Kolveniersstraat 1a
5021HG Tilburg
+31132032472

8,7

Corine van Overbeek beoordeelde op 2019-05-15

Mooi product, ook leuk verpakt. Één tip: niet te enthousiast je product uitpakken ;)

Eline Das beoordeelde op 2019-05-13

Gewoon goed

Pamela Bolstier beoordeelde op 2019-05-10

Het product is mooi. Dezelfde kleur als op de site. De levertijd was echter langer dan verwacht. Ik had voor 17u besteld, maar het product niet de volgende dag ontvangen. Dit staat echter wel op de site. Ik heb het ook niet na twee dagen, maar na drie dagen ontvangen.

Hanneke beoordeelde op 2019-05-10

Snelle levering, kwalitatief hoogwaardig product! Correct antwoord op vragen

Jasper Wouters beoordeelde op 2019-05-09

Sabine Willers beoordeelde op 2019-05-04

👍

Cindy Ronde beoordeelde op 2019-05-04

Prima! Snel geleverd.
Erg leuk verpakt, top!

Merijn van Heesch beoordeelde op 2019-05-04

Zeer tevreden. Vooraf snel en vriendelijk antwoord op mijn vraag. Daarna op de hoogte gehouden wanneer artikel weer op voorraad was. Vervolgens snelle levering nadat ik besteld had en het belangrijkste: een prachtig artikel (iPhone hoesje in mijn geval) Top !

Matthijs Boelhouwer beoordeelde op 2019-05-03

Duurde lang voor ik het binnen had

Henk Dijkstra beoordeelde op 2019-05-03

5 emails gehad met de vraag of ik wil beoordelen. Zeer vervelend.

Reactie van Woodiful:
Beste Henk,
Jammer om te zien dat we een negatieve review hebben gekregen vanwege de review aanvragen die automatisch worden verzonden. We gaan hier naar kijken want 5 e-mails is inderdaad wat overdreven.

Desondanks hopen we dat je de review enigszins kan aanpassen aangezien deze vooral is bedoeld om andere klanten te informeren over onze dienstverlening en producten.

Alvast vriendelijk bedankt.

^ Sander

Aranka Alofs beoordeelde op 2019-04-28

Horloge is prachtig en was de volgende dag al in huis. Op een hele leuke en originele manier ingepakt. Heel leuk om dit zó cadeau te geven.

Ed Middelman beoordeelde op 2019-04-27

Snel vakkundig en goed.

Cindy Paans beoordeelde op 2019-04-23

snel geleverd en met veel zorg en aandacht verpakt, een mooi cadeautje aan mezelf

nimini beoordeelde op 2019-04-23

Very good product and very fast shipment. Can be highly recommended to any lover of wooden high-quality shades :-)

Marco Overduin beoordeelde op 2019-04-19

Prima levering en service!

Lorenz Glatz beoordeelde op 2019-04-19

Schnelle Lieferung. Alles bestens. Das Flipcase ist eine Aufwertung für mein Handy

Bart Lammers beoordeelde op 2019-04-18

Goede, nette en snelle levering, prijs kwaliteit is ook goed. Helaas wijkt het product dusdanig af van wat er op de website staat dat het een ander product lijkt. Het zou een donker houten telefoon hoes zijn maar het hout is te donker dat het egaal zwart lijkt.

lucienne van Dongen beoordeelde op 2019-04-15

Mooie bookcase voor iPhone, uitstekende afwikkeling verkoop, zeer leuk verpakkingsmateriaal.

Nick de Laat beoordeelde op 2019-04-14

Levertijd en betaalopties prima.

Norbert König beoordeelde op 2019-04-14

Die Firma die wärmstens zu empfehlen ist. Die Ware ist von ausgezeichneter Qualität und optisch wunderbar. Außerdem habt die Firma einen ausgezeichneten Service. Nur zu empfehlen.