Klavergriend 83
1356 KE Almere

2016

Martijn Wassenaar beoordeelde op 2016-12-23

Ik heb de afgelopen weken meerdere bestellingen gedaan en mijn ervaringen zijn super! Niet alleen de snelle levering, de service en de schappelijke prijzen zijn opvallend, de kwaliteit van de - tweedehands platen - is spectaculair. Ik kreeg bij mijn laatste bestelling zelfs een mooi boek cadeau. Kortom: geweldige zaak!

clairette vrancx beoordeelde op 2016-12-23

Ik ben ongelooflijk blij met de service van dit bedrijf !

Brigitte beoordeelde op 2016-10-26

Zeer correct bedrijf.
Bestellingen die in delen worden gedaan worden zelfs bij elkaar gevoegd na overleg.
Verzendkosten worden dan ook terug gestort.
Uitstekende service!

Jaap Fleur beoordeelde op 2016-10-13

Elke bestelling wordt heel snel geleverd (soms zelfs de volgende dag). De LP's zijn altijd zeer goed verpakt. De kwaliteit van de LP's is uitstekend. Kortom: prima bedrijf!

Wil beoordeelde op 2014-07-19

Nogmaals wil ik mijn ervaring delen.
Ik ervaar een geweldige service. Ook al staat een vinyl lp niet op de website, dan wordt er met veel moeite naar gezocht en in mijn geval ook gevonden. Fantastisch!

Wil beoordeelde op 2013-12-07

Goede prijs/kwaliteits verhouding
Zeer ruime keuze voor zowel 2e hands als nieuw
Plezierig contact
Goede service en afhandeling
Levertijd prima, speciaal voor 2e hands

Cremer beoordeelde op 2013-12-06

Zeer mooie website en producten. Misschien af en toe een wat langere levertijd, maar daar krijg je dan ook zeker wat voor terug!
Zeer tevreden al met al!

Veer beoordeelde op 2013-12-06

Professioneel en klantgericht! Webshop beslaat een groot assortiment van gebruikt tot nieuwe platen, ruime keuze dus. Zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling, de levertijd was wat aan de lange kant!

2013