Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Beiaardiershoeve 413
7326 TD Apeldoorn
0552032168

Arjan Tuin beoordeelde op 2018-12-25

Sylvia peeters beoordeelde op 2018-12-23

Goede kwaliteit, goede service.

Reactie van ToscaneTips:
Leuk om te horen dat je een positieve ervaring hebt met ToscaneTips! Daar doen we het voor :)

Femmy van Wijngaarden beoordeelde op 2018-12-19

Heel tevreden, snelle bezorging en tas voldoet volledig aan de verwachtingen!

Reactie van ToscaneTips:
Goed om te horen. Heel veel plezier met de tas Femmy!

A.M.F. Hurenkamp beoordeelde op 2018-12-18

Marieke beoordeelde op 2018-11-27

Zeer tevreden!! Netjes een mail dat bestelling onderweg is (track&trace) en bestelling volgende dag in huis.

Gijs beoordeelde op 2018-11-27

Onwijs mooie tas, snel geleverd en zeer goed geholpen met gravure.

Reactie van ToscaneTips:
Bedankt voor je 5 sterren beoordeling; daar doen we het voor :)

Loes Doves beoordeelde op 2018-11-27

Anoniem beoordeelde op 2018-11-27

Silvester Bruggeling beoordeelde op 2018-11-27

Ik kan hier weinig in kwijt

Dag Silvester,

Jammer van deze negatieve ervaring. En jammer om na 1,5 maand te horen dat de tas eigenlijk te klein is. We hanteren een retourperiode van 30 dagen. Zonder opgave van reden mag je binnen 30 dagen de bestelling terugsturen.

Eind november heb ik je, naar aanleiding van deze review, gemaild en heb ik je alsnog aangeboden om de bestelling te retourneren (nota bene 45 dagen na bestelling). Hier heb ik nooit een reactie op gekregen. Vervolgens nog een herinnering gestuurd, ook hier is geen reactie op gekomen.

Vanuit onze kant hebben we er, mijns inziens, alles aan gedaan om een positieve ervaring over te houden aan jouw shopervaring op ToscaneTips.shop.

Pieter Janssen beoordeelde op 2018-10-15

Ik ben erg tevreden. Product snel ontvangen. Goede hulp via email bij vragen.

Navin Soochitsingh beoordeelde op 2018-10-12

Kreeg de dag erna gelijk me product & klanteservice is perfect

Ferry van Eeuwen beoordeelde op 2018-10-08

Moeilijk beging door miscommunicatie bij de verzending maar het is allemaal weer goed gekomen. Uitstekende verpakking die tegen een stootje kan! De Laudemio olijfolie is zonder neer een subliem product , duur maar zijn prijs waard.

Gerda beoordeelde op 2018-10-04

Zeer goede ervaring gehad, ben erg blij met mijn rugtas

Heidi beoordeelde op 2018-09-24

Wat leuk, een webshop met alleen Toscaanse producten. Ik heb voor mezelf een rugzak gekocht (model Pechino) en voor mijn man heb ik (als cadeau) een crossbody tas besteld.

De bestelling is echt supernetjes verpakt in een nette stofzak. Heel handig ook het onderhoudssetje wat gratis wordt meegestuurd :)

Van Houten beoordeelde op 2018-09-21

Super snelle service en goed!! en bij de bestelling ook nog korting!! altijd leuk!

Marian Bruin beoordeelde op 2018-09-20

Ik ben heel blij met de aankoop van mijn tas. Voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Nette levering.

Mark W. beoordeelde op 2018-09-10

Leuke actie van een gratis onderhoudssetje. Vriendelijke en behulpzame klantenservice. Mijn schoudertas was netjes verpakt en op de aangekondigde dag bezorgd. Ga hier zeker vaker een bestelling plaatsen.

Alex van Laar beoordeelde op 2018-09-05

Ik heb een positieve ervaring. De communicatie is supersnel, vriendelijk en duidelijk. Zelfs in het weekend en 's avonds kreeg ik antwoord op mijn vragen. De bestelde aktetas is echt van topkwaliteit. Netjes verpakt en bedankt voor het gratis onderhoudssetje!

Monique beoordeelde op 2018-09-04

Mooie producten, goede en duidelijke informatie. Ik kreeg een snelle reactie op mijn vragen. Ben erg blij met 'Eveline'. In het echt is de tas nog mooier dan op de foto. Afwerking is top. Stevig leer.

T. Jonkman beoordeelde op 2018-08-27

Onlangs heb ik een leren crossbody tas besteld. De levering was snel. Mijn tas was netjes ingepakt en ziet er heel mooi uit. Als extraatje zat er een gratis onderhoudssetje bij!

Reactie van ToscaneTips:
Fijn dat je blij met je bestelling bent. Veel plezier ermee en wellicht tot een volgende keer!