Brinkstraat 2A

Goede service.
Prachtige garens.
Leuke winkel.

Sandra beoordeelde op 2017-07-20

Snelle levering en dacht uitgebreid mee met de kleurcombinatie waarnaar ik op zoek was. Ook mooi verpakt, alsof je cadeautje uitpakt :)

Inge Peters beoordeelde op 2017-07-18

Vlotte levering van mooi garen. Foto op de website bleek goed de werkelijkheid te benaderen.
Het persoonlijke kaartje erbij maakt het bijna tot een cadeautje.

Petra Salentijn beoordeelde op 2017-07-16

De ene dag besteld en de andere dag al binnen gekregen. En netjes verpakt met een leuk berichtje erbij. Voor herhaling vatbaar.

Wendy Koeling beoordeelde op 2017-07-12

Mooie wol, goed advies!

Janet Hof beoordeelde op 2017-07-10

Heel tevreden, mooie producten en goede snelle service!

Myriam Molenberghs beoordeelde op 2017-07-10

Ik ben heel tevreden. Ik had het product zeer snel na de bestelling. Door en misverstand had ik
1 bol garen te kort, maar dit werd dezelfde dag van levering rechtgezet en de dag erna werd deze bol al afgeleverd! Top!

Janine Bergman beoordeelde op 2017-07-10

Mijn bestelling werd vrijwel de volgende dag al bezorgd. De wol is prachtig en de beschrijving zeer uitgebreid (!) en duidelijk.

Bertha Hobe beoordeelde op 2017-07-08

Snelle service

Marianne Bosgraaf-Craenen beoordeelde op 2017-07-08

Ik ben heel tevreden,bestelling netjes en vlug geregeld en op mijn vraag ook netjes antwoord gekregen.

Priscilla Friebel beoordeelde op 2017-07-07

De verzending van mijn garen gebeurde erg vlot! Toen ik de volgende dag zwarte spikkels ontdekte in mijn garen en daarom de verkoopster vroeg wat dit was reageerde ze in eerste instantie met: dit kan niet, ik rol de bollen zelf, de bollen gaan brandschoon de deur uit, is de bol buiten geweest?! Ik beloofde de volgende dag een foto te sturen maar voelde mij een beetje uitgemaakt voor leugenaar! Toen ik de dag erna een bericht las dat het heel normaal was en het in de kleur van het garen zat vond ik het vorige bericht nog vreemder.. Verder ben ik blij met mijn unikat alleen voor het bedrag dat ik heb betaald verwacht je geen zwarte spikkels!

Reactie van Wol zo Eerlijk:
Beste Priscilla,
Wat jammer om te horen dat je een onplezierig gevoel hebt overgehouden aan de communicatie over jouw garen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Behalve dat ik je een toelichting op het productieproces heb gegeven, heb ik jou gevraagd een foto te sturen om de door jou genoemde spikkels te kunnen beoordelen. Die foto zie ik nog steeds met belangstelling tegemoet. Mocht je nog met een vraag of klacht rondlopen, wil ik je vriendelijk vragen om contact met me op te nemen (via de klantenservice, zie website), zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.
Vriendelijke groet,
Saskia

Sandra Penson beoordeelde op 2017-07-07

Zeer snelle levering en prachtige wol

Petra J. beoordeelde op 2017-07-06

Snelle levering, prima communicatie. Kleur van de wol komt goed overeen met de kleur op het scherm. Haakt lekker, het verloopgaren.

Femke van Gurp beoordeelde op 2017-07-05

Ik ben heel tevreden, de producten waren er snel en ik ben heel goed geholpen met de vragen die ik had over mijn breiprojecten en de wol!

Roelie Wobbes beoordeelde op 2017-07-01

De bestelling vlot en keurig ingepakt de volgende dag al geleverd.
Vragen worden snel beantwoord.

Auktje Wieringa beoordeelde op 2017-06-29

Super snel geleverd en correct .

Thea Peters beoordeelde op 2017-06-27

Snelle service en correcte levering

Yvonne Kadijk beoordeelde op 2017-06-26

Ik had via een extra mailtje gevraagd om een snelle aflevering van de bestelling en dit is subiet geregeld. Volgende dag al in huis ! Helemaal TOP .

Regien Hart beoordeelde op 2017-06-22

Bestelling werd goed en snel geleverd

Jolanda Kuijper beoordeelde op 2017-06-19

Goed advies en snelle levering, met vriendelijk kaartje erbij. Top!