Neptunusstraat 77
085 001 40 29

Muriel Stegers beoordeelde op 2019-07-17

bedankt voor je beoordeling. Vriendelijke groet Danielle

Ingrid Van wijk beoordeelde op 2019-07-16

Pakket was goed verpakt zowel de bestelling ala de doos waar het in zat. Leuke kleine attentie aanwezig.
Prima levering dr post.nl

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor je beoordeling Ingrid. Heel veel plezier met je aankopen. vriendelijk groet Danielle Forrer

Patricia Van Gerwen beoordeelde op 2019-07-15

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor je beoordeling. Heel veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groet Danielle

Erik Maas beoordeelde op 2019-07-11

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Dank je wel voor de 5 sterren beoordeling. Heel veel plezier van je aankoop. Vriendelijke groet Danielle Forrer

Alma Loetawan beoordeelde op 2019-07-11

Snelle bezorging, ontvangen producten wijken niet af van de getoonde foto's wat ik gezien en besteld hebt, heb ik ook ontvangen.
De spulletjes waren ook nog mooi verpakt, en ook nog een leuk attentie erbij.
Ik ben zeer tevreden.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Hartelijk dank voor je beoordeling. Heel veel plezier met je aankopen. Fijn te horen dat je zo tevreden bent. Vriendelijke groet Danielle Forrer

Ellen van den Boogaart beoordeelde op 2019-07-11

Super snelle levering en nog een leuke attentie gratis bij de bestelling
Thnx

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor je beoordeling Ellen. Fijn te horen dat je super tevreden bent hoe het met je bestelling is verlopen. Graag gedaan. Heel veel plezier met je aankoop. Vriendelijk groet Danielle

Fabian Dekker beoordeelde op 2019-07-09

dank je wel voor je beoordeling. Vriendelijke groet Danielle Forrer

Elisa beoordeelde op 2019-07-07

Snelle reactie op vragen, leuk contact en snel verzonden (volgende dag in huis)

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor je beoordeling.Veel plezier met je aanwinst. Vriendelijk groet Danielle

H Touwen beoordeelde op 2019-07-06

Snelle service, goed ingepakt en cadeautjes xtra erbij! Superlief

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Hartelijk dank voor jullie beoordeling. Heel veel plezier met jullie aankopen H. Touwen. Vriendelijke groet Danielle

B Bouman beoordeelde op 2019-07-06

Zeer vriendelijk, netjes verpakt en snelle levering.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Hartelijk dank voor je beoordeling. Veel plezier met jullie aankopen B. Bouman. hartelijk groet Danielle

Jolanda Kerdijk beoordeelde op 2019-07-03

Wat een prachtige schedel, en kreeg hem snel binnen. En wat lief van de attentie die erbij zat, ik ben er super blij mee.
Dank je wel.
Mvg Jolanda

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor je beoordeling Jolanda. Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst. Vriendelijke groet Danielle

Nanda beoordeelde op 2019-07-02

Producten precies als op de foto, snelle service en met een leuk kadootje erbij

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
dank je wel Nanda voor je beoordeling! Heel veel plezier van je aankopen. Vriendelijke groet Danielle

Ronny beoordeelde op 2019-06-30

👍🏻

Dank je wel Ronny voor je beoordeling Vriendelijke groet Danielle

Marc Lelieveld beoordeelde op 2019-06-29

Heel snel binnen na bestelling geplaatst te hebben. Artikelen voldeden volkomen aan mijn verwachting. Top!

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Hartelijk dank Marc voor je beoordeling. Super dat de spullen snel en goed binnengekomen zijn, en dat het voldoet aan je verwachting! Heel veel plezier van je aankopen.
Vriendelijke groet Danielle

B. Bierman beoordeelde op 2019-06-27

Goed product, snelle levering, zeer tevreden

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je aankopen B. Bierman. Vriendelijke groet Danielle

Marie H. beoordeelde op 2019-06-27

Ik zocht een simpele standaard voor een agaatschijf, gevonden op deze website. Elders niet gezien. Supersnelle levering, hartelijk dank.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor uw beoordeling :) Wij proberen altijd snel te leveren. Soms zijn we afhankelijk van de vervoerder. Super dat het snel is geleverd. Vriendelijke groet Danielle

AnaMaria Bontas beoordeelde op 2019-06-27

snel levering, mooie ingepakt

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Bedankt voor je beoordeling AnaMaria. Heel veel plezier met je aankopen. Vriendelijk en zonnig groet Danielle

Marianne Blum beoordeelde op 2019-06-23

Alles naar wens. Heel snel geleverd. Gevoon Super . Ik bestel er zeker weer. Echt een aanrader.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
hartelijk dank voor je beoordeling Marianne. Graag gedaan! Heel veel plezier met je aankopen en tot ziens :):) Hartelijke groet Danielle

Henk Hoiting beoordeelde op 2019-06-23

Alles werd snel, netjes en zorgvuldig afgehandeld. Financieel snel rond. Mijn kristallen schedel werd duidelijk met zorg goed ingepakt; in het pakket zat nog een pen en thee. Klantvriendelijk.

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Hartelijk dank voor je beoordeling Henk. Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst. :) :) Vriendelijke groet Danielle

Pascal Carton beoordeelde op 2019-06-14

snelle levering, goed product, vriendelijk klantencontact

Reactie van Webshop Danielle Forrer:
Hartelijke dank voor je beoordeling Pascal. Heel veel plezier met je aankopen. vriendelijke groet Danielle