Dingspil 98
9481GL Vries

9,9

Hannah zei op 2017-05-22

snel en zorgvuldig bezorgd. altijd leuk zo een persoonlijk briefje bij het pakketje.

Diaan Bekkers zei op 2017-05-13

Leuk persoonlijk mailcontact en een vlotte levering!

Alexandra Scheren zei op 2017-05-11

Verloopgaren op maat besteld van 600 meter. Prima communicatie via mail. Snelle levering. Wol netjes ingepakt. Prima service! En supermooi garen!

Maaike van Geijn zei op 2017-05-09

Heel fijn en adequaat geholpen met vinden juiste maat armband. Snelle verzending, goed en veilig ingepakt. Fijne communicatie. Heel tevreden!

Biche Eleveld zei op 2017-05-09

Supersnel geleverd en leuk verpakt. TOP

Elsbeth Reits zei op 2017-05-09

Mooie eerlijke producten snelle levering

Vera PAELMAN zei op 2017-05-08

het was mijn eerste bestelling maar zeker niet de laatste. Ruim aanbod van natuurlijke wol, breinaalden,... en een snelle levering.

Evelien Zijlstra zei op 2017-05-08

Prachtig garen, snelle levering. En een leuk geschreven kaartje erbij, top

Sharon Giangiulio zei op 2017-05-07

Fijne communicatie en super snelle levering. Ik ben dik tevreden

Willy Wiemer zei op 2017-05-07

Klantvriendelijkheid , en reactie op evt vragen direct antwoord!!

Janneke Assink zei op 2017-05-06

Heel tevreden. Snelle levering en altijd leuk om een persoonlijk berichtje er bij te ontvangen.

Joya Smit zei op 2017-05-04

snelle communicatie bij vragen.

Antoinette van Zelst zei op 2017-05-03

Mooie materialen, snelle levering, prima service.

Sandra zei op 2017-05-03

Snelle service en toen ik mailde om mijn bestelling aan te passen werd daar meteen op gereageerd, superklantgericht dus!

Astrid Loerakker-Pieren zei op 2017-05-02

Snel, goed verpakt.

Janneke Douma zei op 2017-05-02

de ;evering duurde iets langer dan gebruikelijk, maar dat werd vooraf goed gecommuniceerd en het persoonlijke kaartje om me te bedanken voor mijn geduld werd op prijs gesteld! De bolletjes garen waren netjes verpakt en de kleuren voldeden aan beschrijving en foto's op de site.

nel van kekeren zei op 2017-05-02

Alles ging prima, goed geinformeerd en duidelijke informatie tijdens de verzending. De producten zijn prachtig.

H Renema zei op 2017-05-02

Mijn bestelling is vlot geleverd en was keurig verzorgd.

Marjoke Bangma zei op 2017-04-25

Mooie wol, snelle levering.

Edith Sanders-Mokkelenkate zei op 2017-04-23

Overzichtelijk, eenvoudig, snel en betrouwbaar! Kortom: Super!