Brinkstraat 2A
9481BJ Vries

Google Plus/Places - 9,8

Imelda Loosen beoordeelde op 2017-09-25

Heel snelle levering en héél aantrekkelijke website. Nodigt uit om te breinaalden op te nemen en onmiddellijk te beginnen !

Kalinka Meuwissen beoordeelde op 2017-09-23

Prima webwinkel, snelle verzending.

Carolien Floors beoordeelde op 2017-09-20

Snel geleverd, goed verpakt en een goede site, ben er erg blij mee

Anne-Marie Geelen beoordeelde op 2017-09-20

Ik heb een patroon besteld en kon dit via raverly downloaden, prima gegaan.

K Halink beoordeelde op 2017-09-18

Mooie set breinaalden, snel geleverd.

Fokelien Meerman beoordeelde op 2017-09-18

Fijn zacht garen,ben er al druk mee bezig! Het wordt de southbay sjaal.
Was blij dat de bestelling er snel was! Een persoonlijk geschreven kaartje,zo'n kleine moeite,maar erg gewaardeerd!!

Simone van Riet beoordeelde op 2017-09-14

snelle service en keurig netjes verpakt, ik ben tevreden.

Johanna Wegter beoordeelde op 2017-09-12

Een goed product en zeer snelle levering!

Hanneke Kempff beoordeelde op 2017-09-11

Bestelde artikelen snel en in goede orde ontvangen. Via de mail op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Ria van Geest beoordeelde op 2017-09-11

Wol zo eerlijk berichten mij dat ze vakantie hadden maar het pakketje zo snel mogelijk zou sturen.
Dat is ook keurig gebeurd.

Complimenten !

Ali van Vogelpoel beoordeelde op 2017-09-08

Snelle levering. Ondanks dat ik een bol verloopgaren had besteld die pas op bestelling wordt gedraaid, werd het pakje de volgende dag al verzonden.

Marie-Rose Flamez beoordeelde op 2017-09-05

Ik had vergeten aan te duiden dat ik de patroonbeschrijving ook wou maar die zat er toch bij.

Marieke ter Burg beoordeelde op 2017-09-04

Het breipatroon dat ik besteld had was ook al door Wol zo eerlijk geprobeerd en het was prettig dat die ervaringen waren toegevoegd aan het patroon

Linda beoordeelde op 2017-09-02

Na bestelling kon ik het patroon direct downloaden. Alles ging simpel en gemakkelijk.

Ruth Hereman beoordeelde op 2017-08-22

Snelle levering,ondanks vakentie. En het zag er keurig en prachtig uit met een persoonlijkbriefje. Geweldig.

MJW van der Velden beoordeelde op 2017-08-20

Heel tevreden en heb het snel ontvangen. Netjes ingepakt en mooi verpakking.

Anneke Van de sande beoordeelde op 2017-08-17

Snelle service
Persoonlijk ingepakt met een kaartje erbijšŸ‘

A. Scholten beoordeelde op 2017-08-16

Snel, goed, keurige verzendkosten (geen paketkosten voor iets dat door de brievenbus past). Persoonlijk kaartje erbij en keurig verpakt. Helemaal perfect!

B de Bruin beoordeelde op 2017-08-16

Leuke site . mooie uitleg over de artikelen. Snelle service.
Gezellig persoonlijk kaartje bij aflevering

Carla Steunenberg beoordeelde op 2017-08-14

Unicat Katoen 850 m. zeer snel in huis.
Jammer dat ik achteraf pas las dat je bij de opmerkingen een gratis patroon voor een omslagdoek had moeten invullen.
Gelukkig via "vonnes creaties" de south bay uitleg met video heb gevonden.

Reactie van Wol zo Eerlijk:
Beste Carla,
Ook als je, nadat je je bestelling hebt geplaatst of na ontvangst van je pakje, er achter komt dat je iets bent vergeten dan geldt: een mailje of telefoontje is genoeg om je aanvullende wensen door te geven. Ik sta graag voor je klaar. Fijn om te lezen dat je in ieder geval via een omweg een patroon voor je garen hebt gevonden. Veel haakplezier gewenst.
Hartelijke groet, Saskia