Neptunusstraat 77
1771BT Wieringerwerf
085 001 40 29

ILSE Van Kesteren beoordeelde op 2019-05-21

Prachtige steen bedankt !

MeriO beoordeelde op 2019-05-20

Perfecte levering nadat ik benaderd ben door een medewerker i.v.m. mijn vraag over de bezorgkosten. Mooi en degelijk verpakt en een leuke attentie bij mijn bestelling ontvangen.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor je beoordeling, Graag gedaan MeriO. Fijn dat ze je vragen telefonisch konden beantwoorden. Heel veel plezier met je bestelling en geniet van je attentie. Hartelijke groet Danielle

Dennis van Everdingen beoordeelde op 2019-05-19

Mooie stenen keurig op tijd geleverd echt een aanrader

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
hartelijk dank voor je beoordeling Dennis. Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet Danielle Forrer

Marjon Kruik beoordeelde op 2019-05-17

Bestelling werd snel bezorgd. Netjes verpakt met leuke extra's. Ik heb alleen wat moeite met al het plastic.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedank voor je beoordeling Marjon. Dank je wel voor je complimenten. Vriendelijke groet Danielle. We proberen plastic te minimaliseren, soms ontkomen we er niet aan. We zijn ook bezig steeds meer te verduurzamen.

Shuning Li beoordeelde op 2019-05-17

Hallo Danielle, bedankt voor de mooi stenen! Ze zijn duidelijk zorgvoedig uitgezocht. Ik vind het heel fijn dat je fotos van individuele steen heb, zo kan ik de juiste steen uit kiezen die bij mij past. Bij veel webwinkels vind ik het lastig omdat je weet niet wat je krijgt.
Ik hoop dat je assortiment van trommelstenen groeit in de toekomst:).
Somige stenen zijn te groot voor mijn settings, maar dan gebruik ze echt als knuffelstenen:P.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Heel hartelijk dank voor je beoordeling Shuning Li :) Fijn dat je het waardeert dat we veel foto;s maken van elke edelsteen individueel. Juist om die reden doen we dat :) Zien wat je koop is ons motto. En we kunnen je verzekeren dat het aanbod blijft groeien :) Hou de webshop in de gaten. :):) Hartelijke groet Danielle

Evelyn Roosjen beoordeelde op 2019-05-13

Snelle levering. De kleine extraatjes zijn creatief. Een leuk concept!

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Hartelijk dank voor je beoordeling Evelyn :) Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet Danielle Forrer

Mieke Coigné beoordeelde op 2019-05-11

Zeer snelle service, fijne attentie en perfect afgeleverd.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor je review Mieke. Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet Danielle Forrer

Plancius Visser beoordeelde op 2019-05-09

Stenen besteld, goed verpakt verstuurd snel mogen ontvangen en stenen waren van goede kwaliteit.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Dank je wel voor je beoordeling. Super dat je de edelstenen snel binnen had :) Vriendelijke groet Danielle

Marijke Hoogvliet beoordeelde op 2019-05-09

Prachtige Ankh-hanger ontvangen, mooier dan ik verwachtte voor dat geld. Uitstekende service.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Dank je wel voor beoordeling. Fijn te horen dat je zo tevreden bent :) Heel veel plezier met Ankh. Vriendelijk groet Danielle

M Brinkman beoordeelde op 2019-05-08

prachtig en goed verpakt !

Bedankt voor je beoordeling M. Vriendelijke groet Danielle

020 beoordeelde op 2019-05-03

Alles was prima verzorgd en snel geleverd, complimenten! De bol ziet er prachtig uit.:)

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Super bedankt voor je review! Heel veel plezier met je edelstenen bol Groetjes Danielle

Danielle beoordeelde op 2019-04-24

Super tevreden, snelle levering

willy van es beoordeelde op 2019-04-18

Mooi webwinkel. Mooie en goede artikelen. Goed en snel afgehandeld. Keurig ontvangen.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Dank je wel voor je beoordeling Willy. Veel plezier met je aankopen. Hartelijke groet Danielle

Sakineh Hollestein beoordeelde op 2019-04-17

Super snelle verzending ondanks op de valreep besteld te hebben. Leuke attenties bij de bestelling. Uitstekende ervaring. Bedankt!

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Hartelijk dank voor je beoordeling Sakineh. Fijn dat het op tijd is aangekomen. Vriendelijke groet Danielle

Solveig van Houts beoordeelde op 2019-04-17

Uitstekend

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Dank je wel voor je beoordeling Solveig. Heel veel plezier met je aanwinst :) Vriendelijke groet Danielle

miranda dieleman beoordeelde op 2019-04-17

snelle levering en nog een persoonlijk tekstje erbij heel verfrissend en leukšŸ˜„

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor je beoordeling Miranda. Heel veel plezier met je aankopen. Hartelijke groet Danielle

Caroline Stassen beoordeelde op 2019-04-17

Zeer keurige en snelle levering! De bestelling was erg mooi ingepakt! Ruim assortiment. Een aanrader om hier te bestellen.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Hartelijk dank voor je beoordeling Caroline. Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet Danielle

Anita Te brummelstroete beoordeelde op 2019-04-13

Snel in huis,leuk verpakt

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor je beoordeling Antia, heel veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groet Danielle

Annelies Van Hoof beoordeelde op 2019-04-03

T pakketje was zeer goed verpakt,en de steen was zat in een mooi zakje met extra theezakjes erbij. Dus zeer te vrede en snel ontvangen.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor je beoordeling Annelies. Super te horen dat je tevreden bent. :) Veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groet Danielle

Panagiota Tsavaras beoordeelde op 2019-03-27

Snelle levering en gelijk via de mail orderbevestiging. Heel netjes ingepakt

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Heel hartelijk dank voor je review. Veel plezier met je aankopen, Vriendelijke groet Danielle