Kolveniersstraat 1a
5021HG Tilburg
+31633948537

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

9,1

Joanne De ruijter beoordeelde op 2017-08-07

Goede service en product

steve dyck beoordeelde op 2017-07-31

heel tevreden. Maandag bestelt en moest ten laatste vrijdag hebben, maar het was er al donderdag. Toppie!!

Tony R beoordeelde op 2017-07-21

Goede service. Ondanks dat er aan de levertijd niet werk voldaan, persoonlijk gebeld over de reden van de vertraging. Daar kunnen heel wat bedrijven wat van leren. Vertraging in de levering is niet erg, zolang je de klant maar informeert.

Marc beoordeelde op 2017-07-17

Ik heb woensdagavond besteld en vrijdag was het in huis, dus die service was prima en zoals beloofd. Het verstellen van het product, schakeltjes er tussenuit halen zodat het horloge om mijn pols past, is echter een hels karwei.. De bijgeleverde pin is instabiel en de pinnetjes tussen de schakels zitten muurvast. Hopelijk lukt het en kan ik ook daadwerkelijk mijn horloge gaan dragen.

Niels de Hoon beoordeelde op 2017-07-15

inloggen account loopt steeds niet.

Carl Vangheluwe beoordeelde op 2017-07-15

bestelling was een dag later dan voorzien maar anders zeer goede communicatie

Wouter Depuydt beoordeelde op 2017-07-10

Geen opmerkingen

Rob Stroo beoordeelde op 2017-07-03

Mooi materiaal. Snel geleverd.

Anoek Bouma beoordeelde op 2017-06-26

snelle levering, prima site

Sven Verbauwen beoordeelde op 2017-06-17

eeen heel mooie ervaring top zonnebril heel uniek erg blij mee een aanrader voor iedereen prijs valt heel goed mee πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ˜€top .

Rosalie van der Maeden beoordeelde op 2017-06-15

Op vrijdagmiddag een product besteld en dit kon op zaterdag al geleverd worden, super service dus! Daarnaast vind ik dat ze echt mooie producten hebben.

Jodi van Nunen beoordeelde op 2017-06-07

Toffe producten en snel geleverd!

Sander Wijdemans beoordeelde op 2017-06-02

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering

Danny Bijl beoordeelde op 2017-06-02

Houten horloge ziet er prachtig uit. Fijn om te dragen.