Nieuwe Schaft 3E
3991 AS Houten

pieter kardol beoordeelde op 2019-02-13

functioneert prima, vlotte levering ,klantvriendelijk

Jan Verschuren beoordeelde op 2019-01-29

Alles prima verlopen, snelle levering, helemaal tevreden !

Diane Crook beoordeelde op 2019-01-23

Goed

C. Hendrix beoordeelde op 2019-01-17

De bezorging duurde iet wat lang maar kwaliteit en prijs was dik in orde!

A van der Woude beoordeelde op 2018-12-27

Riky Naaijkens beoordeelde op 2018-12-20

Daphne Vogel beoordeelde op 2018-12-14

Makkelijke bestelling dn zeer snelle levering. Binnen twee dagen. Zeer goed.

Wanda beoordeelde op 2018-12-14

Goede service! Via de website is het duidelijk dat de bestelling op vrijdag bij Keuco besteld worden. Je weet dus wat de levertijd is. Vanuit Vitasel-shop is op eigen initiatief moeite gedaan om het gevraagde product diezelfde week nog vanuit Duitsland mee te laten komen. Dat is gelukt zodat wij het product eerder in huis hadden.

jacques hulsbergen beoordeelde op 2018-12-10

Op mijn vraag of ze cleaner hadden voor kunststof wastafels was het antwoord ontkennend maar ze zouden navraag doen bij de leverancier. Na korte tijd werd ik teruggebeld dat ze het middel (van leverancier Keuno) zouden betrekken en in voorraad nemen; verkoop voor een lagere prijs dan de adviesprijs. Ik kon het gelijk bestellen en na korte tijd keurig thuisbezorgd.

Marc Van der Borght beoordeelde op 2018-12-05

Ton van Vugt beoordeelde op 2018-11-30

het bestelde werd zoals aangegeven geleverd, goed verpakt. zijn zeer tevreden!

T. de Jong beoordeelde op 2018-11-29

Arlette Pletincx beoordeelde op 2018-11-29

Correct verlopen bij bestelling en levering!

D. Ruttenberg beoordeelde op 2018-11-26

Ik ben heel vriendelijk en correct te woord gestaan en de bestelling kwam heel snel. M'n complimenten!

Irene Van den Berg beoordeelde op 2018-11-13

Leontien Van den Berg beoordeelde op 2018-11-12

Keurig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling

J.J.M. Huijnen beoordeelde op 2018-11-04

marlie hebben beoordeelde op 2018-10-19

Gilbert De Wachter beoordeelde op 2018-10-16

De bediende bij Vitasel merkte op dat er een bevestiging te weinig besteld werd. Zij bracht mij hiervan op de hoogte en vooral... ze bestelde onmiddellijk deze bevestiging mee, zodat we niet langer op onze douchestoel hoefden te wachten. Dank u! Dit is service!

Katty Falaise beoordeelde op 2018-10-15