Nieuwe Schaft 3E
3991 AS Houten

Harry Hanneman beoordeelde op 2019-06-10

Snelle levering en het product is geweldig

L.W.N. Gadellaa beoordeelde op 2019-06-06

Via omwegen zijn wij u beland en daar zijn we heel erg blij mee. 1e de vriendelijke ontvangst en de hulpvaardigheid. Bovendien kennis van zaken en dat wil nog weleens ontbreken bij bedrijven. Wij hebben onze badkamer artikelen inmiddels binnen en zodra de verbouwing achter de rug is ontvangt u van ons zeker een foto met het fantastische resultaat. Dat gaat zeker lukken met deze mooie beugels en prachtig zitstoeltje. Over de rode race-rollator nog niet gesproken!
Wij gaan uw bedrijf zeker promoten!

Vr.gr Lwn Gadellaa

Marian van Amerongen beoordeelde op 2019-05-30

Prima sevice. Vindt alleen levertijd wat lang.

Hans van den Eijnde beoordeelde op 2019-05-27

We zijn heel blij met de supersnelle levering en montage van onze beugels in slaapkamer, toilet en douche.
Wat een gebruiksgemak
Hans van den Eijnde

Theo Janssen beoordeelde op 2019-05-15

Heel tevreden. Ondanks het item niet voorradig was en er een weekend en nog een feestdag aankwam heb ik de levering binnen een voor mij redelijke termijn ontvangen. Gedurende het hele proces werd ik bij iedere stap via een e-mail op de hoogte gehouden.

J. Goossens beoordeelde op 2019-05-07

Marian van Amerongen beoordeelde op 2019-05-01

Vlotte en correcte afhandeling

Pieter de Wit beoordeelde op 2019-04-18

Goede service
Graag uit uw bestanden en geen E mails met reclame aub
P. de wit

Milou Mientjes beoordeelde op 2019-04-18

Alles is geleverd. Over de levertijd werd duidelijk gecommuniceerd.

Harald van den Broek beoordeelde op 2019-04-15

Mariette van Loon beoordeelde op 2019-04-14

Lies Motmans-terwecoren beoordeelde op 2019-04-11

Afspraak is afspraak bij Vitasel. Bellen altijd terug als ze dat beloven.

T. Heemskerk beoordeelde op 2019-04-04

Marjon Schaddelee beoordeelde op 2019-04-03

Snel,vriendelijk, en meedenken! Hartelijk dank

Istvan Boros beoordeelde op 2019-03-24

Very satisfied with the customer service. Products delivered well before expected, I was continuously informed about my deivery. Ordering was easy, payment gone through. I strongly recommend this webshop.

E.L. Spits beoordeelde op 2019-03-18

Snelle levering en duidelijke beschrijving voor het gebruik.

Maria beoordeelde op 2019-03-15

Saskia Koppen beoordeelde op 2019-03-07

Wij zijn zeer tevreden over te communicatie van Vitasel. Zeer klantvriendelijk. Vitasel heeft ons keuring geïnformeerd over de levertijd.

Leny Korstanje beoordeelde op 2019-03-06

Mantelzorger uit Limburg beoordeelde op 2019-03-03

Op zoek naar een handgreep/beugel voor mijn ouders, kwam ik terecht op de website van Vitasel. Telefonisch nog nadere info opgevraagd en daarbij werd ik zeer vriendelijk geholpen. Bestellen en betalen via de website ging zeer makkelijk en de bevestiging en de levering ging zeer correct en snel. Kortom, een fijne webshop!