Geemstraat 40
NL: 085 303 35 48 / BE: 03 8080 167
KvK BE0650531092

9,1

Gonda Elsas beoordeelde op 2018-06-12

Goed geregeld, snel geleverd.

P J Luijken beoordeelde op 2018-06-04

Ik denk dat ik de verkeerde besteld had want voor veraf is hij uitstekend prima dus maar om bij mij in de thuin de vogels te bekijken dat lukt niet als het te dicht bij is maar de verrekijker zelf is uit stekend .

Marleen Bijnens beoordeelde op 2018-06-03

Zeer tevreden

Rudy Verboven beoordeelde op 2018-05-30

Beschrijving op de site niet volledig correct. Product is niet wat verwacht werd. Twist up occulair staat in omschrijving maar niet aanwezig op scope!

Reactie van VerrekijkerGigant:
Hallo Rudy Verboven, jammer om te horen dat u niet tevreden bent over uw aankoop. Als u de volgende keer even contact met ons opneemt dan kunnen we nog sneller naar een passende oplossing zoeken. Ik zie inderdaad dat er een fout in de omschrijving staat. Excuus. Dit is inmiddels gecorrigeerd. Ik zal contact met u opnemen om te kijken hoe we tot een passende oplossing kunnen komen.

Lieve Duponcheel beoordeelde op 2018-05-27

Erg goed verzicht. Licht om dragen. Perfect.

Guy Bolle beoordeelde op 2018-05-21

Snelle afhandeling van de bestelling.
Voldoet aan de voorop gestelde verwachting

Jaap Van Mourik beoordeelde op 2018-05-20

De bezorger had nogal wat fouten gemaakt maar door één telefoontje naar VerrekijkerGigant werd dat voortvarend en goed opgelost. Prima

Jenny Braun beoordeelde op 2018-05-19

Prima verzorging. Op tijd afgeleverd.
Bij het invullen van gegevens staat een vinkje omtrent adres. Was voor mij onduidelijk was en ik ging ervan uit dat ik dat , gezien de vraag, niet moest aanvinken. Want..... ik wilde het postadres veranderen. Dat adres heb ik toen ingevuld bij het blokje opmerkingen.
Maar.... het artikel is toch bij het factuuradres afgeleverd.
Misschien een tip om deze vraag betreffende factuur en/ of bezorgadres duidelijker te stellen.

Marc Braeckman beoordeelde op 2018-05-13

zeer goed ,zeker de timing

Jan van Harten beoordeelde op 2018-05-06

Bestelling ging soepel. UPS app moeten downloaden om aflevermoment/plek te kiezen. Omdat je daar geen datum en tijd kunt kiezen voor ophaalpunt gekozen. Had geen effect. Ze leverden het bij de buren af. UPS minder over te spreken. Wel goed gekomen.
Buis geeft bij aflevering wel een paar bussen. Ook niet heel netjes maar geen effect op de werking.

Gast beoordeelde op 2018-05-03

goed bedrijf

Gast beoordeelde op 2018-05-01

Goed product , snel geleverd

P.J.M.H. Jongenelen beoordeelde op 2018-04-30

Veel keus. Goede informatie.

Jan Van Gysel beoordeelde op 2018-04-24

Sterke prijs, goed advies, perfecte service, vlotte levering. Aanrader.

Gert Ramaekers beoordeelde op 2018-04-23

Vlotte levering en goed verpakt en de bestelde verrekijker voldoet aan mijn verwachtingen

bernard bertholet beoordeelde op 2018-04-23

geen ploblemen met bestelling en correct gebracht meer moeten wij niet hebben,hartelijk,dank mr.bertholet

Dirk Cornelis beoordeelde op 2018-04-10

vlotte navigatie, voldoende inhoudelijke toelichting bij de producten, vlotte check-out

Marie Louise Guns beoordeelde op 2018-04-09

Leuke kijker, snel geleverd.

Ronny De bock beoordeelde op 2018-04-09

De Helios apollo is een zeer goede kijker,zuiver en goed,alleen vind ik de lenzen waar je door kijkt iets te klein,ze mochten iets groter zijn van diameter,maar voor de rest vind ik het een geweldige kijker

Jeroen Van Damme beoordeelde op 2018-04-05

Snelle afhandeling levering en communicatie.