Goorsteeg 3

Otto Hof beoordeelde op 2019-07-19

Dominik Aigner beoordeelde op 2019-07-19

Rik Van schalkwijk beoordeelde op 2019-07-19

Kevin Kuipers beoordeelde op 2019-07-19

Heel tevreden snel geleverd met daarbij ook een paar gratis extra’s zoals een marinade kwast

Johan Niemeijer beoordeelde op 2019-07-19

Lüttgenau Architekten Blewonska beoordeelde op 2019-07-19

Perfekte Ware und unfassbar schnell geliefert und das nach Deutschland... Das schaffen wir nicht mal innerhalb Deutschlands 😊
Danke!!!!

Ulrich Lehmann beoordeelde op 2019-07-19

Günstig, schnell, super!

Gerben beoordeelde op 2019-07-19

Snelle en goede levering. De website, verpakking en bijgevoegd promotiemateriaal toont een heel enthousiast team met hart voor hun producten.

Kim Hovestad beoordeelde op 2019-07-18

Goeie snelle service

gerlof te velde beoordeelde op 2019-07-18

Rob Sterken beoordeelde op 2019-07-17

Mooi verpakt
Snel bezorgd

Hi Rob,

Bedankt voor je leuke reactie! :)

Pierre de Nijs beoordeelde op 2019-07-17

Bestelling volgende dag netjes op tijd volgens de tracking gegevens in huis. Uitstekend verpakt en met een aantal leuke gratis extraatjes. Ik heb hier al vaker gekocht en elke keer is het uitpakken weer een feestje!

Hi Pierre,

Bedankt voor je toffe reactie! Daar worden wij erg vrolijk van! :)

Gerbrand Meinen beoordeelde op 2019-07-17

Jasper Steenkamp beoordeelde op 2019-07-17

Niks aan op te merken, top service! Zou er zo weer bestellen als ik wat nodig heb.

Hi Jasper,

Super leuk om te horen! Bedankt voor je toffe reactie! :)

Jacob Keuter beoordeelde op 2019-07-17

Thomas De kievit beoordeelde op 2019-07-17

Tobias Vollmert beoordeelde op 2019-07-16

Super schnelle Lieferung. Die Ware kam ohne Beschäftigung und sehr gut verpackt an.
Danke!

Bas de Groot beoordeelde op 2019-07-16

Keurig en zorgvuldig verpakt. snel geleverd en als bonus een kwastje voor het marineren erbij gekregen. Chapeau!

Hi Bas,

Bedankt voor je leuke reactie! Erg leuk om te horen! :)