Gravin Juliana van Stolberglaan 31
2263 AB Leidschendam
NL: 088 - 1850 140 / BE: 03 8080 167
KvK BE0547701788

Ronny Kerckaert beoordeelde op 2017-11-21

Alls is korekt verlopen vlugge levering heb net nog een bestelling gedaan jammer verkeerde bestelt zouw willen ruilen hoop dat het wisselen ook goed verloopt

Jean-Pierre Onsia beoordeelde op 2017-11-21

De levering gebeurde door jullie zeer correct en ik had de verrekijker zoals beloofd de volgende dag
UITSTEKEND
Ik heb echter wel klacht neergelegd tegen UPS. Deze worden geacht zich bij de klant aan te melden. Wij kregen echter een briefje in de bus met de vermelding: Jammer maar we troffen niemand aan, dit terwijl we thuis waren . Volgens het afhaalpunt ( krantenwinkel Antwerpsesteenweg 122 in Lier) is dit niet ongebruikelijk. medewerkers van UPS doen dit om tijd te besparen. Geen ramp voor ons want we wonen heel dicht bij de boekenwinkel maar de punt is dat je thuis blijft omdat je een zending verwacht en in dit geval kan je beter laten opsturen naar het afhaalpunt. Dit staat volledig los van jullie service vandaar ook UITSTEKEND

David Nelissen beoordeelde op 2017-11-20

Goede en snelle levering!

Daniel Vanherck beoordeelde op 2017-11-16

Zeer correcte firma. Na een verkeerde bestelling van mijzelf werd de kijker na retour binnen de week volledig terugbetaald. Ik kan verrekijkergigant ten zeerste aanbevelen. Proficiat

maarten van Rijn beoordeelde op 2017-11-15

netjes op tijd, prima materiaal

A.G. de Jong beoordeelde op 2017-11-13

Prima, snelle levering. Absoluut pluspunt is de mogelijkheid om zo nodig kostenloos te retourneren. Dat bleek niet nodig, maar voor mij wel een reden om het product bij deze winkel te bestellen.

jean-pierre van moorleghem beoordeelde op 2017-11-08

snelle service volgende dag al in huis, vlug antwoord op mijn vraag dus een tevreden klant

Patrik Koppen beoordeelde op 2017-11-08

Bij contact via mail meteen een duidelijk antwoord gekregen. Vriendelijke en snelle afhandeling.

Crien Willaert beoordeelde op 2017-10-30

Heel tevreden ; supersnelle levering en het vergrootglas dat ik besteld heb, is helemaal zoals ik gehoopt had. Mooie kwaliteit ; prijs&kwaliteit zijn in overeenstemming met elkaar.

Christiaan Van Houtven beoordeelde op 2017-10-26

Heel tevreden bestelling op tijd geleverd. Knap.

Peter beoordeelde op 2017-10-24

Voor mij te licht

Reactie van VerrekijkerGigant:
Beste Peter,

Vervelend om te horen dat uw artikel niet bevalt. Wij ruilen uw artikel met alle plezier om. U kan ten alle tijden een gratis retour label aanvragen op de website.

Met vriendelijke groeten

Het VerrekijkerGigant Team

L. Beljaarrs beoordeelde op 2017-10-23

Zeer tevreden met de snelle levering,L.Beljaars

David van Duijne beoordeelde op 2017-10-16

Heel tevreden. Product werd op tijd geleverd. En bij telefonische vraag om extra informatie werd ik meteen goed geholpen.

Paul Motet beoordeelde op 2017-10-16

De bestelling kwam op tijd en op het juiste adres aan.
Meer moet dat niet zijn.
Mvg.
P. Motet

Tim Vossen beoordeelde op 2017-10-16

Alles gegaan zoals het hoort. Perfecte service.

Jan Coveliers beoordeelde op 2017-10-10

Snelle levering, duidelijke info, goed product voor een eerlijke prijs.

Jack beoordeelde op 2017-10-10

Ik bestelde een focus reducer en deze kwam snel en in prima staat aan. Over het product ben ik zeer tevreden aangezien het een extra upgrade/uitbreiding geeft aan de Microcam van Bresser die ik ook hier heb gekocht.

Jack beoordeelde op 2017-10-10

Bestelling kwam snel aan en product was in prima staat.

Gerald Vandecan beoordeelde op 2017-10-09

Snelle levering, geen problemen!

Arie Oskam beoordeelde op 2017-10-09

Levering zoals beloofd, goed verpakt, artikel conform de omschrijving.