Goorsteeg 3

Google Plus/Places - 9,6

Thomas Raat beoordeelde op 2018-09-22

Bastiaan Oosterhaven beoordeelde op 2018-09-22

Remy van de Guchte beoordeelde op 2018-09-22

gewoon krijgen wat je verwacht en super dat je de keuze hebt tussen verzenden en ophalen.

Marco Brugmans beoordeelde op 2018-09-21

Product was gekoeld, maar niet ingevroren. Verder prima

Wesley Weller beoordeelde op 2018-09-21

Joyce Renkema beoordeelde op 2018-09-21

Een cadeaukaart bestelt, deze zou binnen 36 uur per mail verstuurd worden. Ik had hem eigenlijk dezelfde dag al nodig, na app-contact werd de kaart direct voor mij aangemaakt en verzonden, zodat ik hem binnen 5 minuten binnen had! Top service!

Rick van der Schuit beoordeelde op 2018-09-21

Als iemand service hebben uitgevonden, dam is het vuurenrook wel. Top winkel

Lucas Mooijman beoordeelde op 2018-09-21

Jurjen Balkema beoordeelde op 2018-09-21

Martijn beoordeelde op 2018-09-21

Website werkte niet echt goed, uiteindelijk goed gekomen maar wel Sub optimaal

Thomas Karstädt beoordeelde op 2018-09-20

Ordered quite a lot in the last months there. Never ever had a complaint. Highly recommendable!

Bas van Arregon beoordeelde op 2018-09-19

Stefan Biermann beoordeelde op 2018-09-19

Jans Muskee beoordeelde op 2018-09-19

Vrijdag avond besteld en Dinsdag middag netjes in huis .Super 👍🏻

Hi jans,

bedankt voor je reactie! Fijn om te horen :)

Erik Jansen beoordeelde op 2018-09-19

M. Lassche beoordeelde op 2018-09-19

Michiel Waaijenberg beoordeelde op 2018-09-18

Anne Fest beoordeelde op 2018-09-18

Chris Van Bokkum beoordeelde op 2018-09-18

Snelle reactie. Wel een beetje gek dat het een digitaal product is. Dat dit ook in de beschrijving staat maar het aan de achterkant als een concreet product wordt behandeld. “Het staat klaar in de winkel” terwijl ik het al heb.

Reactie van Vuur&Rook:
Hi Chris, dank voor je reactie! We snappen precies wat je bedoeld, we zijn dan ook druk bezig om voor onze cadeaubonnen het proces te verbeteren! Wens je een fijne dag!

Christian Tholen beoordeelde op 2018-09-18

Zoals altijd perfect! Niets aan toe te voegen

Hi Christian,

Bedankt voor je leuke reactie!! :)