Kabelbaan 1

Mystery shopper

Lees
waarom

Frans Cosijnse beoordeelde op 2017-07-19

prima ervaring en leuk contact gehad

s.j. visser beoordeelde op 2017-07-18

ok

Marian Landa beoordeelde op 2017-07-17

Mooie collectie, in mijn geval niet op voorraad mar dan toch netjes geleverd!

Karin Hameleers beoordeelde op 2017-07-16

Snelle levering. Product precies wat ik er van verwacht had! 👍

MarDo beoordeelde op 2017-07-16

Webwinkel met hele mooie woonaccessoires. Snelle levering en het pakket is erg goed en zorgvuldig ingepakt. Ik ga hier zeker meer bestellen

Jolette van der Heijden beoordeelde op 2017-07-08

Gewoon goed !

Jolanda Rang-Lemein beoordeelde op 2017-06-30

Hele snelle levering! Top

Sylvia Valckx beoordeelde op 2017-06-26

Perfect 👌 ✨✨✨

Najat El bouhazzaoui beoordeelde op 2017-06-14

Topkussens v Claudi en goede service! Helemaal tevreden!

Angela Regis beoordeelde op 2017-06-10

Goed communicatie, zorgvuldig en netjes verpakking,prefect retour beleid daarom 5***** heel professioneel.

Alexander Houwen beoordeelde op 2017-06-03

Ik ben zeer tevreden! zowel over de kwaliteit van het product, als ook de service dat ik van Wilhelmina Designs heb vernomen

Bas Van Wageningen beoordeelde op 2017-05-30

Aanvankelijk bleek pakketje door bezorger bij verkeerde adres te zijnafgeleverd. Keurig opgelost waarbij pakje uiteindelijk na het weekend (ipv donderdag) werd bezorgd. Niks op aan te merken!

Monique van Leeuwen beoordeelde op 2017-05-24

Leuke exclusieve webwinkel, ik heb reeds eerder besteld en ga dit zeker nog eens doen!

Leo Harms beoordeelde op 2017-05-13

Keurig volgens afspraken afgewikkeld

Lidwien Suur beoordeelde op 2017-05-05

Prima levering, goede service.

A.A.J.M. Laat beoordeelde op 2017-04-30

Prima ontvangen en goede berichtgeving over de zending.
Alleen jammer dat de verpakking zo erg milieu onvriendelijk is.
2 dozen in een grote doos waarvan 1 doos helemaal leeg.

Maria Luyten beoordeelde op 2017-04-18

Mooie materialen werd op de hoogte gehouden per mail , goede service en levering .

Regine Remue beoordeelde op 2017-04-16

De bestelling is tijdig toegekomen. De kussens waren in een stevige doos en mooi verpakt. De kussens zijn zeer mooi en goed afgewerkt. Een tevreden klant!

Corine Wijngaarde beoordeelde op 2017-04-01

Wij zijn zeer tevreden over het geleverde product LEMNOS MODERNE HOUTEN KOEKOEKSKLOK 'CUCU' wat we bij Wilhelmina Desgin hebben gekocht. Robin heeft ons vooraf een paar keer vriendelijk en goed te woord gestaan alvorens we de bestelling plaatsten. De bestelling kwam netjes op tijd binnen. Het product was met aandacht en zorg verpakt wat wij heel belangrijk vinden. Bovendien kregen we ook eens €15,- korting als je jezelf aanmeldde voor de nieuwsbrief. Kortom; een tevreden klant !

Henny de Jong beoordeelde op 2017-03-26

Prima service en communicatie.