Gravin Juliana van Stolberglaan 31
2263 AB Leidschendam
NL: 088 - 1850 140 / BE: 03 8080 167
KvK BE0547701788

Michel WOUTERS beoordeelde op 2017-09-26

Snel en correct geleverd. Jammer, ik kreeg geen trackingcode waardoor ik niet thuis was op het moment van de levering met bijkomend geloop tot gevolg ...

Hanne Geenen beoordeelde op 2017-09-17

Levering door ups was minder: Geen pakje op de afgesproken dag. Zogezegd aan onze deur geweest en geen briefje achter gelaten. Kan niet want wij hebben een winkel die de hele dag open is. Na 2 dagen contact opgenomen met verrekijkergigant en die liet snel weten waar het pakje was afgeleverd (ups-afhaalpunt)

steve Janssen beoordeelde op 2017-09-14

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit.

Francis Trappeniers beoordeelde op 2017-08-31

zonder probleem product geretourneerd,nu afwachten of ik inderdaad mijn geld terug krijg en dan wordt het uitstekend en blijf ik eventuele cliënt

Corinne Degeeter beoordeelde op 2017-08-30

Producten op korte tijd geleverd. Wat niet zo duidelijk was, was het briefje dat de bezorger in onze brievenbus had gedeponeerd: daarop stond een ander adres, zonder enige uitleg, terwijl er opties voorzien zijn op het briefje om aan te kruisen dat we daar het product konden ophalen. Het bleek een krantenwinkel in de buurt te zijn, waar ons pakje was afgegeven omdat er niemand thuis was op het ogenblijk van de levering. Had zeker beter gekund.

Brian Pors beoordeelde op 2017-08-30

Supersnelle levering, duidelijke informatie.
Tja, wat wil je nog meer?? :-)

R.W. Uit Opoeteren beoordeelde op 2017-08-24

Vandaag besteld, morgen aan huis, daar kan ik niet voor in mijn wagen stappen en rond rijden om te zoeken wat ik nu heb.

Leslie Bogaerts beoordeelde op 2017-08-20

Heel tevreden, tijdens het weekend besteld en met een feestdag op dinsdag toch woensdag in mijn bezit.

David beoordeelde op 2017-08-14

Zeer snelle levering (binnen 24 uur) en ruime keus van producten uit hun grote voorraad.

Mike Vanoystaeyen beoordeelde op 2017-08-14

kijker is ok, statief trekt op niks

Jack Rutten beoordeelde op 2017-08-09

Heel tevreden met het bestellen de verwerking en een dag later kon ik beginnen met mijn product.

Denise Deschouwer beoordeelde op 2017-07-31

Zeer goede service en snelle en correcte aflevering

Dirk Van Herwegen beoordeelde op 2017-07-29

Vlotte levering.
Fijne opvolging klantendienst.
Top Produkt.

Cliff van Houten beoordeelde op 2017-07-24

Prima artikel. Snelle bezorging.

Gunter Uytterhaegen beoordeelde op 2017-07-23

Besteld en volgende dag geleverd . Goede kwaliteits produkten . Uitstekende webshop .

Marjan BUENO beoordeelde op 2017-07-23

snelle levering maar heb wel moeten vragen naar de factuur en garantie

Didier De Lust beoordeelde op 2017-07-18

goeie service !!

allan greco beoordeelde op 2017-07-17

Ik had een accessoire gekocht voor een richtkijker gekocht, maar deze was een verkeerde. Ik heb dan naar de klantenservice gebeld nog voor het ging sluiten. Deze heeft nog voor het heeft gebiept opgepakt! Ik had gevraagd of ik de accessoire die ik heb gekocht kon vervangen met een andere van dezelfde prijs. Ze heeft mij gezegd dat ze iemand ging contacteren om mij de dag zelf nog of de dag erna een mail te sturen.
De dag zelf nog heeft deze persoon een zeer vriendelijke mail gestuurd om 23u50 om mijn artikel te kunnen vervangen en deze op de dag te verkrijgen dat ik hem moest verkrijgen!! Ik voelde mij als een echte koning :)

Joennarel Herremy Seno beoordeelde op 2017-07-13

Ik heb mijn bestellingen op tijd ontvangen,zoals voor geschreven

Dennis Carette beoordeelde op 2017-07-09

Keurig en op tijd geleverd zoals aangegeven op de website