Neptunusstraat 77
1771BT Wieringerwerf
085 001 40 29

9,9

Margarita Hazenberg beoordeelde op 2019-01-21

Snel geleverd en goed verpakt. Er is duidelijk aandacht aan besteed en de producten zijn geheel volgens verwachting.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Hartelijk dank voor je review Margarita. Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groeten Danielle

Nicoline L. M. Bos beoordeelde op 2019-01-19

Tijdig geleverd met track and trace. En een paar gratis (geheel onverwacht) edelsteentjes.nl.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Hartelijk dank voor je review. Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet Danielle Forrer

Claudine Bosman beoordeelde op 2019-01-16

+ punten: snelle levering, goed en veilig verpakt, duidelijke omschrijving (grootte, betekenis, werking, enz.) op de website en de leuke verrassing in het pakket.
- punten: Een beetje teleurgesteld dat er geen advies bij zat ivm reiniging/opladen, want ik weet dat niet elke kristal op dezelfde manier gereinigd en opgeladen kan/mag worden.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Klanten kunnen bij ons altijd terecht voor een professioneel advies op maat. We zouden voor verzending van het bestelde bovendien in kunnen tunen en een persoonlijke boodschap over kunnen brengen. Dit doen wij om reden van privacy nooit ongevraagd. Als je dit alsnog wil, dan zou je een foto van jullie samen kunnen sturen.
Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we dat graag van jou.
Vriendelijke groet Danielle

Wim Maertens beoordeelde op 2019-01-15

Alles zoals beschreven op website en snelle bezorging excelent

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Hartelijk dank voor je review. Heel veel plezier met je aankopen. Met vriendelijke groet Danielle

Mary van de Laak beoordeelde op 2019-01-14

Prachtig product

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor je review. Heel veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groet Danielle

Miranda De Mooij beoordeelde op 2019-01-13

Snel bezorgt , netjes verpakt en kreeg er ook nog een lief presentje bij. Ik ben heel erg tevreden3👍

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt Miranda voor je complimenten. Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet Danielle

Marie Jose van Oostveen beoordeelde op 2019-01-11

Heel mooi verpakt, fijn op tijd en ook de post was te volgen.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor je beoordelen. Veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet Danielle

Danielle Van wijk beoordeelde op 2018-12-30

De volgende dag al in huis en keurig verpakt ben zeer tevreden

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
bedankt voor je review Danielle. Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet Danielle

Monique beoordeelde op 2018-12-30

Heel tevreden, snelle levering!

hartelijk dank voor je review. Graag gedaan. Vriendelijke groet Danielle

shakti lases beoordeelde op 2018-12-30

Goede informatie en snell levering. Leuke presentjes erbij.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Hartelijk dank voor je review Shakti. Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet Danielle

Fera Holt beoordeelde op 2018-12-24

Geweldige Crystal Skull, goed verpakt en leuke attenties erbij. Fijne Feestdagen en een Skullig Nieuwjaar!

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Dank je wel Fera. Skullig Nieuwjaar. Heel veel plezier met je aankoop!! :) Danielle

Kathleen Beerden beoordeelde op 2018-12-11

Zeer liefdevolle,wonderbaarlijk mooie kristallen,heel liefdevol en zorgzaam verpakt,lieve verassing,super snel geleverd.

anoniem beoordeelde op 2018-12-05

Levering binnen een werkdag, netjes verpakt. Prima product.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Graag gedaan, dank je wel voor je review. Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet Danielle

Danielle beoordeelde op 2018-12-01

dank je wel voor de snelle levering

inge Kraak beoordeelde op 2018-11-30

Snelle levering en goed ingepakt. De twee kleine presentjes erbij waren een leuke verrassing!

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Hartelijk dank Inge voor je beoordeling, Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet, Danielle Forrer

J.K. de Fretes beoordeelde op 2018-11-28

Hele snelle levering van producten. De producten zijn zeer zorgvuldig ingepakt en hele leuke attenties bij ingesloten, geweldig.
Een zeer tevreden klant.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
hartelijk dank voor je review. Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet Danielle

Patty Jansen beoordeelde op 2018-11-27

Heel tevredennmooie site leuke prijzen

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor je review Patty. Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet, Danielle

Luc Baetens beoordeelde op 2018-11-22

Alles is vlot verlopen

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor je beoordeling luc. Veel plezier met je aankopen. Vriendelijke groet Danielle

Martine Steur beoordeelde op 2018-11-16

Bestelling was snel ingepakt en kon het dezelfde avond meenemen. Mooie inzichtkaarten dezelfde avond gebruikt en heerlijke detoxthee, ik ben weer helemaal blij!

Dank je wel voor je review Martine. Hartelijke groet Danielle

Kelly Van deelen beoordeelde op 2018-11-07

Super snelle levering en mooie stenen.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
dank je wel voor je review Kelly. veel plezier met je aankopen Hartelijk groet, Danielle