Goede uitleg en advies gekregen. Afspraken allemaal nagekomen, vakwerk geleverd door mensen met passie voor hun werk! Wij zijn heel blij met ons strak gelegde nieuwe terras.

Fam den hartog beoordeelde op 2017-07-28

Super mooi dakterras geleverd en geplaatst.
Aardige en nette werkmannen.

M. Prinsen beoordeelde op 2017-07-18

Heel fijn personeel. Is deskundig, denkt mee, is zeer vriendelijk, heeft hele goede producten en zij zijn erg behulpzaam.
Een echte aanrader dus !!! Dit is zoals je een bedrijf hoort te runnen.
GEWELDIG !!!!

Ria Bakker beoordeelde op 2017-07-14

Ontzettend mooi materiaal. Ik heb het door Terrasexpert laten leggen en de vakkundigheid en de bereidheid om een stapje extra te doen heeft mij meer dan verbaasd. Erg vriendelijke mensen met veel plezier in het werk. Het resultaat is ronduit fantastisch. En dan ook nog uit gerecycled plastic. Ik ga voortaan met een tevreden gevoel mijn plastic weggooien, want ik zie wat er mee gedaan kan worden. Lof.

Anoniem beoordeelde op 2017-06-09

Prima service door prima personeel van een prima product. Kortom: een zeer tevreden klant!

Martin beoordeelde op 2017-06-07

Alles prima volgens afspraak geregeld. Vooraf netjes ingemeten en zorgvuldig geplaatst.
Het resultaat is een mooi strak terras. Ben er erg tevreden mee!

André beoordeelde op 2017-05-31

Zeer plezierige en correcte contacten zowel telefonisch, via email en persoonlijk.
Plaatsing allemaal volgens afspraak en een keurige professionele montage.
Ik ben heel erg tevreden vanaf het eerste contact tot de laatste handdruk na montage!

En nu genieten van ons schitterende terras!

Dank jullie wel Bart en Matthijs.