Kolveniersstraat 1a
5021HG Tilburg
+31132032472

8,8

Christine Hetke beoordeelde op 2019-03-18

Schnelle Lieferung, problemlose Abwicklung, Produkt entspricht voll den Erwartungen.

elrick cornelius beoordeelde op 2019-03-13

Snelle levering, goed product

Toon van Rijt beoordeelde op 2019-03-07

goed en op tijd geleverd geen problemen

Dimitri Revyn beoordeelde op 2019-02-25

Tevreden, donderdag besteld en zaterdag was de bril al afgeleverd. Zit lekker en ziet er goed uit!

Heleen Winkelaar beoordeelde op 2019-02-24

Een geweldig mooie zonnebrilmet een uitstekende pasvorm. De koker is wat groot en sluit stroef maar goed, het gaat om de super fraaie bril die mijn allergie met kunststof moet ondervangen.

Brenda Kraft beoordeelde op 2019-02-23

Preisleistung Top
Schnelle Lieferung
Gute Verpackung
! - weiter so

Aletta Roeleveld beoordeelde op 2019-02-15

Bestelling is zoals aangegeven snel geleverd. Ik vind het vooral leuk dat het horloge zo mooi verpakt was, dat maakt het extra leuk om het kado te doen.

Ramon beoordeelde op 2019-02-13

Eenvoudig bestelproces. Afleveren duurde iets langer dan verwacht.

J.M. Jansen beoordeelde op 2019-02-05

Snelle levering en het product voldoet volledig aan de omschrijving.

Geleverd als brievenbuspakket, dus hoefde er ook niet voor thuis te zijn/blijven.

Serge Krbec beoordeelde op 2019-01-26

Hatte schon einmal hier bestellt über den leider nicht mehr aktiven (DaWanda) Site. Da ich sehr zufrieden mit meiner ersten Bestellung war wolte ich weitere Holz Armbanduhren kaufen.
Nach einigem Suchen habe ich dann im Internet die Firma Woodiful gefunden. Dort habe ich genau die Uhren gesehen welche ich haben wollte.
Die Bestellung per Internet ging schnell und sehr einfach. Einige Tage später war alles bei mir angekommen.
Wunderbarer Service, tolle Firma.
War nicht meine letzte Bestellung hier.

Jesse Bosman beoordeelde op 2019-01-17

Snelle levering. Hoesje zoals verwacht mooi en goed

G. beoordeelde op 2019-01-08

Heel tevreden: snelle levering en precies wat ik ervan verwacht had.

Annelies Goolaerts beoordeelde op 2019-01-07

snelle levering, goede service.
product was echter een kado, dus over kwaliteit kan ik niet oordelen.

Angela beoordeelde op 2019-01-05

Top! Snel geleverd, mooi product met super mooi hoesje en brillendoekje. Voelt heel luxe om als cadeau te geven.

Paul ANCELIN beoordeelde op 2019-01-03

Colis long à arriver mais exportation rapide
Problème avec le transporteur

SOPHIE MARQUAIRE beoordeelde op 2019-01-02

Rien à redire. Produit et service excellents

guillaume schmitt beoordeelde op 2018-12-29

Très bon

Katja beoordeelde op 2018-12-27

18/12 besteld en nog steeds niets ontvangen

Ben Huiskes beoordeelde op 2018-12-24

Goede en mooie producten, wel jammer als je iets besteld en je wilt het toch omruilen voor ander product dat de verzendkosten voor eigen rekening zijn

Nancy Van eijkeren beoordeelde op 2018-12-23

Betrouwbare site na het betalen binnen 3 dagen in de bus!