Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Woodiful

Kolveniersstraat 1a
5021HG Tilburg
+31132032472
KvK 58939652

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Woodiful

Gemiddelde beoordeling

8,7

402 beoordelingen

Beoordeling van klanten

86%

5%

9%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
KiyOh 207 8,7
2019
Woodiful

Vlas beoordeelde op 2019-09-17

Fast delivery, beautiful product.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Woodiful

Joris Stouten beoordeelde op 2019-09-14

Mooi hoesje

Woodiful

Marion Höcker beoordeelde op 2019-09-01

Verkeerde bril bezorgd...😏


Reactie van Woodiful:
Beste Marion,
We hebben reeds contact gehad over jouw bestelling en je het gewenste exemplaar toegestuurd. We hadden je ook het juiste exemplaar toegestuurd, echter was je in de veronderstelling dat je een andere variant op onze webshop had besteld. Het bestelproces was dus niet helemaal duidelijk voor je en dat is reden voor ons om hier eens dieper in te duiken zodat het voor al onze klanten duidelijk is welke kleur er wordt besteld!

Bedankt voor de feedback en geniet van je fijne vakantie (met de juiste zonnebril ;-)!

^ Sander - Team Woodiful
Woodiful

Wouter Vermeij beoordeelde op 2019-08-29

Snelle service en goede levering

Woodiful

Lien beoordeelde op 2019-08-28

Mooi hoesje! Snelle levering. Eerder zelfde type besteld, ging 1,5 jaar mee toen rand het begaf. Toch zeker moeite waard om het opnieuw te bestellen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Woodiful

Heidi Babuszkiewicz beoordeelde op 2019-08-28

Verkeerd product geleverd & niet op tijd


Reactie van Woodiful:
Beste Heidi,

Bedankt voor jouw beoordeling. We stellen beoordeling enorm op prijs!
Je geeft aan dat jouw bestelling te laat is geleverd, maar ik zie dat je hem op 20 augustus in de avond hebt besteld en hem op 22 augustus hebt ontvangen. Ik snap dus niet helemaal waarom je aangeeft dat we niet op tijd hebben geleverd.

Daarnaast geef je aan het verkeerde product te hebben ontvangen. Zou je daarover even een e-mail kunnen sturen naar info@woodiful.com met een foto van het ontvangen hoesje? Indien wij inderdaad een verkeerde hoesje hebben geleverd zullen we je uiteraard het juiste exemplaar toesturen.

Ik hoop even wat van je te horen, zodat ik je hiermee kan helpen!

^ Sander / Team Woodiful
Woodiful

Debi P beoordeelde op 2019-08-26

Schnelle Lieferung, hübsch verpackt. Rundum zufrieden!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Woodiful

Yeshe Zoutenbier beoordeelde op 2019-08-15

Het hoesje is erg mooi en voelt prettig. Heel blij mee. Voordat de bestelling er was, duurde wel een paar werkdagen.

Woodiful

els kuiper beoordeelde op 2019-08-12

pakje kwam drie dagen later dan was gezegd. Verkeerde kleur werd geleverd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Woodiful:
Hoi Els,
Bedankt voor je reactie. Vervelend om te horen dat het pakje te laat is geleverd en de verkeerde kleur is verstuurd. Ik zie dat het pakketje dezelfde dag op de post is gegaan, dus helaas ligt de vertraging bij PostNL. Voor wat betreft de kleur van het hoesje, zou je willen mailen naar info@woodiful.com met een foto van het ontvangen hoesje? Dan zullen we je daarna even de juiste kleur sturen.
^ Sander - Team Woodiful
Woodiful

Riet Maes beoordeelde op 2019-08-08

Ik heb het hoesje ontvangen maar de kleur komt helemaal niet overeen met de kleur van de afbeelding op het internet, ik wil dit inwisselen met een kleur die ik wel OK vind, kan je me laten weten hoe ik tewerk moet gaan ?
Alvast bedankt !


Reactie van Woodiful:
Goedemorgen Riet,
Kun je een e-mail sturen naar info@woodiful.com? Dan kunnen we het vanuit daar verder in werking zetten.
^ Sander
Team Woodiful
Woodiful

Chris Haubold beoordeelde op 2019-08-08

Fast shipping and good packing without the use of plastics. But still the lens cleaning cloth and the shades itself were packed in plastic zip bags - maybe you can leave them in the future because the shades are well protected in the bamboo box.

Shades itself are awesome - great color and feel so good to wear, incredibly light.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Woodiful

david kappetein beoordeelde op 2019-07-31

goede klantservice om een door de klant binnen twee dagen na aankoop beschadigde hoes gratis te vervangen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Woodiful

Ineke Huizinga beoordeelde op 2019-07-28

Snelle levering. Mooi product!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Woodiful

Hans vd Rijdt beoordeelde op 2019-07-21

Mooi assortiment, snelle levering,
Prijs-kwaliteit goed

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Woodiful

Olav Windrich beoordeelde op 2019-07-21

Erg mooi verpakt!
Snel geleverd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Woodiful

José van de Ven beoordeelde op 2019-07-19

Snelle levering van een prachtig telefoonetui.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Woodiful

S. Alberda beoordeelde op 2019-07-19

Makkelijke website. Snel geleverd, de volgende dag.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Woodiful

Mieke beoordeelde op 2019-07-18

Heel erg tevreden over de service en het telefoonhoesje. De volgende dag direct bezorgd. Het hoesje is mooi vormgegeven en heel degelijk zonder je telefoon te zwaar of te groot te maken.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Woodiful

Lisa Koster beoordeelde op 2019-07-15

Prima, snel verzonden.

Woodiful

Natalia Bylok beoordeelde op 2019-07-14

Perfect kwaliteit, snel bezorgen!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.