Goorsteeg 3

Johan Van Ginkel beoordeelde op 2018-07-22

Erik Groot beoordeelde op 2018-07-22

toine kraayenbrink beoordeelde op 2018-07-21

Wouter Stolk beoordeelde op 2018-07-21

Als zzp'er bestel ik regelmatig online, helaas wordt vaak bevestigd dat halen sneller en goedkoper was geweest.
Prive wat besteld bij Vuur & Rook, heerlijke tent, volop keuze, en meerdere keuze's in leveringsmogelijkheden.

De bestelling was snel in huis, duidelijke communicatie rondom de bestelling en levering, en na ontvangst we waren uren bezig met uitpakken. Uitstekend verpakt!

Hier kan menig webwinkel een voorbeeld aan nemen! Meteen de app gedownloaded en als vaste klant ingeschreven...

joop koolmoes beoordeelde op 2018-07-21

Hans van Groningen beoordeelde op 2018-07-20

Mark Vreeswijk beoordeelde op 2018-07-20

Leuke winkel met werkelijk de grootste hoeveelheid sauzen en rubs die ik ooit bij elkaar gezien heb. En je kan ze ook nog eens allemaal proeven voordat je koopt!

Remco Reijngoud beoordeelde op 2018-07-20

Stephan Van der Raaf beoordeelde op 2018-07-20

Alexander Alderweireldt beoordeelde op 2018-07-20

Heel tevreden. Goed verpakt, snel geleverd. Duidelijke website

Reactie van Vuur&Rook:
Hi Alexander, Bedankt voor je toffe reactie!

Karin Alewaters beoordeelde op 2018-07-19

Snelle levering. Sms wanneer levering. Momenteel de rookoven nog niet gebruikt. Alles is wel aanwezig. Keurig afgeleverd.

Reactie van Vuur&Rook:
Hi Karin, Super om te horen! Bedankt en heel veel plezier ervan :)

Roel van Veen beoordeelde op 2018-07-19

Netjes verpakt en de persoonlijke boodschap erbij maakte het af.

Reactie van Vuur&Rook:
Hi Roel, Super om te horen, daar doen we het voor! Bedankt voor je toffe reactie :)

Dennis Copal beoordeelde op 2018-07-19

Piet J. van Roest beoordeelde op 2018-07-19

Zeer tevreden. Het product, dat ik vers i.p.v. diepgevroren wilde hebben, in de shop kunnen ophalen. Ik kwam daar met een kleinkind, dat ter plekke verwend werd met een suikerspin. Mooie service.

Corrie Atanasov beoordeelde op 2018-07-19

Zeer tevreden, bestelling correct !
Keurige afhandeling, goede communicatiešŸ‘

Reactie van Vuur&Rook:
Hi Corrie, Bedankt voor je toffe reactie! Super om te horen :)

K Gouw beoordeelde op 2018-07-19

J.G. Cornelissen beoordeelde op 2018-07-18

Goede en keurige, snelle, afhandeling.

Reactie van Vuur&Rook:
Hi J.G, Bedankt voor je toffe reactie!

Frithjof Höse beoordeelde op 2018-07-18

Eelco van Gulik beoordeelde op 2018-07-18

Heel fijne zaak, veel kennis. Goede adviezen. Kan ze iedereen aanraden. TOP

Reactie van Vuur&Rook:
Hi Eelco, Bedankt voor je toffe reactie, daar doen we het voor!