Neptunusstraat 77
085 001 40 29

Henna beoordeelde op 2019-03-24

Heel tevreden!

Gertrude Huijsman beoordeelde op 2019-03-23

I.v.m vragen ook nog direct contact gehad, dit verliep prima en vlot.

Anja Schilder beoordeelde op 2019-03-20

Heel erg tevredenen .

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Dank je wel voor je review Anja. Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet Danielle

wolfgang hein beoordeelde op 2019-03-18

goed, snel, leuke website

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Dank je wel voor je review Wolfgang. Veel plezier met je aankopen, vriendelijke groet, Danielle

Anneke van Rhijn beoordeelde op 2019-03-17

Snelle levering en prima communicatie

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor je beoordeling Anneke. Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet Danielle

Birgit Visser beoordeelde op 2019-03-17

Ik ben tevreden over de snelle en goede levering. Alleen jammer dat er een barstje in het hart zit. Als ik hem vasthoud voel ik het de hele tijd en dat stoort me.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Hallo Birgit, Dank je wel voor het invullen van de review. Wat jammer via deze review te vernemen dat je niet helemaal tevreden bent. Is het echt een barstje, of een natuurlijke opening in het natuurproduct? Wij selecteren onze producten altijd zorgvuldig. Er kan natuurlijk altijd wat mis gaan. Je hebt nog steeds het recht op retour. De voorwaarden lees je op onze webshop. Vriendelijke groet Danielle

Yannick Hammink beoordeelde op 2019-03-17

Super

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Dank je wel Yannick. Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet Danielle

karina de jong kerssens beoordeelde op 2019-03-14

Super snelle levering, prachtige edelstenen en een cadeautje! Top webshop. Ik kom hier zeker een keer terug.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Dank je wel voor je beoordeling Karina :) Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet Danielle

avg beoordeelde op 2019-03-13

in het weekend besteld en dinsdag al in huis. Netjes verpakt en leuke kleine attentie erbij.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
hartelijk dank voor je review. Veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groet Danielle

Harwin beoordeelde op 2019-03-11

De bestelling is snel verzonden. Ik had een aantal edelstenen bezorgd gekregen deze waren uitstekend beschermd! De edelstenen zagen er zeer goed uit en kwamen overeen met de foto's.

Suggestie: persoonlijk zou het van mij meer duurzamer / ecologisch verpakt / beschermd mogen worden. Hiervoor zou ik bereid zijn eventueel ook een extra toeslag te betalen. Nu was alles met plastic verpakt en beschermd.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor je beoordeling :) Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet Danielle.
En je suggestie nemen we zeker mee. We zijn hier overigens mee bezig om geschikte vervanger te vinden.

marjolijn visscher beoordeelde op 2019-03-11

Met een dag mijn bestelling binnen, erg tevreden

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor je beoordeling Marjolein :) Heel veel plezier met je aankoop.
Vriendelijke groet, Danielle

Chris beoordeelde op 2019-03-06

Mooie producten, goede kwaliteit, snel verzonden. En dan ook nog kleine verrassingen erbij! 😍😀

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Heel hartelijk dank voor je beoordeling Chris, heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet Danielle

Bart Raad beoordeelde op 2019-03-06

Bestelling vlot en uiterst zorgvuldig afgeleverd.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Hartelijk dank voor je beoordeling Bart, Heel veel plezier met je aankoop :) vriendelijke groet Danielle

diana holleman beoordeelde op 2019-03-04

Mooie webshop overzichtelijk.
De producten worden goed en zorg vuldig ingepakt.
Prachtige producten gekocht en je krijgt wat je ziet👍

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Hartelijk dank voor je beoordeling Diana. Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet Danielle

Corinna Uem beoordeelde op 2019-03-03

Super snel
Plus extra's
Dank je wel

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
dank je wel voor je review! Heel veel plezier met je aankopen. vriendelijke groet Danielle

Bart Dick beoordeelde op 2019-02-26

Kristallengids goed en vlug ontvangen ! Dank u.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor je Reviw Bart. Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet, Danielle

Ester beoordeelde op 2019-02-23

Zag er perfect uit + leuke extra’s!

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Heel veel plezier met je aankopen Ester. Dank je wel voor je review. Vriendelijke groet Danielle

Claudine Bosman beoordeelde op 2019-02-14

Alles is uitstekend verlopen! Goed werkende website, makkelijke betalingsmogelijkheden, snelle - duidelijk en vriendelijk contact gehad via mail. Snelle verzending, zorgvol verpakt met steeds weer een leuke verrassing erbij.
Algemeen dus een absolute aanrader om hier een bestelling te plaatsen!

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Fijn om te horen Claudine. Heel veel plezier met je nieuwe aanwinsten. Vriendelijke groet Danielle

Daan beoordeelde op 2019-02-11

Super service

dank je wel daan

Peter beoordeelde op 2019-02-08

Snelle bezorging en goed verpakt.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor je beoordeling. Heel veel plezier met je aankopen. Met vriendelijke groet, Danielle