Christiaan Huygensplein 4
0206947343
KvK 71923144

2,0

Brenda Holkamp beoordeelde op 2019-03-23

Via Topbloemen een bos bloemen besteld, welke door deze bloemist is afgeleverd. Deze geleverde bos bloemen bestond voornamelijk uit takken groen, en nauwelijks bloem. Die ene bloem die nog in het boeket zat, hing 1 dag later over de rand van de vaas. Diep triest. Voor veel poen weinig bloem en heel veel groen. Bij deze bloemist kun je blijkbaar niet op afstand bestellen, want dan wordt er misbruik van de situatie gemaakt. Jammer dat ik geen foto van het bestelde en geleverde boeket kan toevoegen, dit had ik graag gedaan.

Reactie van Villa Blossom:
Beste mevrouw Holkamp,
Jammer, dat u niet tevreden bent met het ontvangen boeket. Het boeket dat besteld is, wordt gemaakt conform Topbloemen specificaties. Dat er, naar uw mening, teveel groen in zit, is helaas buiten onze invloedssfeer. De omschrijving die u geeft over de staat van het boeket komt niet overeen met hetgeen wij aan u geleverd hebben. Onze bloemen zijn namelijk vers, wellicht heeft u niet de bloemen schuin afgesneden, waardoor de bloemen zijn gaan hangen. Misschien kunt u direct contact met ons op kunnen nemen, zodat wij het boeket kunnen beoordelen?
Team Villa Blossom