Kabelbaan 1

Mystery shopper

Lees
waarom

Monique van Leeuwen beoordeelde op 2017-05-24

Leuke exclusieve webwinkel, ik heb reeds eerder besteld en ga dit zeker nog eens doen!

Leo Harms beoordeelde op 2017-05-13

Keurig volgens afspraken afgewikkeld

Lidwien Suur beoordeelde op 2017-05-05

Prima levering, goede service.

A.A.J.M. Laat beoordeelde op 2017-04-30

Prima ontvangen en goede berichtgeving over de zending.
Alleen jammer dat de verpakking zo erg milieu onvriendelijk is.
2 dozen in een grote doos waarvan 1 doos helemaal leeg.

Maria Luyten beoordeelde op 2017-04-18

Mooie materialen werd op de hoogte gehouden per mail , goede service en levering .

Regine Remue beoordeelde op 2017-04-16

De bestelling is tijdig toegekomen. De kussens waren in een stevige doos en mooi verpakt. De kussens zijn zeer mooi en goed afgewerkt. Een tevreden klant!

Corine Wijngaarde beoordeelde op 2017-04-01

Wij zijn zeer tevreden over het geleverde product LEMNOS MODERNE HOUTEN KOEKOEKSKLOK 'CUCU' wat we bij Wilhelmina Desgin hebben gekocht. Robin heeft ons vooraf een paar keer vriendelijk en goed te woord gestaan alvorens we de bestelling plaatsten. De bestelling kwam netjes op tijd binnen. Het product was met aandacht en zorg verpakt wat wij heel belangrijk vinden. Bovendien kregen we ook eens €15,- korting als je jezelf aanmeldde voor de nieuwsbrief. Kortom; een tevreden klant !

Henny de Jong beoordeelde op 2017-03-26

Prima service en communicatie.

Karin Sietsma beoordeelde op 2017-03-21

Zeer goed. Via chat eerst contact gehad, prima geholpen. Vervolgens mijn bestelling geplaatst. Levering zou tussen de 3 tot 5 weken duren ( order werd rechtstreeks bij leverancier op mijn bestelling geproduceerd). Vervolgens kreeg ik prima verpakt de bestelde kussens binnen 3 weken. Via mail wordt je prima op de hoogte gehouden. Pmdat deze kussens op bestelling worden gemaakt, kan je deze bij andere webwinkels absoluut niet terug sturen. Bij jullie kan dit wel volgens de voorwaarden en dit is mij via de chat ook toegezegd. Was voor mij doorslaggevend om bij jullie re bestellen. Gelukkig waren de kussens echt fantastisch mooi.

Marij van Loon-Huppertz beoordeelde op 2017-03-12

2 Sierkussens besteld van Claudi. Waren mooi, maar de kleur op de site kwam niet goed overeen met de werkelijke kleur. Er stond de kleur: koper, maar ik kreeg een bronskleur. Omdat ik nog 2 andere kussens moet hebben en die niet passend vond bij u, bestel ik die noodgedwongen ergens anders. Kussens op zich zijn mooi, ze zijn dan ook van Claudi!

Marijke Aelbers beoordeelde op 2017-03-11

Had een klok besteld. Alles prima geregeld. Het verzenden en retour en betaling mogelijkheden. De informatie hierover was duidelijk en bleek heel betrouwbaar.

Henry Caljouw beoordeelde op 2017-03-08

Ik heb 2 weken op mijn product moeten wachten omdat het niet op voorraad was. Toen ik naar de levertijd vroeg per mail werd deze wel netjes en snel beantwoord. Nu ik een klacht het over het product ben ik benieuwd hoe dit afgehandeld gaat worden. Als dit netjes word behandeld zal ik het ook netjes delen in mijn mening over Wilhelmina Designs

Judith Mooijman-Hartsteen beoordeelde op 2017-03-04

De kussens zijn van goede kwaliteit en de geleverde service uitstekend!

Corry Eendenburg van beoordeelde op 2017-03-03

Snelle aflevering van goede kwaliteit!

Karin beoordeelde op 2017-02-28

Zeer goed bereikbaar en uitstekende service. Na een uur gaat de bestelling uit het winkelmandje als je niet al doorgeklikt hebt naar de betaling. Maar gelukkig konden zij de door ons met zorg samengestelde kussen-assortiment van Claudi nog weer terug halen in hun systeem. Nu wachten op de levering. Ik ben benieuwd!

Alice.kok@live.nl Kok beoordeelde op 2017-02-27

Ging heel snel en zo mooi verpakt

Jenny Heijmans beoordeelde op 2017-02-26

2 sierkussens besteld, snel geleverd, prima kwaliteit, maar daar is de prijs ook wel naar

ria cordes beoordeelde op 2017-02-13

snelle en kwalitatief goeie producten .

Marieke Potappel beoordeelde op 2017-02-11

Super mooi kussen van winter home!!
Leuke webshop ga er zeker nog eens bestellen!!

J.E. van Ede beoordeelde op 2017-02-11

Snel geleverd en mooi product.