Kolveniersstraat 1a
+31132032472

8,7

KiyOh 207 8,7

Vlas beoordeelde op 2019-09-17

Fast delivery, beautiful product.

Joris Stouten beoordeelde op 2019-09-14

Mooi hoesje

Marion Höcker beoordeelde op 2019-09-01

Verkeerde bril bezorgd...😏

Beste Marion,
We hebben reeds contact gehad over jouw bestelling en je het gewenste exemplaar toegestuurd. We hadden je ook het juiste exemplaar toegestuurd, echter was je in de veronderstelling dat je een andere variant op onze webshop had besteld. Het bestelproces was dus niet helemaal duidelijk voor je en dat is reden voor ons om hier eens dieper in te duiken zodat het voor al onze klanten duidelijk is welke kleur er wordt besteld!

Bedankt voor de feedback en geniet van je fijne vakantie (met de juiste zonnebril ;-)!

^ Sander - Team Woodiful

Wouter Vermeij beoordeelde op 2019-08-29

Snelle service en goede levering

Lien beoordeelde op 2019-08-28

Mooi hoesje! Snelle levering. Eerder zelfde type besteld, ging 1,5 jaar mee toen rand het begaf. Toch zeker moeite waard om het opnieuw te bestellen.

Heidi Babuszkiewicz beoordeelde op 2019-08-28

Verkeerd product geleverd & niet op tijd

Beste Heidi,

Bedankt voor jouw beoordeling. We stellen beoordeling enorm op prijs!
Je geeft aan dat jouw bestelling te laat is geleverd, maar ik zie dat je hem op 20 augustus in de avond hebt besteld en hem op 22 augustus hebt ontvangen. Ik snap dus niet helemaal waarom je aangeeft dat we niet op tijd hebben geleverd.

Daarnaast geef je aan het verkeerde product te hebben ontvangen. Zou je daarover even een e-mail kunnen sturen naar info@woodiful.com met een foto van het ontvangen hoesje? Indien wij inderdaad een verkeerde hoesje hebben geleverd zullen we je uiteraard het juiste exemplaar toesturen.

Ik hoop even wat van je te horen, zodat ik je hiermee kan helpen!

^ Sander / Team Woodiful

Debi P beoordeelde op 2019-08-26

Schnelle Lieferung, hübsch verpackt. Rundum zufrieden!

Yeshe Zoutenbier beoordeelde op 2019-08-15

Het hoesje is erg mooi en voelt prettig. Heel blij mee. Voordat de bestelling er was, duurde wel een paar werkdagen.

els kuiper beoordeelde op 2019-08-12

pakje kwam drie dagen later dan was gezegd. Verkeerde kleur werd geleverd.

Hoi Els,
Bedankt voor je reactie. Vervelend om te horen dat het pakje te laat is geleverd en de verkeerde kleur is verstuurd. Ik zie dat het pakketje dezelfde dag op de post is gegaan, dus helaas ligt de vertraging bij PostNL. Voor wat betreft de kleur van het hoesje, zou je willen mailen naar info@woodiful.com met een foto van het ontvangen hoesje? Dan zullen we je daarna even de juiste kleur sturen.
^ Sander - Team Woodiful

Riet Maes beoordeelde op 2019-08-08

Ik heb het hoesje ontvangen maar de kleur komt helemaal niet overeen met de kleur van de afbeelding op het internet, ik wil dit inwisselen met een kleur die ik wel OK vind, kan je me laten weten hoe ik tewerk moet gaan ?
Alvast bedankt !

Goedemorgen Riet,
Kun je een e-mail sturen naar info@woodiful.com? Dan kunnen we het vanuit daar verder in werking zetten.
^ Sander
Team Woodiful

Chris Haubold beoordeelde op 2019-08-08

Fast shipping and good packing without the use of plastics. But still the lens cleaning cloth and the shades itself were packed in plastic zip bags - maybe you can leave them in the future because the shades are well protected in the bamboo box.

Shades itself are awesome - great color and feel so good to wear, incredibly light.

david kappetein beoordeelde op 2019-07-31

goede klantservice om een door de klant binnen twee dagen na aankoop beschadigde hoes gratis te vervangen

Ineke Huizinga beoordeelde op 2019-07-28

Snelle levering. Mooi product!

Hans vd Rijdt beoordeelde op 2019-07-21

Mooi assortiment, snelle levering,
Prijs-kwaliteit goed

Olav Windrich beoordeelde op 2019-07-21

Erg mooi verpakt!
Snel geleverd.

José van de Ven beoordeelde op 2019-07-19

Snelle levering van een prachtig telefoonetui.

S. Alberda beoordeelde op 2019-07-19

Makkelijke website. Snel geleverd, de volgende dag.

Mieke beoordeelde op 2019-07-18

Heel erg tevreden over de service en het telefoonhoesje. De volgende dag direct bezorgd. Het hoesje is mooi vormgegeven en heel degelijk zonder je telefoon te zwaar of te groot te maken.

Lisa Koster beoordeelde op 2019-07-15

Prima, snel verzonden.

Natalia Bylok beoordeelde op 2019-07-14

Perfect kwaliteit, snel bezorgen!