Vlasveld 41
9407GK Assen
0692 346674

9,9

Trudy Boom beoordeelde op 2019-09-13

Heel tevreden! Zeer vriendelijk en behulpzaam. Verzending was snel en heel goed ingepakt!
Ik ben er blij mee!

Michel beoordeelde op 2019-09-10

Heel tevreden. Ik heb nu twee keer iets besteld en alles werd razendsnel geleverd. Alles wordt goed verpakt en de kwaliteit is ook prima. Communicatie is ook duidelijk en via track & trace kun je de zending volgen.

WB beoordeelde op 2019-05-29

Erg mooi Baphomet beeldje besteld en Keurig ontvangen zeer goede service!
Uitstekend verpakt tegen beschadigen.
Heel mooi van kwaliteit

Heel erg blij mee

Richard Meert beoordeelde op 2019-05-28

Snelle levering, en goed verpakt.
Deze winkel heeft mooie zaken voor iemand die iets extra's wilt.
Als men meer besteld dan in voorraad, dan past de winkelkar dit aan.
Wat leuker is dan na aankoop teleurgesteld te lezen dat men de hoeveelheid niet kan leveren, waarbij men bij sommige webshops lang moet wachten eer men het geld terug heeft.

Wesley beoordeelde op 2019-05-10

Snelle verzending, en hele leuke spulletjes. Ik kom hier zeker terug!

Ruby beoordeelde op 2019-02-06

Ik kocht twee dagen geleden een keukenklok bij Webwinkel Exotiek. Hij werd heel vlot geleverd en is nog mooier dan wat ik verwacht had.
Deze winkel heeft een enorme keuze en is echt een aanrader. Ik kom zeker een keer terug.

Tomas Peter beoordeelde op 2018-11-06

Een heel fijn contact en een snelle levering van een heel mooi beeldje van de heilige Anna en haar dochtertje Maria. En ook een heel mooi beeldje van Maria in Lourdes.

Nino Cavallaro beoordeelde op 2017-04-07

Voor de 1e keer besteld hier en zeer tevreden over het bestel gemak en de levering. Het aanbod is erg goed helemaal omdat ik van Anne Stokes hou, ik ga hier zeker vaker bestellen.

Bianca beoordeelde op 2017-04-07

Snel besteld, goed op de hoogte gehouden van waar het pakket zich bevond en snel afgeleverd. En... het artikel was op voorraad, terwijl dit bij andere webwinkels als Bol.com niet het geval was!

Marleen uit Gent beoordeelde op 2017-04-07

Als ik mijn bestelling uitpakte, (die de volgende dag al geleverd werd!) was ik verwonderd over de kwaliteit, ze was veel beter en frisser dan op de foto's te zien is. Ik heb hier en daar iets aangepast, een teveel aan pailletten verwijderd van de wanddoeken, een te witte scroll wat bijgeverfd, en dat maakt het nu helemaal van mij. Zeer tevreden!

Andre beoordeelde op 2017-04-07

Keurig verpakt het was een goede ervaring om bij exotic iets te kopen.

Willem beoordeelde op 2017-04-07

Snel en net verpakt pp naar de volgende bestelling

Patricia beoordeelde op 2017-03-08

Snelle levering. Goede communicatie. Stevig verpakt. Zeer tevreden.

AstroVista beoordeelde op 2017-03-08

Supersnelle levering en product naar wens, overeenkomstig de website presentatie.
Succes gewenst!

A.M. beoordeelde op 2017-03-08

Goed en snel geleverd!

Michel beoordeelde op 2017-02-13

Goede hulp via de mail en snelle levering van de producten.

Richard beoordeelde op 2017-02-13

Voor de tweede keer heb ik mooie items besteld bij Exotiek, en beide keren waren de producten prachtig en de levering snel en goed verzorgt.

Ghijsens Nadia beoordeelde op 2017-01-29

Twee chokkers besteld, goede kwaliteit, komt overeen met de beschrijving.
Een aanrader!

niet nodig beoordeelde op 2017-01-29

Liep zoals verwacht, ben volmaakt tevreden.

Roland ramakers beoordeelde op 2017-01-29

Prima website.