The GoodPeople
Geïnspireerd op het leven zelf viert The GoodPeople het man-zijn. Wij streven er continue naar grenzen te verleggen. Wanneer je denkt te weten wat je kunt verwachten, zorgt de collectie ervoor dat je toch verrast zult worden. Hongerig naar meer.

We houden er van goed te zijn in heel veel verschillende manieren. The GoodPeople houden van het goede leven, van lekker uiteten met andere good people tot reizen maken en de wereld ontdekken. Vrij zijn in je keuzes. Ons iconishce Cloud logo staat voor die ultieme vrijheid.

We willen ook goed doen voor onze omgeving. Duurzaamheid en milieuvriendelijkheid worden steeds belangrijke thema’s vandaag de dag. Kwaliteit, Style, Sustainability & Positiviteit zijn de kern elementen van ons merk. We ontwerpen alles in Nederland en produceren puur en alleen in Europa.

De zekerheden van https://www.thegoodpeople.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019