Kopkas 85
0619899944

KiyOh 693 9,3
Bol.com 71 8,6

Kelly Vuylsteker beoordeelde op 2019-08-05

Heel gebruiksvriendelijke site. Snelle verwerking en prima aflevering van uitstekende producten.

Tijs Bosma beoordeelde op 2019-08-05

Beschrijving klopt, levertijd klopte, keurig ingepakt en alle wii spelen keurig en in orde.

Annick Haagen beoordeelde op 2019-07-04

Dag langer moeten wachten op ons pakketje

Jennifer Bondzio beoordeelde op 2019-06-03

Alles was super netjes af geleverd en netjes in geplakt zo dat er niks stuk kon gaan tijdens het leveren in een woord super

Paul beoordeelde op 2019-05-10

Had een verkeerde game besteld; dit werd snel, persoonlijk en vriendelijk opgelost!

Jhosefien Smit beoordeelde op 2019-03-04

Snelle levering en ben dol op deze zumba spel

Kevin Timmermans beoordeelde op 2019-02-04

Netjes op tijd geleverd...

Monique Frauenfelder beoordeelde op 2019-02-01

Snel geleverd en netjes verpakt

M Hoes beoordeelde op 2018-12-02

Keurige bevestiging gekregen na bestelling, bericht van zending en alles netjes optijd geleverd
In een nette verpakking

Tom Declerck beoordeelde op 2018-08-30

Goede online shop voor wii: ruime keuze, redelijke prijzen en vlotte levering. Prima!

Reactie van Wiigameshopper:
Bedankt voor uw beoordeling en nog veel Nintendo plezier toegewenst!