Midstraat 142
8501AW Joure
0513-412022

9,0

Corrie Meijer beoordeelde op 2019-04-17

Goeie, snelle en persoonlijke service.

Jos Gilliam beoordeelde op 2018-10-29

Goed afgehandeld. In eerste instantie duidelijke communicatie over de levering. Er werd vrijwel exact aangegeven hoe laat de bezorging zou plaats vinden. Op de aangegeven tijd was de bestelling echter nog niet geleverd en toen ging het mis. Op de track and trace werd toen aangegeven dat de bestelling niet geleverd kon worden. Voor mij was het onduidelijk of de bestelling helemaal niet op die dag of later geleverd zou worden. De leverancier kon daar telefonische ook geen duidelijkheid over geven. Een half uur later werd de bestelling alsnog bezorgd.
Duidelijkere communicatie op de track and trace had gedoe kunnen voorkomen.

Victor Voet beoordeelde op 2018-10-05

Bestelling geplaatst maar onduidelijk wanneer deze geleverd zal worden. Wij hebben hierover zelf terug contact moeten nemen.
Ook jammer dat er geen B2B leveringen naar België kunnen uitgevoerd worden.
De overige zaken zijn goed en vlot verlopen.

André beoordeelde op 2018-04-04

Diverse wijnen besteld zeer tevreden!