Tuinarena

Tuinarena

Tuinarena, het adres voor al uw benodigdheden op het gebied van tuin, dier en plant. Op deze website vindt u naast onze webshop informatie over onze producten, het winkelaanbod en contactgegevens. Weet u welke producten u nodig heeft? Dan bestelt u ze snel en eenvoudig via onze webshop. Ook voor deskundig advies over uw tuin of dierverzorging staan wij voor u klaar! Kom langs in de winkel dan helpen wij u graag. Neem ook een kijkje bij de SALE voor extra scherpe aanbiedingen! Vindt u onze webshop ook leuk? Deel het met vrienden via onderstaande Facebook en Twitter links!
8,3

• Kor-Fred Buist

Snel en goed.

• D H

Na bestelling binnen 2 dagen in huis. Duidelijke communicatie. Goed product

• Hoe beoordeel je Tuinarena?

• Roche Arts

Niets ontvangen

• D. Dobbelaar
    Geverifieerde klant van Tuinarena

Het duurde wat langer dan gewenst voor ik het pakket ontving, maar dat kwam door onachtzame bezorgers die het pakket beschadigden waardoor het opnieuw verstuurd moest worden.

Hierover is keurig en correct gecommuniceerd.
    Ik hoop dat hun nieuwe bezorgpartner het beter doet.

Antwoord van Tuinarena

Bedankt voor uw reactie. Wij zullen dit gelijk neerleggen bij de pakketdienst. Voor de volgende keer zullen we er beter op letten en een andere manier van inpakken hanteren.

• Koen Bos

Top

• Woud
    Review voor Tuinarena

Fijne service en correct

• Tinus
    Review voor Tuinarena

Fijne service, snelle reactie en het is wel fijn dat ze je continue op de hoogte houden. Na mijn bestelling via de webshop kreeg ik een mail met daarin informatie over dat ze het zouden klaarmaken en een track trace nummer zouden toesturen via de mail. Kreeg het binnen 24 uur en had het pakket binnen 2 dagen thuis..!

• Jan Junier

Snel en correct...

• Corné Vaes
    Geverifieerde klant van Tuinarena

Super service. Had 250ml voeding besteld was helaas niet meer te krijgen inplaats daarvan 1 liter gekregen! Netjes een e-mailtje gehad ook. Nogmaals bedankt!

• Esther Schmidt
    Geverifieerde klant van Tuinarena

Nette, snelle en correcte levering.