True Gifts

True Gifts

True Gifts biedt een selectie van mooie cadeaus voor verschillende gelegenheden. Geen eindeloze zoektocht in de winkelstraat meer, maar een mogelijkheid om vanuit huis unieke en originele cadeaus te vinden met een eerlijke prijs. Onze cadeaus worden de volgende werkdag bezorgd, bij jouzelf of bij de ontvanger van het cadeau, als dit voor 15:00 uur besteld is. Al onze cadeaus worden bovendien gratis ingepakt, zodat jij hier geen omkijken meer naar hebt.

Ons doel is om een bedrijf te ontwikkelen wat zo dienstbaar mogelijk is aan de verschillende partijen die erbij betrokken zijn. Vandaar ook onze naam truegifts.nl; een cadeau voor zowel de ontvanger, de koper, als de producent. Zo willen we een eerlijke prijs garanderen voor consumenten en een aanbod maken van cadeaus die met liefde en aandacht zijn uitgezocht zodat ook de ontvanger van het cadeau zo tevreden mogelijk is. Daarnaast streven we naar een webshop die zoveel mogelijk fair trade producten aanbiedt. Dit doen we door naar ontwikkelingslanden zelf te reizen waar een deel van onze producten in onze opdracht worden geproduceerd, en direct af te nemen van degene die het maakt.

Lidmaatschap per 17-01-2019 stopgezet