Brinkstraat 2A
9481BJ Vries

Google Plus/Places - 9,8

Inge Knottnerus beoordeelde op 2017-11-23

Top levering, snel gedaan, goed verpakt. Ziet er leuk uit. Blij!

Lea beoordeelde op 2017-11-20

Mijn eerste bestelling bij Wol zo eerlijk was ‘n Hya hya rondbreinaald van 2 mm.
Het is ‘n hele fijne rondbreinaald van rvs die niet krom gaat en de wol makkelijk laat glijden, heb bewust niet de sharp gekozen vanwege mijn gevoelige vingertoppen en ben zeer tevreden met de afgeronde punten.
Ook de levering ging heel snel, de volgende dag in huis dus ‘n algemene uitstekende ervaring.

Marion Mehrl beoordeelde op 2017-11-18

zeer snelle levering en mooie produkten.

Janine Oskam beoordeelde op 2017-11-16

Snel geleverd, persoonlijke noot erbij. Top!

Mieke Van Damme beoordeelde op 2017-11-13

Wat een service! En wat een plezier om een pakje van Wol zo Eerlijk te ontvangen ... met een persoonlijk kaartje, een zakje thee, een gratis cadeautje én mijn prachtige HiyaHiya breinaaldenset. Bovendien stuurde Saskia mij via mail een filmpje over de Magic Loop. Zo heb ik alweer iets bijgeleerd!

Varje Allingu beoordeelde op 2017-11-12

Heel snel opgestuurd, mooi verpakt!

Hans Kloppert beoordeelde op 2017-11-06

Prima ervaring. Emailcontact gehad i.v.m. deadline levering. Ruim gehaald. Goed verpakt. Zeer tevreden.

Renée Neering beoordeelde op 2017-11-03

Snelle verzorgde levering

W. Deelen beoordeelde op 2017-10-31

Snelle levering, goed verzorgd

Michelle du Plessis beoordeelde op 2017-10-20

Super snelle service, prachtig verpakt, producten hoogwaardig kwaliteit! Zeer tevreden!

Wies beoordeelde op 2017-10-17

Zeer goed geholpen na een bestelling van een onjuiste maat van een rondbreinaald!

Sanne beoordeelde op 2017-10-10

Snel geleverd, met handgeschreven persoonlijke boodschap erbij. Top!

Gabriele Leipold beoordeelde op 2017-10-10

Wunderbar unkompliziert und ein sehr schneller Versand. Die Wolle ist einmalig schön. Herzlichen Dank!

M. Jacobs beoordeelde op 2017-10-09

Snel geleverd, precies goed!

Agnes Michielsen beoordeelde op 2017-10-09

via mail goede informatie

Marlene beoordeelde op 2017-10-08

Mijn bestelling werd keurig en netjes op tijd geleverd.

Margreet beoordeelde op 2017-09-29

Prachtige, eerlijke producten! Vooral de wol van het merk Titus is een droom. Prachtige kleuren en heerlijk zacht. Super snelle levering!

Anske Jespere beoordeelde op 2017-09-28

Zeer snelle levering. Zeer blij met het materiaal

Katelijn Van Bossche beoordeelde op 2017-09-27

Zeer snelle levering en klantvriendelijk

Marianne Bouwhuis beoordeelde op 2017-09-27

zeer snelle levering , keurig verpakt, prachtige wol