Beiaardiershoeve 413
7326 TD Apeldoorn
0552032168

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Pieter Janssen beoordeelde op 2018-10-15

Ik ben erg tevreden. Product snel ontvangen. Goede hulp via email bij vragen.

Navin Soochitsingh beoordeelde op 2018-10-12

Kreeg de dag erna gelijk me product & klanteservice is perfect

Ferry van Eeuwen beoordeelde op 2018-10-08

Moeilijk beging door miscommunicatie bij de verzending maar het is allemaal weer goed gekomen. Uitstekende verpakking die tegen een stootje kan! De Laudemio olijfolie is zonder neer een subliem product , duur maar zijn prijs waard.

Gerda beoordeelde op 2018-10-04

Zeer goede ervaring gehad, ben erg blij met mijn rugtas

Heidi beoordeelde op 2018-09-24

Wat leuk, een webshop met alleen Toscaanse producten. Ik heb voor mezelf een rugzak gekocht (model Pechino) en voor mijn man heb ik (als cadeau) een crossbody tas besteld.

De bestelling is echt supernetjes verpakt in een nette stofzak. Heel handig ook het onderhoudssetje wat gratis wordt meegestuurd :)

Van Houten beoordeelde op 2018-09-21

Super snelle service en goed!! en bij de bestelling ook nog korting!! altijd leuk!

Marian Bruin beoordeelde op 2018-09-20

Ik ben heel blij met de aankoop van mijn tas. Voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Nette levering.

Mark W. beoordeelde op 2018-09-10

Leuke actie van een gratis onderhoudssetje. Vriendelijke en behulpzame klantenservice. Mijn schoudertas was netjes verpakt en op de aangekondigde dag bezorgd. Ga hier zeker vaker een bestelling plaatsen.

Alex van Laar beoordeelde op 2018-09-05

Ik heb een positieve ervaring. De communicatie is supersnel, vriendelijk en duidelijk. Zelfs in het weekend en 's avonds kreeg ik antwoord op mijn vragen. De bestelde aktetas is echt van topkwaliteit. Netjes verpakt en bedankt voor het gratis onderhoudssetje!

Monique beoordeelde op 2018-09-04

Mooie producten, goede en duidelijke informatie. Ik kreeg een snelle reactie op mijn vragen. Ben erg blij met 'Eveline'. In het echt is de tas nog mooier dan op de foto. Afwerking is top. Stevig leer.

T. Jonkman beoordeelde op 2018-08-27

Onlangs heb ik een leren crossbody tas besteld. De levering was snel. Mijn tas was netjes ingepakt en ziet er heel mooi uit. Als extraatje zat er een gratis onderhoudssetje bij!

Reactie van ToscaneTips:
Fijn dat je blij met je bestelling bent. Veel plezier ermee en wellicht tot een volgende keer!

Linda beoordeelde op 2018-08-23

De bestelde tas is echt super, absoluut van topkwaliteit! Ben er echt heel blij mee. De levering was heel snel. Had de tas binnen 1 dag in huis. Ben erg tevreden over dit bedrijf.

Reactie van ToscaneTips:
Leuk die enthousiasme. Heel veel plezier met de tas!

Aukje beoordeelde op 2018-08-23

Mooie handtas besteld via de shop. De tas werd snel bezorgd en was heel netjes verpakt. Zag eruit als een cadeautje. Ben er erg tevreden mee. Helemaal naar wens

Reactie van ToscaneTips:
Aukje bedankt voor je positieve recensie! Daar doen we het voor :)