Kolveniersstraat 1a

Prima, goede kwaliteit!

connie kerstens beoordeelde op 2018-04-12

Perfecte levering

Jacq. Zwiep beoordeelde op 2018-03-31

snelle levering en goed verpakt en mooi product voor die prijs.

Jacob Buist beoordeelde op 2018-03-30

Duidelijke keuzes, uitstekende communicatie, correcte levering.

Melissaa beoordeelde op 2018-03-30

Snelle levering, goede service, mooie horloges, snel altijd op mijn emails. In een woord Top!

Anoniem beoordeelde op 2018-03-19

Over het product: The Tank is na twee dagen al kapot. Boven het 'oplaadgaatje' is hij al gescheurd en later ook gebroken... Jammer, want het is wel een mooi hoesje en duurzaam. Verder past de oplader niet door het 'oplaadgaatje'. Ook jammer. De simpele reactie 'hij zou wel moeten passen' vind ik net wat te makkelijk.

Over de service: Reactie op mijn e-mail was vlot. Woodiful heeft een ander hoesje aangeboden - dit keer met deels plastic. Het verschil tussen beide aankoopprijzen willen ze vergoeden. Op zich best een goede oplossing. Ze sturen het bericht met een vrolijke kwinkslag, wat ik erg kan waarderen. Al met al optimistisch en meedenkend.
Ik wil alleen graag een volledig bamboe case wil. Jammer dat de hoes bij Woodiful niet voldoet...

Melanie Kühlmann beoordeelde op 2018-03-18

Es gab direkt eine Mail, dass Zahlung nicht eingegangen ist, auch wenn dies einige Tage dauert per Überweisung. Ausserdem gab es variierende Bestellnummern oder Rechnungsnummern, was mich etwas verwirrt hat. Letztendlich hat alles reibungslos geklappt, aber der beschriebene Aufwand, der mir entstanden ist, war etwas nervig. Leider ist die Hülle auch sehr schnell schon kaputt gegangen und eine Ecke rausgebrochen. Daher meine Bewertung.

Jan de Bourgraaf beoordeelde op 2018-03-17

snel geleverd, prachtige case!

Tijdbom beoordeelde op 2018-03-16

Uitstekende service! Er zat een scheur in mijn hoesje en er werdt zonder gezeur gelijk een nieuwe verzonden! Super!

Nicky Geurtsen beoordeelde op 2018-03-08

Ik had een houten telefoonhoesje besteld en op donker hout geklikt. Vervolgens komt er een bamboe hoesje binnen.

Reactie van Woodiful:
Beste Nicky,

Bedankt voor je review.

We hebben het juiste hoesje aan je geleverd aangezien er echt een bamboe hoesje is besteld. Vermoedelijk was het donker walnoten hoesje op het moment van bestellen niet op voorraad en was deze wel klikbaar op de webshop.

Bij het bestelproces komt vervolgens meerdere malen het geselecteerde hoesje in de winkelwagen te staan. Ook in de bestelbevestiging zal gemeld zijn welk model je exact hebt besteld.

Groetjes,

Sander
Team Woodiful

Gunther Cleemput beoordeelde op 2018-03-05

Ik bestelde een telefoonhoesje met hout. Bij aankomst was ik blij, mooi verpakt en het is echt een kwaliteitsvol mooi product. Een aanrader voor wie van hout houdt!

Emma Ottevanger beoordeelde op 2018-03-05

Snelle service. Werd netjes op de hoogte gehouden van wanneer mijn bestelling verwerkt, ingepakt en verzonden was. Bestelling was netjes verpakt tegen eventuele beschadigingen door verzending.

Hetty Staff-Binnendijk beoordeelde op 2018-02-18

Na telefonische vraag, prima en vriendelijk te woord gestaan. Artikel volgende dag in brievenbus !!!

Sofie Van Eyck beoordeelde op 2018-02-16

Eerst kreeg ik het verkeerde hoesje opgestuurd, maar de retourzending en de ontvangst van het juiste hoesje is zeer snel afgehandeld. Bedankt voor de snelle service

Femke Brankaert beoordeelde op 2018-02-12

Product is snel geleverd en voldeed aan mijn verwachtingen, ook nog best leuk verpakt.

Nico Hanseeuw beoordeelde op 2018-02-09

Snelle levering maar geen kwaliteitsvol product...

Lenny Spermon beoordeelde op 2018-02-08

Vind het hoesje nierg van hoge kwaliteit wat ik wel verwacht had voorvde prijs, het hout was op de foto donker en blijkt rood hout te zijn, niet wat ik voor ogen had.
Vind ook het rubber van matige kwaliteit heeft scherpe randjes en steekt aan de bovenkant niet genoeg uit boven het scherm.

B Bleijenberg beoordeelde op 2018-01-26

Prima, had product vlot in huis. Voldeed volledig aan mijn verwachtingen!

brendie hagen beoordeelde op 2018-01-22

super fijne site, snelle levering! en natuurlijk een horloge wat aan de verwachtingen voldoet. Blij mee!

Cees van Baalen beoordeelde op 2018-01-18

Het houten hoesje is nu al stuk! Van een krukje gevallen. Het middenstuk onderin is volledig afgebroken.
Dus de hele hoes niet meer bruikbaar.