Rooseindsestraat 31

Snelle en correct levering

Adri van den Boom beoordeelde op 2018-12-17

Snelle, duidelijke afhandeling

RC Weenink beoordeelde op 2018-11-22

goed advies gekregen en snel geleverd

Frans Snik beoordeelde op 2018-09-24

Joke Hanselman beoordeelde op 2018-03-16

Netjes afgeleverd !

Henriëtte Bruijnes beoordeelde op 2018-02-23

Goed contact gehad met deze mensen.en een zeer goede weegschaal voor deze prijs,zeker een aanrader

Patrik Dams beoordeelde op 2018-02-08

Goed, meer moet het niet zijn.

Valerie Vastbinder beoordeelde op 2017-12-14

Ik had mijn bestelling zonder problemen de volgende dag in huis. Goede service!

Pjottr Hatzmann beoordeelde op 2017-09-08

Heel tevreden, want alles ging zoals verwacht!

Andy Vansteelandt beoordeelde op 2017-09-01

Snelle levering.

Rick beoordeelde op 2017-01-10

Goedendag,

Ben jij de eerste die een waardering schrijft? De eerste 10 klanten ontvangen gratis een precisie weegschaal bij de eerstvolgende bestelling!

Op deze pagina kun jij als klant een waardering geven over onze service, wij waarderen dit enorm!

Alvast bedankt en tot ziens!
Team Weegschaal-bestellen