Kabelbaan 1

Mystery shopper

Lees
waarom

Annemarie beoordeelde op 2019-01-22

Snelle levering van super mooie produkten. Helaas was mijn geleverde kussen kapot en ook dat hebben ze netjes opgelost

Marjon Hooren beoordeelde op 2019-01-19

Goede hulplijn online!

John van der Worp beoordeelde op 2019-01-19

Snel geleverd en alles conform afspraak

Wilma Lemmens beoordeelde op 2019-01-18

Prachtige kussens en snelle levering

M Kruidenberg beoordeelde op 2019-01-18

Snelle afhandeling

J Hoekstra beoordeelde op 2019-01-13

Tevreden, hetgeen dat op voorraad was is direct geleverd.

Ilona Oomis beoordeelde op 2019-01-11

Mooie kwaliteit producten. Snelle en goede levering. Producten waren erg netjes verpakt.

Ilse Ilse beoordeelde op 2019-01-11

snel geleverd goede contact

Guus Borst beoordeelde op 2019-01-06

Nog niets ontvangen

Reactie van Wilhelmina Designs:
Beste Guus,

Wat vervelend te horen dat de levering niet naar wens is verlopen. De klok is direct vanuit het DC in Duitsland verstuurd, helaas zijn wij vergeten het T&T nummer door te geven waarvoor excuses. Inmiddels is de klok na 2 niet-thuis meldingen afgeleverd bij het pickup point bij jou in de buurt. We hechten er waarde aan te vermelden dat volgens onze informatie de klok binnen de gestelde levertijd van 6-8 werkdagen is geleverd.

Vriendelijke groet,
WILHELMINA DESIGNS

Maartje Kamerling beoordeelde op 2019-01-06

Ik heb 2 kussens betaald en besteld, maar er 1 gekregen.
Onduidelijk is of het aandeel kussen nog komt en zo ja, wanneer. Een mail of briefje erbij verwacht ik wel, nu moet ik zelf gaan bellen of ik mijn geld terug krijg of het kussen nog krijg.

Rita Vinckier beoordeelde op 2019-01-04

Bestelling goed aangekomen kussens zijn heel mooi zal er in de toekomst zeker en vast nog bestellen hartelijk dank m.v.g. Rita

Koos Geldof beoordeelde op 2018-12-24

Moesten wel even wachten omdat het product plotseling was uitverkocht. Na 3 weken toch keurig geleverd, volgens afspraak.

M Franke beoordeelde op 2018-12-22

Prachtig kussen, netjes verpakt!

D. Bermy beoordeelde op 2018-12-21

Ervaring met Wilhelmina Designs is altijd goed geweest tot nog toe. Klantvriendelijk en snelle leverantie. Zeker een aanrader!

hein van der poel beoordeelde op 2018-12-21

Prima communicatie en levering.

Tess Vulto beoordeelde op 2018-12-17

Top!

Kathelijne Aartse Tuyn beoordeelde op 2018-12-17

Helemaal prima, geen bijzonderheden.

C. Van den Bergh beoordeelde op 2018-12-11

Ben heel erg tevreden. Uitstekende en snelle leverantie. Ook snelle en vriendelijke beantwoording per mail.

Wilma Lemmens beoordeelde op 2018-12-07

Snel geleverd en erg mooi windlicht

Liliane Coppens beoordeelde op 2018-12-01

Goede service. Snelle verzending. De klok was zorgvuldig en stevig verpakt. Mooie wandklok, degelijke kwaliteit.