Goorsteeg 3
6741TA Lunteren

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Google Plus/Places - 9,6

Leo Ideler beoordeelde op 2018-05-27

Snelle levering, prima service.

Ferry Verhoeven beoordeelde op 2018-05-27

Makkelijk snel en kunnen volgen

Robert Pijpers beoordeelde op 2018-05-27

Vuurenrook is een uitstekende webshop enkel de manier van verzenden vant mij wat tegen.

Maandag besteld, donderdag niet thuis.. aangegeven het bij een ophaalpunten op te willen halen en vrijdag/zaterdag nog niet op het ophaalpunten. We zijn een week verder en helaas nog geen parket.

Vuurenrook kan daar niets aan doen dit heeft te maken met het verzend bedrijf.

Arjan Schelling beoordeelde op 2018-05-27

Top bedrijf, eerlijk advies, ruime keuze, snelle levering. DE bbq experts van Nederland en omstreken!

W Dries beoordeelde op 2018-05-26

Alles wat ik besteld had is geleverd.
Helemaal in orde.
Nog nooit problemen gehad.

Danny Danse beoordeelde op 2018-05-26

Het was een kleine bestelling en nog was er een manco. Daarnaast zijn de bedragen veel te hoog, helaas hebben ze een monopolie positie. De prijzen ten opzicht van in Amerika zijn meer dan 200% duurder, winst maken oke maar dit is gewoon afzetten.

Reactie van Vuur&Rook:
Hi Danny, We hebben inmiddels per mail contact proberen te leggen met je. En hopen dat hier een passende oplossing uit zal komen.

Mike De Muynck beoordeelde op 2018-05-26

snelle levering na bestelling en snel antwoord opvragen via de chat.
Prijs/kwaliteit zeer goed, enkel jammer van de transportkosten doordat ik in België woon maar begrijpbaar.

Reactie van Vuur&Rook:
Hi Mike, dank voor je leuke reactie! Inderdaad zijn er altijd dit soort dingen wat de pret een beetje minder maakt. Desondanks wensen we je toch veel plezier met je bestelling :)

Wouter Petrens beoordeelde op 2018-05-26

Zeer snelle levering en alles zorgvuldig verpakt en dit keer op keer !

Reactie van Vuur&Rook:
Hi Wouter, dat horen we graag! Dank voor je leuke reactie!

Michiel Stade beoordeelde op 2018-05-26

Lekker snel, lekker compleet met leuke extra's.

Reactie van Vuur&Rook:
Hi Michiel, dank voor je toffe reactie!!

Mitchell beoordeelde op 2018-05-26

Leuk man! Panorama erbij als verrassing. Top!

Reactie van Vuur&Rook:
Hi Mitchell, Graag gedaan! Veel leesplezier ;)

Olaf Willems beoordeelde op 2018-05-26

Duidelijke website en snelle levering

Reactie van Vuur&Rook:
Hi Olaf, Dank voor je toffe reactie!

Floyd Brouwer beoordeelde op 2018-05-26

Prima en op tijd

Reactie van Vuur&Rook:
Hi Floyd, dank voor je leuke reactie!

Robin Kolkman beoordeelde op 2018-05-26

Goed verpakt duidelijke informatie voor verzending.

Reactie van Vuur&Rook:
Hi Robin, Dank voor je toffe reactie!

Jeroen Aarsen beoordeelde op 2018-05-26

Prima winkel top service

Reactie van Vuur&Rook:
Hi Jeroen, Dank voor je toffe reactie!

Jos van Tilburg beoordeelde op 2018-05-26

Regelmatig bestel ik producten bij Vuur & Rook. Levering altijd zeer snel. Prima webshop met een groot assortiment.

Reactie van Vuur&Rook:
Hi Jos, dank voor je leuke reactie! Dat horen we graag!

Gerard Kann beoordeelde op 2018-05-26

Ik had de bestelling keurig binnen 3 dagen in huis. Was goed verpakt en ze hadden er nog 2 leuke attentie’s bij gedaan.

Reactie van Vuur&Rook:
Hi Gerard, dank voor je toffe reactie!

Dennis van de Beek beoordeelde op 2018-05-24

Wij hebben een Basterd compact gekocht bij Vuur en Rook. Ontvangst was geweldig! Daarna werd het wat minder. Bestelling werd rommelig klaargezet en er zou bij het inladen iemand komen helpen tillen maar er kwam niemand. We hebben toen aan een jonge dame gevraagd hoe verder en hebben hem uiteindelijk zelf maar in de auto gezet. Bij het uitpakken zat er aan de binnenkant van de basterd een beschadiging. We hebben een foto gemaakt en deze naar vuur en rook gemailt met de vraag wat hieraan te doen. Deze hebben nu aangegeven dat ze dit hebben doorgegeven aan het bedrijf basterd. Zij zullen het met ons afhandelen. Nu 2 dagen later nog steeds niets vernomen. Dit vinden we erg jammer.

Reactie van Vuur&Rook:
Hi Dennis en Tamara, We hebben elkaar even telefonisch gesproken. Dit is absoluut niet onze gang van zaken. Ik heb zoals gezegd contact gehad met The Bastard, en dit probleem gaan we netjes oplossen. Met een klein goedmakertje erbij hoop ik dat ik de donkere wolk wat kan opklaren! We houden contact, en jullie weten het... Van harte welkom! Groetjes van Dennis ;)

Tiny Kerstens beoordeelde op 2018-05-23

Reactie van Vuur&Rook:
Hi Tiny, Dank voor je toffe reactie!

Joris De Bruin beoordeelde op 2018-05-23

Super service!

Reactie van Vuur&Rook:
Hi Joris, Dank voor je toffe reactie!

Maurice Meijer beoordeelde op 2018-05-23

Top. Eerste keer besteld en gelijk via de app. Dit ging 2x mis, orderbevestiging ontvangen en nog niet betaald. Verhaal s’avonds gemaild en volgende ochtend direct reactie dat het opgelost is 👍🏻

Reactie van Vuur&Rook:
Hi Maurice, Dank voor je leuke reactie! We zijn continu bezig om de app te verbeteren, en dat blijft ook nodig ook ;)