Webwinkel Exotiek

Webwinkel Exotiek

Het verkopen van sieraden, accessoires en kleine woondecoraties via het internet.

• Trudy Boom
    Review voor Webwinkel Exotiek

Heel tevreden! Zeer vriendelijk en behulpzaam. Verzending was snel en heel goed ingepakt!
    Ik ben er blij mee!

• Michel
    Review voor Webwinkel Exotiek

Heel tevreden. Ik heb nu twee keer iets besteld en alles werd razendsnel geleverd. Alles wordt goed verpakt en de kwaliteit is ook prima. Communicatie is ook duidelijk en via track & trace kun je de zending volgen.

• Hoe beoordeel je Webwinkel Exotiek?

• WB
    Review voor Webwinkel Exotiek

Erg mooi Baphomet beeldje besteld en Keurig ontvangen zeer goede service!
    Uitstekend verpakt tegen beschadigen.
    Heel mooi van kwaliteit

Heel erg blij mee

• Richard Meert
    Review voor Webwinkel Exotiek

Snelle levering, en goed verpakt.
    Deze winkel heeft mooie zaken voor iemand die iets extra's wilt.
    Als men meer besteld dan in voorraad, dan past de winkelkar dit aan.
    Wat leuker is dan na aankoop teleurgesteld te lezen dat men de hoeveelheid niet kan leveren, waarbij men bij sommige webshops lang moet wachten eer men het geld terug heeft.

• Wesley
    Review voor Webwinkel Exotiek

Snelle verzending, en hele leuke spulletjes. Ik kom hier zeker terug!

• Ruby
    Review voor Webwinkel Exotiek

Ik kocht twee dagen geleden een keukenklok bij Webwinkel Exotiek. Hij werd heel vlot geleverd en is nog mooier dan wat ik verwacht had.
    Deze winkel heeft een enorme keuze en is echt een aanrader. Ik kom zeker een keer terug.

• Tomas Peter
    Review voor Webwinkel Exotiek

Een heel fijn contact en een snelle levering van een heel mooi beeldje van de heilige Anna en haar dochtertje Maria. En ook een heel mooi beeldje van Maria in Lourdes.

• Nino Cavallaro
    Review voor Webwinkel Exotiek

Voor de 1e keer besteld hier en zeer tevreden over het bestel gemak en de levering. Het aanbod is erg goed helemaal omdat ik van Anne Stokes hou, ik ga hier zeker vaker bestellen.

• Bianca
    Review voor Webwinkel Exotiek

Snel besteld, goed op de hoogte gehouden van waar het pakket zich bevond en snel afgeleverd. En... het artikel was op voorraad, terwijl dit bij andere webwinkels als Bol.com niet het geval was!

• Marleen uit Gent
    Review voor Webwinkel Exotiek

Als ik mijn bestelling uitpakte, (die de volgende dag al geleverd werd!) was ik verwonderd over de kwaliteit, ze was veel beter en frisser dan op de foto's te zien is. Ik heb hier en daar iets aangepast, een teveel aan pailletten verwijderd van de wanddoeken, een te witte scroll wat bijgeverfd, en dat maakt het nu helemaal van mij. Zeer tevreden!