Europaweg 22
085 0013 102

8,8

ReviewSpot 3 9,8

H.J. van Rooijen beoordeelde op 2018-12-14

Duidelijke omschrijving. snelle levering.

Miranda beoordeelde op 2018-12-10

Tevreden, snel geleverd en kwaliteitssokken!

Dj Van der kooij beoordeelde op 2018-12-10

Prima. Snel geleverd.

Adri van den Berg beoordeelde op 2018-12-10

Goede communicatie, levering op tijd. Prima

Anita Lamens beoordeelde op 2018-12-09

zeer snelle levering en goederen zien er goed uit.

Anoniem beoordeelde op 2018-12-07

Aardige mensen. Vriendelijk. Klantgericht.

Richard Strijker beoordeelde op 2018-12-03

Duidelijke website, omschrijving klopt met product, verzending duurde 2-3 werkdagen.

Klaas Kruzenga beoordeelde op 2018-12-03

Goed te vinden
selle en keurige levering en afwikkeling .

Gerard Laverman beoordeelde op 2018-12-03

Snelle levering en makkelijk te bestellen.
Aanrader.

Brigitte Schörgers beoordeelde op 2018-12-02

Goeie kwaliteit en ruime collectie.

christ van kuijk beoordeelde op 2018-11-30

Bestelling snel geleverd. Producten zien er goed uit. Benieuwd hoe gebruik bevalt.
Levering via DPD was problematisch. Hele dag thuis gebleven en niemand langs geweest ook geen briefje in de bus. Vervolgens wel als niet leverbaar naar afhaaldepot gebracht zodat ikzelf op moest halen. Waardeloos van DPD.

Michel Vogelaar beoordeelde op 2018-11-30

Bestelling geplaatst. Na enkele dagen nog steeds geen levering. Bij navraag blijkt dat de sokken niet meer leverbaar zijn. Order geannuleerd en na 10 dagen nog steeds geen terugbetaling. Volledig gebrek aan communicatie aan zijde van de winkel. Alle initiatief moet vanuit de klant komen. Wacht nog steeds op mijn terugbetaling. Vraag is of dit ooit nog gebeurd.

Rein van den Tol beoordeelde op 2018-11-29

Genoeg keuze snelle levering en goed verpakt.

Grace Sluijs beoordeelde op 2018-11-29

niks te klagen!

William Hummel beoordeelde op 2018-11-29

Perfecte sokken, perfecte levering.

Lei Gommans beoordeelde op 2018-11-24

Goede site, snelle levering. Aanrader!

Arjan van Dijk beoordeelde op 2018-11-23

Heb grote voeten maat 46, dus koop sokken maat 47-50 welke na een keer wassen goed zitten. Voor het houden van warme voeten in vrijetijd en werkschoenen kies ik graag werksokken voor het draag comfort. Heb verschillende soorten sokken bestel, waaronder thermo sokken. Alle soorten 1xgedragen en zitten lekker. Makkelijk besteld via de website. Had niet in de gaten dat ik met 1 paar meer sokken gratis verzending had gehad >50 euro. Dat kan wel wat duidelijker aangegeven worden.

A.C.M. cloosterman beoordeelde op 2018-11-19

Ik had het produkt snel in huis, nadat ik het besteld had. De volgende dag kwamen ze het al leveren .

Peter van der Veen beoordeelde op 2018-11-19

Snelle levering, kwalitieit moet zich nog laten zien.

M Verhage beoordeelde op 2018-11-18

Ik heb nog niks ontvangen!