keizersgracht 241
1016EA amsterdam
0652028420

Marcel beoordeelde op 2018-11-27

Erg tegenvallend, het gaat meer op hoe het smaakt en looks dan dat het gaat om de werking, en ze zijn nogal spammerig op instagram (volg en ontvolg om maar volgers te krijgen)

Noah beoordeelde op 2018-09-21

Dit zijn echt toppers. Goede producten en eerlijke mensen. Geven je goed advies en ondersteuning bij het bestellen van de juiste producten

Sander Hoogeveen beoordeelde op 2018-08-04

Uitstekend geholpen door time4nutrition
Nadat er wat verkeerd ging met het adres die ik in had gevuld

Randy Duin beoordeelde op 2018-07-23

Netjes op tijd en er zaten zelfs wat samples van andere producten bij de bestelling! Helemaal geweldig!

Bryan Sahupala beoordeelde op 2018-07-13

Goede hulpverlening nemen de tijd voor hun klanten l, met een persoonlijke benadering. Goede kwaliteit!

Wesley Maurice beoordeelde op 2018-07-11

Ik ben zeer tevreden, heb voor een trainingspartner en mijzelf een bestelling gedaan na het proeven van een sample. Cocos eiwitten en een bubblegum preW.
voor ons een blijvertje. Mocht je opzoek zijn naar serieuze kwaliteit+functie supps, zoek niet verder.

Levering en service is ook zeer adequate!!

Groetjes en gains toegewenst, wesley

Patrick Byrne beoordeelde op 2018-06-02

Altijd een super snelle levering

Bas beoordeelde op 2018-05-25

Lekkere eiwitten en de volgende dag al in huis! Aanrader! 💪🏻

Annemieke beoordeelde op 2018-05-20

Super eiwitten en volgende dag al in huis!

G. Goudemond beoordeelde op 2018-05-20

Super snelle levering en kwaliteit/prijs verhouding is top !!! Echt een aanrader !!!

Petra beoordeelde op 2018-05-17

Top Webwinkel heerlijke eiwit shake