Kabelbaan 1

Mystery shopper

Lees
waarom

Rinke beoordeelde op 2019-07-22

Het kussen netjes in een doosje verpakt ontvangen!
Top!

Nicole Demarteau beoordeelde op 2019-07-16

Mooi aanbod, snelle levering. Jammer wel dat jullie DHL hanteren. Slechte ervaringen mee.

Ab Postma beoordeelde op 2019-07-14

snellle levering en prima helpdesk !!!

Jurgen beoordeelde op 2019-07-12

Mooie producten, snel en goed verpakt geleverd.

Lieve GOOSSENS beoordeelde op 2019-07-08

Snel geleverd, Super snel antwoord via de chat, prima

Dn Kooijenga beoordeelde op 2019-07-08

1 ander design kussen gekregen dan besteld

Lauren Roberts beoordeelde op 2019-07-08

Product zoals verwacht en een snelle nette levering.

Joey Jacobs beoordeelde op 2019-07-01

Heel tevreden. Al een paar keer hele mooie kussens besteld bij Welhelmina Designs en levering was beide snel. Ook twee keer iets retour gestuurd wat vlot en kosteloos gaat.

Henk de Haas beoordeelde op 2019-06-30

Goeie en snelle service! En product perfecte kwaliteit.

Irene Ruis beoordeelde op 2019-06-29

Netjes en op tyd verzonden.
Mooi product (kussen).

Lotta beoordeelde op 2019-06-24

Super tevreden. Goed en snel contact vooraf en bestelling ook nog aangepast naar mijn wensen. Top!

Nancy Bervoets beoordeelde op 2019-06-18

Ten eerste duurde het enorm lang voordat ik mijn pakje binnen had, weken. Toen kreeg ik een kussen binnen dat een totaal andere kleur had dan op de website werd weergegeven. Wel lekker zacht en retourneren was gemakkelijk en snel.

Reactie van Wilhelmina Designs:
Beste Nancy,
Bedankt voor je recensie. Wel jammer dat de kussen niet naar verwachting is. Soms is de bont moeilijk te fotograferen. Wij hebben ondanks een vertraging met levering en de feestdagen (Pinksteren) uw kussen met 10 werkdagen geleverd zoals op onze website vermeld staat.
Mogelijk heb je na het lezen van onze reactie meer begrip voor onze werkwijze en kun je overwegen de recensie aan te passen. We zullen de retour zo snel mogelijk behandelen.

Vriendelijke groet
WILHELMINA DESIGNS

Team Klantenservice

L. Hoop beoordeelde op 2019-06-11

Sneller levering en keurig netjes verpakt.

Janet van der Veen beoordeelde op 2019-06-11

Zeer tevreden, snelle levering.

Lydia Longin beoordeelde op 2019-06-01

ik had de klok een tijdje geleden in een winkel in België gezien maar kon geen fabrikant vinden, vond gelijkaardige klok op jullie website en de medewerker kon me via chat onmiddellijk verderhelpen en vond zelfs dezelfde klok met referentie en al terug als diegene die ik wou! Opvolging en levering vd bestelling werden prima uitgevoerd, bedankt voor de supersnelle en proffessionele service!

Lieke Golstein beoordeelde op 2019-06-01

Snel geleverd ondanks dat het artikel niet direct voorradig was. Heel blij met het kussentje

Leny Kruithof beoordeelde op 2019-05-31

Meer dan tevreden niet op voorraad ? Ff wachten maar dan heb je ook wat .
Zulke prachtige kussens vind je nergens helemaal toppie.
Ik had een verzoek of de print wel in het midden kwam het is immers handwerk.
Er werd eerst een foto gemaakt alvorens het kussen op te sturen zo verkom je teleurstellingen.
Dat is service van de bovenste plank.

Charlotte Van Roij beoordeelde op 2019-05-28

Snelle levering en de spiegel was heel goed verpakt!

Joey Jacobs beoordeelde op 2019-05-26

Mooie spullen en snelle levering!

H.M.J. Renardus beoordeelde op 2019-05-21

zeer tevreden over de bestelling ,het product voldeed qua kleur niet aan mijn wensen.