Havenweg 13
6006SM Weert
085-80 000 53

8,5

D. Dobbelaar beoordeelde op 2019-04-04

Het duurde wat langer dan gewenst voor ik het pakket ontving, maar dat kwam door onachtzame bezorgers die het pakket beschadigden waardoor het opnieuw verstuurd moest worden.

Hierover is keurig en correct gecommuniceerd.
Ik hoop dat hun nieuwe bezorgpartner het beter doet.

Reactie van Tuinarena:
Bedankt voor uw reactie. Wij zullen dit gelijk neerleggen bij de pakketdienst. Voor de volgende keer zullen we er beter op letten en een andere manier van inpakken hanteren.

Koen Bos beoordeelde op 2019-03-17

Top

Woud beoordeelde op 2019-01-23

Fijne service en correct

Van den Hof beoordeelde op 2019-01-23

Leuke gasten. Had wat besteld om uit te proberen en kreeg de bestelling volgende dag in huis met 2 extra flesjes plantenvoeding erbij om uit te proberen. Fijne service dus.

Tinus beoordeelde op 2019-01-22

Fijne service, snelle reactie en het is wel fijn dat ze je continue op de hoogte houden. Na mijn bestelling via de webshop kreeg ik een mail met daarin informatie over dat ze het zouden klaarmaken en een track trace nummer zouden toesturen via de mail. Kreeg het binnen 24 uur en had het pakket binnen 2 dagen thuis..!

Jan Junier beoordeelde op 2018-12-26

Snel en correct...

Corné Vaes beoordeelde op 2018-11-02

Super service. Had 250ml voeding besteld was helaas niet meer te krijgen inplaats daarvan 1 liter gekregen! Netjes een e-mailtje gehad ook. Nogmaals bedankt!

Esther Schmidt beoordeelde op 2018-09-27

Nette, snelle en correcte levering.

Annet Lautenbach beoordeelde op 2018-09-11

Heel erg blij met de goede service. Na telefonisch overleg werd de bestelling nog dezelfde dag verstuurd en hadden wij dit de volgende dag al thuis.

Hans van den Berg beoordeelde op 2018-08-06

Artikel kon wel besteld, maar niet meer geleverd worden.

J. Veldhoven beoordeelde op 2018-03-14

Artikel kwam niet overeen met de foto op de website.
Geen track & tracé code ontvangen.
Veel mailtjes ontvangen maar geen duidelijke informatie, wat vage notities.

ProFiGrow beoordeelde op 2018-02-14

Goede snelle service. Goede producten. Aanrader.

***( veel goedkoper als de rest )***

Yanik beoordeelde op 2017-12-07

Ze hebben netjes op tijd geleverd en het product was goed ingepakt. Daarom een uitstekende beoordeling verdiend! Raad het dus aan om hier te bestellen.