Neptunusstraat 77

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Thomas Lenearts beoordeelde op 2017-12-06

Mooi product

Maria Rosario beoordeelde op 2017-12-02

Dnk u wel. ik blij met candeau

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Graag gedaan veel plezier ermeer

Faber beoordeelde op 2017-11-29

Geeft goed advies en denkt uitstekend mee over de levering. Daarnaast ontvang je in het pakket leuke extraatjes. Echt een feestje om je aankoop uit te pakken

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Dank je wel voor je complimenten. Fijn dat je zo tevreden bent.

Ed Den Hartog beoordeelde op 2017-11-24

Alles duidelijk en mooi vormgegeven. Fijne rangschikking en sortering met goede foto's

Suzanne Verhart beoordeelde op 2017-11-23

Alle artikelen werden op tijd en in zeer goede conditie bezorgd. Een aanrader om je mooie spullen bij Daniëlle te kopen.

Eva van Nek beoordeelde op 2017-11-23

Heel erg tevreden, mijn bestelling was na 1 dag binnen.

Martine Steur beoordeelde op 2017-11-22

Prettige website, snel en betrouwbaar. Het wordt zeer goed verpakt en beschermd.

Sylvia Keizer beoordeelde op 2017-11-22

Prima geregeld alles en snel in huis!!

Marjan Jongerius beoordeelde op 2017-11-22

supergoed geregeld :)

Sylvia Gijtenbeek beoordeelde op 2017-11-22

Heel tevreden over de bestelling die ik had gedaan! Ik ben super blij met mijn stromatolieten, erg krachtig, dankjewel!

Wilma Zwarthoed beoordeelde op 2017-11-22

Heel tevreden. Altijd een snelle levering.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Dank je wel Wilma voor je postieve reactie

Willem Schouten beoordeelde op 2017-11-22

Bestelling binnen 2 dagen in huis. Erg mooie producten en het contact was snel en erg prettig!

Dank je wel !! Voor je beoordeling Willem., helemaal wederzijds