Villa Blossom
Bekijk alle reviews en keurmerken van Villa Blossom en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
7,0

• Jose
    Review voor Villa Blossom

Zeer teleurgesteld in Villa Blossom slechte service met slechte kwaliteit. Mijn moeder belazerd met oude bloemen en ik krijg nog onfatsoenlijk begrip voor mijn moeders situatie. Kom hier nooit meer. Mijn dochter werkt bij de gemeente Almere en vertelde ook al vele slechte ervaringen over Villa Blossom. U bent gewaarschuwd!

• Silvia Koomen
    Review voor Villa Blossom

Boeket gekregen maar helaas niet lang van kunnen genieten, na een mail met foto’s teruggebeld door de bloemist, er komt gratis nieuw boeket mijn kant op, geweldig , topservice : bedankt

• Hoe beoordeel je Villa Blossom?

• Laura
    Review voor Villa Blossom

Heb zelf meerdere malen bloemen gekocht bij Villa Blossom.
    Hebben zelf alles uitgezocht en laten maken, was prachtig en heb lang kunnen genieten van de mooie bloemen!

• Loes Breuring
    Review voor Villa Blossom

Vrolijk en vakkundig personeel. Denken goed met je mee en weten altijd de mooiste creaties te maken. De bloemen zijn vers want ik kan altijd lang van mijn boeketten genieten. Ik ben vast klant!

• Kaihly
    Review voor Villa Blossom

Altijd verse bloemen. Heel veel soorten. prachtige composities. Vriendelijke betrokken mensen. Al jaren zeer tevreden.

• Brenda Holkamp
    Review voor Villa Blossom

Via Topbloemen een bos bloemen besteld, welke door deze bloemist is afgeleverd. Deze geleverde bos bloemen bestond voornamelijk uit takken groen, en nauwelijks bloem. Die ene bloem die nog in het boeket zat, hing 1 dag later over de rand van de vaas. Diep triest. Voor veel poen weinig bloem en heel veel groen. Bij deze bloemist kun je blijkbaar niet op afstand bestellen, want dan wordt er misbruik van de situatie gemaakt. Jammer dat ik geen foto van het bestelde en geleverde boeket kan toevoegen, dit had ik graag gedaan.

Antwoord van Villa Blossom

Beste mevrouw Holkamp,
    Jammer, dat u niet tevreden bent met het ontvangen boeket. Het boeket dat besteld is, wordt gemaakt conform Topbloemen specificaties. Dat er, naar uw mening, teveel groen in zit, is helaas buiten onze invloedssfeer. De omschrijving die u geeft over de staat van het boeket komt niet overeen met hetgeen wij aan u geleverd hebben. Onze bloemen zijn namelijk vers, wellicht heeft u niet de bloemen schuin afgesneden, waardoor de bloemen zijn gaan hangen. Misschien kunt u direct contact met ons op kunnen nemen, zodat wij het boeket kunnen beoordelen?
    Team Villa Blossom