Winthontlaan 200
3526 KV UTRECHT
0031(0)306364247

Cristina Popescu beoordeelde op 2019-08-22

R Brans beoordeelde op 2019-08-21

Uitstekende service en communicatie. Snelle levering.

Liesbeth Werensteijn beoordeelde op 2019-08-19

Supersnelle levering.

Heleen Sluijk beoordeelde op 2019-08-15

Nic Groenewegen beoordeelde op 2019-08-03

Goede informatie en service.

Janet Dolfing beoordeelde op 2019-08-02

Snelle service en goede communicatie. Fijne afhandeling van de bestelling.

Babs Vandyck beoordeelde op 2019-07-28

Ruim aanbod. Duidelijke website.
Het is wat langer wachten op je producten, maar de prijs is opmerkelijk voordeliger dan elders. Knap!
Wij zijn heel tevreden.

Marjon Schaddelee beoordeelde op 2019-07-26

De badkamer aan laten passen met arm en hand steunen + een hangende douchestoel. Mooie materialen en super snel. We zijn er erg blij mee!

Jan Wijn beoordeelde op 2019-07-18

Hugh Bennett beoordeelde op 2019-07-11

peter goes beoordeelde op 2019-07-11

netjes te woord gestaan en doen wat er beloofd is !!!!!!!!!!!!!!

H.R. Schotman beoordeelde op 2019-07-08

Hellen Dieleman-van Hooijdonk beoordeelde op 2019-07-07

Alles prima. Goed op de hoogte gehouden.👍

Wilma Strikkers beoordeelde op 2019-06-25

goede levering, mooie producten. goede communicatie met vertraging. nette afhandeling.

Sara Verpoest beoordeelde op 2019-06-24

Iets latere levering door lang weekend, maar product is in orde en prijs ook.

L. Best beoordeelde op 2019-06-21

Andre Wassink beoordeelde op 2019-06-20

Harry Hanneman beoordeelde op 2019-06-10

Snelle levering en het product is geweldig

L.W.N. Gadellaa beoordeelde op 2019-06-06

Via omwegen zijn wij u beland en daar zijn we heel erg blij mee. 1e de vriendelijke ontvangst en de hulpvaardigheid. Bovendien kennis van zaken en dat wil nog weleens ontbreken bij bedrijven. Wij hebben onze badkamer artikelen inmiddels binnen en zodra de verbouwing achter de rug is ontvangt u van ons zeker een foto met het fantastische resultaat. Dat gaat zeker lukken met deze mooie beugels en prachtig zitstoeltje. Over de rode race-rollator nog niet gesproken!
Wij gaan uw bedrijf zeker promoten!

Vr.gr Lwn Gadellaa

Marian van Amerongen beoordeelde op 2019-05-30

Prima sevice. Vindt alleen levertijd wat lang.