Kolveniersstraat 1a
5021HG Tilburg
+31132032472

8,7

José van de Ven beoordeelde op 2019-07-19

Snelle levering van een prachtig telefoonetui.

S. Alberda beoordeelde op 2019-07-19

Makkelijke website. Snel geleverd, de volgende dag.

Mieke beoordeelde op 2019-07-18

Heel erg tevreden over de service en het telefoonhoesje. De volgende dag direct bezorgd. Het hoesje is mooi vormgegeven en heel degelijk zonder je telefoon te zwaar of te groot te maken.

Lisa Koster beoordeelde op 2019-07-15

Prima, snel verzonden.

Natalia Bylok beoordeelde op 2019-07-14

Perfect kwaliteit, snel bezorgen!

F.F. Kuyper beoordeelde op 2019-07-07

snel. mooi product

Rob Dammers beoordeelde op 2019-06-30

Het door mij bestelde telefoon hoesje kwam keurig netjes op tijd in huis. Ik ontdekte dat ik de verkeerde kleur besteld had , dat is mijn fout.
Op mijn mail naar uw bedrijf of ik het kon retourneren kwam de reactie van uw medewerker Sander Wijdemans " stuur het maar op met de gevoerde mailwisseling, dan zorg ik dat het goede hoesje volgende week bij je binnen kom" . Inmiddels is het meer dan een week geleden dat ik het telefoon hoesje teruggestuurd heb en heb niets meer vernomen. Op niet op een later verstuurde mail met de vraag of het hoesje wel bij jullie binnen gekomen was, heb ik geen reactie gekregen. Het is geen ramp allemaal, alleen niet zo netjes.

Tobias Eisenburger beoordeelde op 2019-06-29

Erg fijn en ze houden je op de hoogte hoe het met de verzekering gaat.

Niels Tiggelaar beoordeelde op 2019-06-25

Vrijdag besteld zaterdag in huis 👍

Hylke Bosma beoordeelde op 2019-06-24

Ben erg tevreden met het hoesje! Voelt stevig aan en zit goed strak om de telefoon heen. Het enige minpuntje is dat het vogeltje (rechtsonder) niet zwart is zoals op de voorbeeldfoto. Hierdoor lijkt het vogeltje meer op een beschadigd stuk.

Matthias Meyborg beoordeelde op 2019-06-24

Hat gut geklappt.

Robin Van Lier beoordeelde op 2019-06-17

Snel goede afhandeling

Tania Van Hoorde beoordeelde op 2019-06-08

Op 25/5 plaatse ik mijn bestelling bij Woodiful. Op 27/5 werd mijn pakket verzonden en ontving ik een track & trace code. Het pakket zou de volgende werkdag geleverd worden door post NL. Tot op heden heb ik nog geen pakket gezien. Ik begrijp dat er mogelijks iets misliep bij de koerier en dit buiten de wil van de leverancier om is. Wat ik echter totaal niet begrijp, is dat ik al tweemail via mail contact opnam met de leverancier en hierop tot op heden geen enkele reactie ontving.
Ik kijk nog steeds uit naar een reactie...

Paul Van de Kant beoordeelde op 2019-06-06

Top

Marinde Mastbergen beoordeelde op 2019-05-27

Bestelling snel bezorgd maar hoesje is anders dan de foto laat zien.

Marloes Bouwmeester beoordeelde op 2019-05-27

👌

Wim van de Sande beoordeelde op 2019-05-24

Prima product keurig verpakt en mooi op tijd afgeleverd!

Corine van Overbeek beoordeelde op 2019-05-15

Mooi product, ook leuk verpakt. Één tip: niet te enthousiast je product uitpakken ;)

Eline Das beoordeelde op 2019-05-13

Gewoon goed

Pamela Bolstier beoordeelde op 2019-05-10

Het product is mooi. Dezelfde kleur als op de site. De levertijd was echter langer dan verwacht. Ik had voor 17u besteld, maar het product niet de volgende dag ontvangen. Dit staat echter wel op de site. Ik heb het ook niet na twee dagen, maar na drie dagen ontvangen.