Europaweg 22

ReviewSpot 3 9,8

D Jetten beoordeelde op 2019-02-23

Prima

rigo jans beoordeelde op 2019-02-14

Moet zeggen eerst was ik sceptisch , omdat als je een account aan maakt verwacht je toch , email dat alles goed gelukt is , maar ik kreeg er niks over . Maar wilt daarom niet zeggen dat ze slecht zijn in leveren enz.... Alles was top en toch redelijk snel gegaan , ook al woon ik in België. En ik had ook maar 1 paar werksokken besteld , en passen perfect . Misschien dat er ergens een foutje in hun systeem zit .

Bert beoordeelde op 2019-02-14

Al eerder sokken besteld bij Sokkrnzaak.nl. Behoort tot dezelfde onderneming.
Kwaliteit sokken is perfect.
Snelle levering en zeer duidelijke website.

Harry Hilhorst beoordeelde op 2019-02-11

De bestelling was snel geleverd. Via TrackandTrace was het hele traject goed te volgen

Rick Van de westelaken beoordeelde op 2019-02-07

keurig en snel geleverd

Emil Kap beoordeelde op 2019-02-07

Sneaker sokken in de kleur blauw besteld. Bij levering, alle kleuren van de regenboog. Diverse mails gestuurd, order was niet vindbaar, telefonisch contact totaal onmegelijk. Wat een klantonvriendelijke site. Retourbon aanmaken, onmogelijk!!!! Slecht.

Reactie van Werksokkenshop.nl:
Beste Emil,

Wat jammer dat je na ons telefonisch gesprek nog steeds niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht. Zoals besproken had je assorti besteld en geen blauw, we kunnen helaas niet de labels losmaken en alleen de blauwe sokken opsturen. Wellicht heb ik dit niet duidelijk uitgelegd in ons email-contact en het telefonisch gesprek, Excuses hiervoor! ik zag dat het is gelukt om het retourlabel te printen wat ik je had opgestuurd. Zodra we je retour ontvangen hebben ontvang je je geld retour. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag!

Warme groet,

Team Werksokkenshop.nl

M.P. Roovers beoordeelde op 2019-02-04

Goede dikke merinowol sokken van prima kwaliteit.Eindelijk warme voeten.

Robert beoordeelde op 2019-02-01

Duidelijke omschrijving op website die klopt met werkelijkheid. Netjes geleverd volgens afspraak.

Matthew Knorth beoordeelde op 2019-01-31

Prettige website met een goede beschrijving per artikel. Aandachtspunten van mijn kant: Bestelling echter pas na een week ontvangen. Geen update m.b.t. track/trace of verzenddata als je besteld zonder account.

Andre Dirksen beoordeelde op 2019-01-28

Jay Beljaars beoordeelde op 2019-01-28

Geen proactieve communicatie. Lang verhaal kort, 5-jan besteld, 19-jan ontvangen en ondertussen geen communicatie vanuit de webwinkel over de status van mijn bestelling.
Na 3 dagen wachten op mijn aankoop moest ik zelf de webwinkel benaderen om de status van mijn aankoop te achterhalen. Ik werd geïnformeerd dat één van mijn 4 artikelen in "back order" was. Het zou de maandag erop beschikbaar zijn. 1 week later nog geen levering. Weer moest ik de webwinkel benaderen om status van mijn aankoop te vragen.
Nu wacht ik op een refund. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik mijn geld terug krijg....

Sabine beoordeelde op 2019-01-26

Slechte bereikbaarheid en geen informatie over vertraagde verzending.

Yvonne beoordeelde op 2019-01-24

Snelle levering. Fijne website. En vooral, fijne, warme sokken.

MBM Bouwmeester beoordeelde op 2019-01-18

Snelle levering!

jaap kok beoordeelde op 2019-01-13

goede service goede kwaliteit

Frank Ramakers beoordeelde op 2019-01-12

Goede afhandeling van de bestelling. Op tijd geleverd.

Cor Overdijk beoordeelde op 2019-01-11

Als je eenmaal hebt gevonden wat je zoekt dan gaat alles uitstekend. Alleen de zoekfunctie op de site kan beter.
Ga je gewoon via de startpagina naar een overzicht van de verschillende sokken dan gaat dat goed maar probeer het niet via bijvoorbeeld eerst onderaan in het menu Werksokken voor Heren te kiezen want dan kom je niet veel verder.

A.N. de Jong beoordeelde op 2019-01-10

Altijd oké

Bartje Boertien beoordeelde op 2019-01-07

Geen problemen, alleen geen info over wanneer er geleverd werd.

Sjaak Zonneveld beoordeelde op 2019-01-06

Prima prijs en snelle levering