Kruidendreef 41
8252BL Dronten

Imelda Plemper beoordeelde op 2019-04-15

Bestelling is snel verwerkt en bezorgd.
Top !
En ik ben heel tevreden over het product!

Gerlof Huisman beoordeelde op 2019-03-22

Snel in huis

Radjes Thakoer beoordeelde op 2018-06-29

Ik heb na een week mijn bestelling, die op voorraad is, nog steeds niet binnen.

hans Vos beoordeelde op 2018-06-12

Invegen en uitvegen en een prachtige glans. Vlotte service

BSH Roozeboom beoordeelde op 2018-03-29

Ideaal product voor het onderhoud van de motor.

Jurjen op de Hoek beoordeelde op 2018-03-28

heel mooi product, goede gebruiksaanwijzing en een super mooi eindresultaat. Mijn auto was weer als nieuw!

M. Boschma beoordeelde op 2018-03-11

Was in eerste instantie huiverig om mijn auto zonder water en slechts met spray en doek te wassen maar het gaat prima en zonder krassen.

Peter.E. Klop beoordeelde op 2018-03-08

Dit artikel doet wat het belooft , inspuiten een paar minuten laten losweken , daarna met de blauwe doek het vuil er af halen en met de gele doek op glans wrijven 👍

Hans Vos beoordeelde op 2017-09-25

Bij veel poetsmiddelen is het uitpoetsen vaak moeilijk als het iets te vochtig of te warm is e.d. Bij WOW niet. Dit smeer je er op en poets je altijd mooi uit.

Reza Kafaie beoordeelde op 2017-09-22

ik heb hem nog niet geprobeerd maar heb hoop over gelezen. aanrader !!

willi grotenbreg beoordeelde op 2017-08-25

Zeer goed spul Wil.

Maarten Jochemsen beoordeelde op 2017-08-03

Snelle service en een goed product. De auto ziet er prachtig uit.

Maarten Jochemsen beoordeelde op 2017-06-12

Top. Werkt erg goed en goede service

Cornelis van der Zwan beoordeelde op 2017-06-01

Makeljik in gebruik en doet wat het moet doen.

Rick Bollegraf beoordeelde op 2017-04-23

Ik had een fout gemaakt met de betaling, en toch hebben ze de bestelling gewoon naar ons toe gestuurt helemaal toppieee.

Marco Van den berk beoordeelde op 2017-03-31

Super spul in 1 woord geweldig

Inge beoordeelde op 2016-08-29

Fantastisch spul! Niet agressief maar maakt goed schoon en stoot stof en vuil ook daadwerkelijk af.

Ria beoordeelde op 2016-07-18

Ik heb het product eenmaal gebruikt en het resultaat was verbluffend
ik raad iedereen WOWSHINE aan.

Fré beoordeelde op 2016-03-08

Perfect !

Kornelis beoordeelde op 2016-01-19

Auto poetsen is niet mijn hobby. Deze manier van schoonmaken mag je eigenlijk geen poetsen noemen. Met minimale inspanning en zonder geknoei met water krijg je wel het zelfde resultaat. Je auto glimt niet alleen, maar je ziet dat het water tijdens een regenbui druppels vormt, die er afrollen. Ik ben er blij mee. Ik rij graag in een goed uitziende auto.