Nieuwe Schaft 3E
3991 AS Houten

Pieter de Wit beoordeelde op 2019-04-18

Goede service
Graag uit uw bestanden en geen E mails met reclame aub
P. de wit

Milou Mientjes beoordeelde op 2019-04-18

Alles is geleverd. Over de levertijd werd duidelijk gecommuniceerd.

Harald van den Broek beoordeelde op 2019-04-15

Mariette van Loon beoordeelde op 2019-04-14

Lies Motmans-terwecoren beoordeelde op 2019-04-11

Afspraak is afspraak bij Vitasel. Bellen altijd terug als ze dat beloven.

T. Heemskerk beoordeelde op 2019-04-04

Marjon Schaddelee beoordeelde op 2019-04-03

Snel,vriendelijk, en meedenken! Hartelijk dank

Istvan Boros beoordeelde op 2019-03-24

Very satisfied with the customer service. Products delivered well before expected, I was continuously informed about my deivery. Ordering was easy, payment gone through. I strongly recommend this webshop.

E.L. Spits beoordeelde op 2019-03-18

Snelle levering en duidelijke beschrijving voor het gebruik.

Maria beoordeelde op 2019-03-15

Saskia Koppen beoordeelde op 2019-03-07

Wij zijn zeer tevreden over te communicatie van Vitasel. Zeer klantvriendelijk. Vitasel heeft ons keuring geïnformeerd over de levertijd.

Leny Korstanje beoordeelde op 2019-03-06

Mantelzorger uit Limburg beoordeelde op 2019-03-03

Op zoek naar een handgreep/beugel voor mijn ouders, kwam ik terecht op de website van Vitasel. Telefonisch nog nadere info opgevraagd en daarbij werd ik zeer vriendelijk geholpen. Bestellen en betalen via de website ging zeer makkelijk en de bevestiging en de levering ging zeer correct en snel. Kortom, een fijne webshop!

H.D Hummel beoordeelde op 2019-02-28

Een handig apparaat om te zien wie er voor de deur staat. Werkt goed. Prijs is redelijke, de bezorging vlot.

D.T. Staal beoordeelde op 2019-02-27

Anneke beoordeelde op 2019-02-18

Correcte levering.
Je wordt snel en keurig op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.
Al met al: Heel erg tevreden

pieter kardol beoordeelde op 2019-02-13

functioneert prima, vlotte levering ,klantvriendelijk

Jan Verschuren beoordeelde op 2019-01-29

Alles prima verlopen, snelle levering, helemaal tevreden !

Diane Crook beoordeelde op 2019-01-23

Goed

C. Hendrix beoordeelde op 2019-01-17

De bezorging duurde iet wat lang maar kwaliteit en prijs was dik in orde!