Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Sonseweg 218
5632NH Eindhoven
+31657325772

Edwin vd Ende beoordeelde op 2018-02-13

Proma

Ilse beoordeelde op 2017-11-07

Perfecte service!

Hannie de Vries beoordeelde op 2016-09-21

Bij Tronicsjopke iets kopen is zeker aan te raden.
Als je belt krijg je een vriendelijke medewerker van Tronicsjopke aan de telefoon.
Je krijgt goede uitleg over het product dat je wilt aanschaffen.
Je word goed op de hoogte gehouden wanneer je pakket word verzonden.
Je krijgt een code dat je het pakket kan volgen.
Er word een mail gestuurd of je alles in goede orde hebt ontvangen.

Rob beoordeelde op 2016-09-20

Prima webwinkel, eenvoudig bestelproces. Keurig op tijd geleverd.

Reactie van Tronicsjopke:
Wij doen er alles aan om onze klanten zo snel mogelijk het product te bezorgen wat ze bestellen.

Lammers beoordeelde op 2015-10-13

Goed en netjes verpakt je word keurig op de hoogte gehouden van je bestelling.
Tot te volgende keer

Dj Maikel beoordeelde op 2015-08-31

Zeer tevreden.
Je krijgt goed advies als je vragen hebt.
Speakers werken prima.
Bedankt.

Benjamin beoordeelde op 2015-08-27

Heb een spiegelbol besteld keurig verpakt.
Netjes geleverd.

2015