Gravin Juliana van Stolberglaan 31
NL: 088 - 1850 140 / BE: 03 8080 167
KvK BE0547701788

9,1

rene mols beoordeelde op 2018-02-14

zeer snelle levering goed verpakt komen hun belofte waar

Annie Kastelijn beoordeelde op 2018-02-12

in een woord geweldig

MdB beoordeelde op 2018-02-12

Prima proces; snel besteld, duidelijke afwikkeling en snelle levering.

Gunter Moens beoordeelde op 2018-02-11

Levertijd na 3 dagen?!

Ann Kerremans beoordeelde op 2018-02-08

Slechte levering. Uw bestellingen worden door DPD geleverd. Op maandag 5/2 waren we overdag niet thuis en werd een briefje in de brievenbus gestopt dat we volgens volmacht het pakket bij PC Friends in Burcht moesten gaan afhalen. Dit is 4 Km van onze woonst. We komen daar woensdag om 16.45u toe om het pakket af te halen en het was er nog altijd niet. De chauffeur van Zwijndrecht was nog altijd. Iet langsgekomen. Ik heb nooit een volmacht gegeven om een pakket daar te leveren bij afwezigheid en het feit dat het pakket er na twee dagen nog niet is vind ik een heel slechte service. Nu moet ik terug iemand zoeken met een auto om tot daar te rijden want er rijdt maar om het uur een bus van Zwijndrecht naar Burcht. Ik zal zeker niets meer bestellen bij de Verrekijker gigant. Met leveringen door bpost heb ik dit nog nooit meegemaakt. Deze leveringen zijn altijd in orde.

Patrick Sercu beoordeelde op 2018-02-08

Ben echt tevreden . Snelle levering en veilig verpakt . Ik mocht betalen na de levering .
Prima dienst . Dank je wel . Patrick

Robert Van Cauter beoordeelde op 2018-02-07

Jullie zijn heel behulpzaam

Marnix Debusschere beoordeelde op 2018-02-07

Besteld, betaald en ontvangen in een, twee, drie... zo eenvoudig is het!

rudiger bracke beoordeelde op 2018-02-04

heel tevreden en correcte levering

Marianne Van den Abeelr beoordeelde op 2018-02-02

oké

Michel Pauwels beoordeelde op 2018-01-31

Zeer snelle levering

Marc Debreyne beoordeelde op 2018-01-26

Zeer goed

VW beoordeelde op 2018-01-25

ik bestelde een kijker bij verrekijkergigant omdat ze reclame maakten dat er de volgende dag reeds geleverd zou worden.
Andere sites waren veel goedkoper maar daar duurde het drie dagen.
ik betaalde dus meer voor de snellere service, echter ... ik ontving een mail dat er in 98 % van de gevallen 's anderendaags kon geleverd worden, spijtig genoeg hoorde ik bij de andere 2 % en betaalde ik dus ongeveer 50 euro extra voor niets.
Spijtig dat ik reeds betaald had anders had ik een mail gestuurd dat in 98 % van de gevallen de betaling correct verliep ....
Verder was de levering in orde echter belofte maakt schuld en in dit geval werd dat niet waargemaakt.

ROBERT BOECKX beoordeelde op 2018-01-22

geen enkel probleem ervaren , bedankt

Freddy De Greef beoordeelde op 2018-01-21

Heel tevreden..correcte levering en artikel.

Henk Uyttenhove beoordeelde op 2018-01-14

Er was een probleem met de leveringsdienst maar werd onmiddelijk opgevolgd.

Anneke Noldus beoordeelde op 2018-01-14

Erg tevreden en erg vlug in huis

Peter Tytgat beoordeelde op 2018-01-08

Top voor zijn geld

Roger beoordeelde op 2018-01-02

Snelle belevering, duidelijke communicatie.
Enige minpunt vind ik dat nachtkijker zonder bijhorende batterij werd geleverd. Kijker was een cadeau, men wil onmiddellijk aan de slag maar moest eerst naar de winkel voor een Li 3V batterij.

Willy Michiels beoordeelde op 2017-12-23

Mijn aankoop van een verrekijker en de thuisbezorging is voortreffelijk verlopen.