Marleseweg 12
7683 PJ Den Ham
085 0013 102

8,0

Anita Veltman-Kuijpers beoordeelde op 2017-04-06

Snelle levering, bij retourneren ook zeer correct behandeld. Top volgende keer zeker weer bestellen.

Lena beoordeelde op 2017-04-03

Ik heb mijn nieuwe vaste leverancier gevonden :) . Wanneer je allebei fulltime werkt is het fijn om online te shoppen. Snelle levering, probleemoplossend en super klantvriendelijk. Daar komt dan nog bij dat de sokken sterk, zacht, prettig dragend en snel geleverd worden. In ons geval Bata's.

Branko beoordeelde op 2017-02-08

Super lekkere sokken en snel geleverd. Helemaal tevreden.

loonstra beoordeelde op 2017-01-24

Komt zijn afspraken niet na en neemt geen contact op. Belachelijk slechte service.

Reactie van Werksokkenshop.nl:
Heeft u uiteindelijk uw recht gekregen?