Kolveniersstraat 1a
5021HG Tilburg
+31633948537

Marian beoordeelde op 2017-12-11

Snel geleverd, mooi, milieu vriendelijk product in een leuke, stijlvolle verpakking.

Shannon Krap beoordeelde op 2017-12-10

Het was snel binnen ook een goede kwaliteit

Isabelle Barnhoorn beoordeelde op 2017-12-01

Snelle levering, snelle reactie op mails en super verzoening informatie

Hennie groot kormelink beoordeelde op 2017-12-01

Snelle levering mooi doosje kwaliteit lijkt goed

R.E Smit beoordeelde op 2017-11-30

Snelle levering, prachtig product

Ger Heling beoordeelde op 2017-11-30

Gewoon goed.

Anoniem beoordeelde op 2017-11-18

Ik had The Tank besteld voor mijn iPhone SE. Het hoesje paste goed, alleen de opening voor de oplader zat te veel naar links waardoor ik mijn mobieloplader niet in mijn mobiel kon steken en het niet meer kon opladen. Hier had ik over gemaild, maar ik kreeg vrij laat een reactie terug, vanwege problemen met de mailbox werd mij verteld. Mij werd helaas ook verteld dat alle hoesjes zo bleken te zijn. Ik heb het hoesje daarom teruggestuurd.

Reactie van Woodiful:
Beste Joy,

Jouw e-mail was helaas net in de periode ontvangen dat onze mailbox er uit lag. Hierdoor hebben we de e-mail niet ontvangen. We hebben vervolgens nooit een vervolg e-mail of telefoontje ontvangen. Daardoor waren we niet op de hoogte van jouw klacht. 2 dagen na jouw eerste e-mail zagen we de 2 negatieve reviews binnenkomen.

We hebben dit vervolgens gelukkig op kunnen lossen door het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen naar je terug over te maken.

Sander
Team Woodiful

Peter beoordeelde op 2017-11-17

producten nauwkeurig afgewerkt, prijs kwaliteit in goede balans en goede service.

Fenna Heemstra beoordeelde op 2017-11-16

Ik heb een houten telefoonhoesje voor mijn iPhone besteld en kreeg deze de volgende dag al in huis. Leuk alternatief voor de standaard hoesjes!

Ilja Nooij beoordeelde op 2017-11-10

ik had het huisnummer verkeerd ingevuld en kreeg zonder problemen snel en gratis het naar het juiste adres.

Moos beoordeelde op 2017-10-30

Zeer tevreden!
Zaterdag besteld, maandagmorgen lag het pakje op de mat!
Goed maar ook leuk verpakt met die houtsnippers!
👍🏼

Remco De Jonge beoordeelde op 2017-10-28

Degelijk product, leuk verpakt en staat stijlvol op de iPhone 6 plus.

marcia kolsteren beoordeelde op 2017-10-20

Maandag besteld en woensdag in huis, horloge past gewoon in de brievenbus dus je hoeft niet thuis te blijven

Annelies Hekkelman beoordeelde op 2017-10-17

goed product en snelle levering.

Harald Swaans beoordeelde op 2017-10-09

Na enkele dagen had ik het hoesje al in de brievenbus. Erg netjes verpakt. Was de eerste keer dat ik hier had besteld en zal hier zeker terug komen. Mijn zoon was erg blij met het houten hoesje. Sjiek, mooie kwaliteit en betaalbaar.

Sophia van den Berg beoordeelde op 2017-09-07

Het hoesje was netjes verpakt en de gang van zaken was ook heel fijn.

Joanne De ruijter beoordeelde op 2017-08-07

Goede service en product

steve dyck beoordeelde op 2017-07-31

heel tevreden. Maandag bestelt en moest ten laatste vrijdag hebben, maar het was er al donderdag. Toppie!!

Tony R beoordeelde op 2017-07-21

Goede service. Ondanks dat er aan de levertijd niet werk voldaan, persoonlijk gebeld over de reden van de vertraging. Daar kunnen heel wat bedrijven wat van leren. Vertraging in de levering is niet erg, zolang je de klant maar informeert.

Marc beoordeelde op 2017-07-17

Ik heb woensdagavond besteld en vrijdag was het in huis, dus die service was prima en zoals beloofd. Het verstellen van het product, schakeltjes er tussenuit halen zodat het horloge om mijn pols past, is echter een hels karwei.. De bijgeleverde pin is instabiel en de pinnetjes tussen de schakels zitten muurvast. Hopelijk lukt het en kan ik ook daadwerkelijk mijn horloge gaan dragen.