Dingspil 98
9481GL Vries

9,9

Irene Schildkamp zei op 2017-03-28

Prachtige bambou wol en mooie kleur die ik in een stenen winkel ook zou hebben uitgezocht. Snelle levering met een gratis patroon.

sjoukje verbeek zei op 2017-03-21

Mooie kleuren mooie wol.vlotte levering

Valery Kolk zei op 2017-03-20

Naalden besteld en de volgende dag al in huis. Top!

Monique Bakker zei op 2017-03-20

Heel tevreden. Goede service, mooie producten. En een persoonlijk kaartje erbij, dat is erg leuk!

Yvonne Jongerhuis zei op 2017-03-18

Snelle levering, mooi product, leuk ingepakt met een klein extraatje

Hennie van Keimpema zei op 2017-03-16

Prima geholpen

Patty Marchee zei op 2017-03-15

Snelle levering en netjes verpakt. Ook de sjaalspelden zijn heel erg mooi en gedetailleerd.

WvE zei op 2017-03-13

Zeer tevreden! Bestelling was snel in huis, mooi verpakt met een persoonlijk kaartje. De wol zelf is prachtig. Kortom: een zeer tevreden klant.

Dorine Teeken zei op 2017-03-12

Mooi garen. Er waren problemen met de levering door koerier. Wol zo eerlijk heeft hier heel adequaat op gereageerd!

Carolien zei op 2017-03-12

Mooi garen, ik heb bemmnog niet af dus over her verloop kan ik,nog niets zeggen.

Letitia Van der Merwe zei op 2017-03-10

Zeer persoonlijke dienstverlening vanuit een eerlijke overtuiging!

Wilma de Swart zei op 2017-03-09

Fijne mee denk tips, keurige levering, mooi verpakt!

J Westera zei op 2017-03-07

Een dag nadat ik het besteld had, was het al bezorgd.
Helaas op een verkeerd adres maar daar kon de zender niets aan doen

Reactie van Wol zo Eerlijk:
Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de snelle levering. Jouw pakje is bezorgd (en getekend) door de buren. Dit is gebruikelijk, wanneer de geadresseerde niet thuis is bij aflevering. Wanneer buren aangeven geen pakje aan te willen nemen, gaat jouw zending naar het dichtstbijzijnde DHL Servicepunt, waar je het zelf kunt afhalen.
Hartelijke groet,
Saskia
wol zo Eerlijk

Sandra zei op 2017-03-07

Ik had 'n kleuroverloop in gedachten en kon deze nergens vinden en zag dat je bij wol-zo-eerlijk ook 'wenskleuren' kan bestellen, dus in overleg wordt er speciaal een bol met de gewenste kleuren gemaakt. Erg fijn dat er meegedacht werd en het resultaat is heel mooi. Wol haakte ook fijn.

a hofs-behet zei op 2017-03-07

vlotte levering, duidelijke omschrijving

Nancy Van Dijk zei op 2017-03-05

Snel geleverd. Goed verpakt. Kortom super!

Adry de Graaf zei op 2017-03-01

Mooie kwaliteit, snelle service....πŸ‘πŸΎπŸ‘πŸΎπŸ‘πŸΎπŸ‘ŒπŸ½

Herma zei op 2017-02-27

Snelle en nette levering

Irma zei op 2017-02-20

Leuke kennismaking, prachtig product, uitstekende service!

Lisan Kessels zei op 2017-02-13

Erg netjes per twee strengen ingepakt met een uitdraai van de bestelling, pakbon en bovenop een lief persoonlijk kaartje. Op de voorzijde van het kaartje een foto van het artikel dat ik wil gaan breien, de journey sweater 😊