Geemstraat 40
NL: 085 303 35 48 / BE: 03 8080 167
KvK BE0650531092

9,1

Gast beoordeelde op 2018-09-18

snelle levering, toestel voldoet aan de verwachting, Eerste keuze was niet leverbaar, teveel betaalde bedrag werd redelijk snel terugbetaald. Betrouwbare webshop.

Gast beoordeelde op 2018-09-17

Ik gebruik deze op onze zeilboot. Veel beter dan de klassieke verrekijkers die gebruikt worden in de watersport. Heel helder beeld, de zoom is fantastisch, niet zo groot dus makkelijk opbergbaar in de kuip, ligt uitstekend in de hand, gemakkelijk mee te nemen in een tas ...

Eric van der Loo beoordeelde op 2018-09-10

T.K. de Bruyn beoordeelde op 2018-09-10

In het weekend drie artikelen besteld omdat ze in vergelijking bij VerrekijkerGigant voordelig werden aangeboden. Houd er rekening mee dat bij bedragen onder € 50 verzendkosten worden berekend. Het bedrijf gaf geen Track & trace nummer bij de bevestigingsmail dus ontvangst is afwachten. Het pakket werd goed verpakt, zoals verwacht, dinsdag bezorgd.

dirk vandierendonck beoordeelde op 2018-09-02

super!!!!

Marc Demeester beoordeelde op 2018-08-29

Het geleverde materiaal beantwoordt volledig aan mijn verwachtingen.

Pieter Luyten beoordeelde op 2018-08-28

Heel tevreden over de aankoop, maandagavond besteld en woensdag al aangekomen. De verrekijker was netjes verpakt en in uitstekende staat. De verrekijker is ook uitstekend, goed om zowel mee naar de sterren kijken als om mee te nemen op een wandeling door de natuur, voor een zeer scherpe prijs. 5 sterren!

Gast beoordeelde op 2018-08-28

Bestelling is na enkele dagen aangekomen maar tracking info over dag van aankomst ontbrak

MARTIN DE CEUSTER beoordeelde op 2018-08-20

verrekijker is de juiste keuze en zelfs beter. Levering was correct uitgevoerd.

Marc Demeester beoordeelde op 2018-08-12

Leveringsprobleem ondertussen opgelost

Gast beoordeelde op 2018-07-30

voor 15h besteld en de dag nadien om 12h thuis geleverd
Ik ben 100% tevreden en kan iedereen de VERREKIJKER GIGANT AANRADEN

Roland Hoefnagels beoordeelde op 2018-07-19

Afspraken worden zeer goed nagekomen.

Karin Van Genechten beoordeelde op 2018-07-16

snelle, correcte levering

geert beoordeelde op 2018-07-12

Goed, stevig. In het center hoed zichtbaar maar de rand onzuiver. Het kijkveld is dus nie volledig zuiver.

Nicolaas Strik beoordeelde op 2018-07-11

Op de website werd goed uitleg gegeven over de verschillende verrekijkertoepassingen. De bestelling en betaling ging vlot. De levering was supersnel. Jammer dat ik nu voorlopig niets meer nodig heb.

Rutger Kosten beoordeelde op 2018-07-03

100 punten voor de Service.
Helaas had de bestelde verrekijker een klein mankement. Deze winkel heeft het uitstekend opgelost.
Snelle reactiesnelheid per mail.
Na mijn melding had ik de volgende dag al een nieuw product ontvangen en ik kon het oude product bij de bezorger direct inleveren.
Super opgelost.....en dikke pluim !!

Carlo Schots beoordeelde op 2018-07-02

Snelle en goede service

H J Pruntel beoordeelde op 2018-06-19

Goed product, goede prijs en alles volgens afspraak!

Ed Nieuwenhuijzen beoordeelde op 2018-06-19

Goedwillende medewerker. Moet echter nog ervaring krijgen. Werd overigens prima bijgestaan door overige medewerkers.
Veel aanbod in hoogwaardige kijkers, foto materiaal e.d. Jammer dat in de vitrines geen prijzen te zien waren.

Bij technische vragen over aanpassingen aan eigen apparatuur wordt het wat moeilijker.
Zodra iets niet 'standaard' is, ontbreekt voldoende operationele technische vaardigheid.
B.v. indien een schroefdraad niet past, is adequate kennis onvoldoende aanwezig om goed te acteren.
Men is zelfs onbekend met de bestaande maten. Een draadmeter ontbreekt. Zelfs een waterpomptang was niet aanwezig.
Jammer, dat kan beter.

Als je daadwerkelijk wat in je handen wilt hebben om het te zien kom je in een langdradig proces.
'Dat moet uit het magazijn komen' is het antwoord. En dan moet je 10 minuten wachten.
Heb je het verkeerde, ga je opnieuw deze weg bewandelen en ben je weer 10 minuten verder. Erg irritant.

Ga je bij de ingang naar binnen: prima geregeld, de deur gaat vanzelf open.
Hoe teleurstellend is het dan als je bepakt weer naar buiten wil: de uitgang is beroerd aangegeven en als je daar eenmaal ben wordt je geconfronteerd met een deur die heel zwaar handmatig naar binnen moet worden geopend. Daar sta je dan met je handen vol ...........

Gonda Elsas beoordeelde op 2018-06-12

Goed geregeld, snel geleverd.