Kolveniersstraat 1a
5021HG Tilburg
+31132032472

8,8

Roger Vergouwe beoordeelde op 2018-11-13

Snelle levering. Prima kwaliteit.

Manuelle Oosterbaan beoordeelde op 2018-11-10

Zeer snel geleverd. Voldoet aan verwachting.

Raoul Lindeman beoordeelde op 2018-11-01

Snel, goed en klantgericht

Sander Siemonsma beoordeelde op 2018-10-29

Slecht, schuif mijn telefoon er in en ligt gelijk in 4 stukken, had de kwaliteit wel wat beter verwacht voor dat geld.

Cees Riemens beoordeelde op 2018-10-13

Netjes verstuurd en keurig verzonden.

J Guijt beoordeelde op 2018-10-09

De bestelling is voor vijf juur gedaan maar is niet de andere dag geleverd.
hij was op vooraad dus dat kan geen excuus zijn .

Reactie van Woodiful:
Beste J. Guijt,
Onze excuses voor de vertraagde levering. 95% van onze bestellingen worden op tijd verzonden en geleverd, maar helaas hebben wij hier niet altijd volledige controle op.
Ik hoop dat uw bestelling verder wel in goede orde en naar tevredenheid is ontvangen!
^
Roel
Team Woodiful.com

Helouise Giskus beoordeelde op 2018-10-05

Het was een verjaardag kado en ze was er erg blij mee en vond het een prachtige horloge.

van Schaik beoordeelde op 2018-09-27

Snelle llevering mst een goed product. Je ziet goed de kwaliteit

Benny Harms beoordeelde op 2018-09-22

Goed product en snelle levering.super!!

Hanneke beoordeelde op 2018-09-18

Mooie kwaliteit telefoonhoesje.Ik ben heel tevreden

Casper Dekker beoordeelde op 2018-09-18

Prima product dit maal. Goede prijs kwaliteit verhouding. Duidelijke berichtgeving over de stand van zaken.Duurde wel een dag of vier voor het in huis was.

bomue beoordeelde op 2018-09-12

Problemlos retour und erstattet - hatte der Beschenkten einfach nicht gefallen.

Nicole de Lange beoordeelde op 2018-09-11

Er zou binnen 1 werkdag bezorgd worden. Dit werden 5 dagen. Daarnaast is het hoesje een beetje beschadigd.

Dieuwke beoordeelde op 2018-09-08

Mooi product, vlot geleverd, maar al na 2 dagen kapot. Woodiful reageert alles behalve klantvriendelijk. Erg teleurstellend. Ook de reactie op deze beoordeling ervaar ik als teleurstellend. Je telefoon kan dus met een beetje pech maar 1 maal vallen, dan moet je helaas weer nieuw hoesje aanschaffen.

Reactie van Woodiful:
Beste Dieuwke,

Erg vervelend dat het houten telefoonhoesje "The Tank" al zo snel kapot is gegaan. Ik begrijp dat dit vanuit jouw oogpunt erg teleurstellend is. De garantie voor onze telefoonhoesjes is van toepassing op fabrieksfouten, maar geldt helaas niet voor schade door vallen of stoten. Hieronder valt ook het laten vallen van het hoesje van een tafel en daarom kunnen wij je helaas geen garantie geven.

^ Kevin - Team Woodiful

Marlon Kierkels-Spencer beoordeelde op 2018-08-31

Geweldig mooi product

M. Hukom beoordeelde op 2018-08-28

Prima, snelle levering.

Sabrina Consiglio beoordeelde op 2018-08-26

Snelle levering en zeer goede klantenservice!

Patrice Dalibert beoordeelde op 2018-08-26

Envoi très rapide et soigné. Produit de qualité. Je recommande.

marcel brans beoordeelde op 2018-08-23

binnen een dag geleverd, mooi product!

Vincent beoordeelde op 2018-08-15

Heel tevreden, kwaliteit van het product is goed. Alleen de levertijd informatie was iets onduidelijk. Bij bestellen stond voor 5 besteld, morgen thuis, maar na aankoop was dit 3 dagen. Vervolgens werd het wel de volgende dag geleverd.