Kabelbaan 1

Mystery shopper

Lees
waarom

Joey Jacobs beoordeelde op 2019-05-26

Mooie spullen en snelle levering!

H.M.J. Renardus beoordeelde op 2019-05-21

zeer tevreden over de bestelling ,het product voldeed qua kleur niet aan mijn wensen.

VOF Shamrock beoordeelde op 2019-05-20

ze doen wat ze zeggen .keurig op tijd bezorgd

Mieke Bossers beoordeelde op 2019-05-11

Snelle levering. Het bestelde item voldoet helemaal aan me verwachting.

Femke Naaijkens beoordeelde op 2019-05-10

Snelle top service

Marit Heersmink beoordeelde op 2019-05-04

Bij levering kreeg ik een heel klein pakketje wat mij al verassende aangezien ik een best grote bestelling had gedaan, wat bleek 2 van de 3 door mij bestelde artikelen zijn helemaal niet op voorraad en worden over 3 weken nageleverd, wat niet vermeld stond op de site en ook niet op de order bevestiging, best teleurstellend als je daar pas van op de hoogte wordt gesteld bij levering. Als ik dit had geweten, had ik elders de artikelen gekocht.

Reactie van Wilhelmina Designs:
Beste Marit,
Bedankt voor je recensie. Hoewel we meer dan 700 kussens op voorraad hebben, is het ondoenlijk om alle duizenden combinaties van stof, kleur en maten op voorraad te hebben. Je hebt een tweetal modellen besteld die niet op voorraad zijn, deze staan ook niet met een voorraadstatus in aantal vermeld. Kussens die niet op voorraad zijn worden door het atelier van Claudi op maat gemaakt en hebben hierdoor een levertijd. De korte uitleg over de voorraadstatus staat telkens bij het kopje 'levertijd' vermeld, en wordt verder uitgediept op de pagina FAQ's en op de begeleidende mail die met de orderbevestiging is verstuurd. Ik kan mij echter voorstellen dat dit soms verwarrend kan zijn. Mogelijk heb je na het lezen van onze reactie meer begrip voor de werkwijze en kun je overwegen de recensie aan te passen. We zullen de nalevering uiteraard zo snel mogelijk uitvoeren!

Vriendelijke groet,
WILHELMINA DESIGNS

Team Klantenservice

Hubert De Pauw beoordeelde op 2019-04-28

Na een misverstand intern, goede en correcte afhandeling.

Ilse de Boer beoordeelde op 2019-04-28

Prachtige kwaliteit. Goed aangegeven de tijd van verzending. Het duurde iets langer omdat de vaas niet in voorraad was. Heel tevreden, de vaas staat prachtig. Echt kwaliteit!

Isabelle Weyt beoordeelde op 2019-04-27

Product snel in huis en uitstekende service. In één van de placemats die ik had besteld zat een productiefoutje, direct een nieuwe toegezonden gekregen.

Danielle El messaoudi beoordeelde op 2019-04-22

Hele mooie spullen
En goeie klantenservice!!!

Annemie Lintacker beoordeelde op 2019-04-20

Correcte levering,, prima kwaliteit. Heel tevreden!

Martine Smits beoordeelde op 2019-04-13

Top!

Gracia Schneider beoordeelde op 2019-04-09

Snelle levering ondanks dat de stof niet voorradig was. De kussens zien er prachtig uit. Ze zijn de juweeltjes op mijn beide banken....

Mandy Roos-Plugge beoordeelde op 2019-04-06

Ik had het product de volgende dag in huis! En het is een prachtig kussen, zijn er heel blij mee.

Henny de Jong beoordeelde op 2019-04-05

Heel tevreden, snelle communicatie en denken met je mee.

Caroline Berling beoordeelde op 2019-04-04

Al 2 keer een bestelling gedaan. Bij de eerste bestelling kreeg ik na een paar dagen een mail dat de kussens niet voorradig waren en ook niet meer te bestellen, op de site stonden ze als voorradig. De tweede keer het zelfde verhaal op de site stond dat de kussens voorradig waren, maar blijkbaar niet want ik kreeg ze pas na 3 weken in huis. Overigens zeer tevreden met de kussens van Claudi! Graag de info op de site omtrent voorraad up to date houden!

Erdogan Kacmaz beoordeelde op 2019-04-02

Top

Jelle van den Berg beoordeelde op 2019-03-30

prima levering

Edwin Woning beoordeelde op 2019-03-25

Snelle levering, goed verpakt, mooi afgewerkt product 👍

Monique Scheffers beoordeelde op 2019-03-25

prachtig!