Pieter Bruegelstraat 26
7731 SK Ommen

Bennie Brouwer beoordeelde op 2019-08-14

Prima ontvangen en aan emails geen gebrek
Incl postnl emails 8 stuks totaal voor deze zending!

Jan Brands beoordeelde op 2019-08-08

Overzichtelijke webpagina, snelle bezorging. Goede service

Jean Paul Pociuli beoordeelde op 2019-08-08

Peter Ludikhuize beoordeelde op 2019-08-04

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, dus ik heb nog geen oordeel.

Frank Pothoff beoordeelde op 2019-07-23

Ik krijg van u de vraag om een oordeel,maar ik heb helaas nog niets mogen ontvangen van Yachting.
Vandaar deze beoordeling.

Ger Hermus beoordeelde op 2019-06-21

Prima webshop veel keuze in overhemden goede pasvorm. Bovendien zoals beloofd snelle levering.
Kortom een topzaak waar afspraak afspraak is,
Ga zo door jullie hebben er een klant bij.

J.W. Snijders beoordeelde op 2019-06-17

Vlotte aflevering. Duidelijke foto's op de website. Goede begeleidng voor de maat!

Yvonne van Duinen beoordeelde op 2019-06-02

Mooie kleurencombinatie van overhemd en trui van prima kwaliteit!

Dirk Ham vd beoordeelde op 2019-06-02

Kleuren op foto zijn anders
Kleuren zijn harder ,

Janny Aslander beoordeelde op 2019-05-10

Zeer tevreden

André Gosens beoordeelde op 2019-05-09

Keurig verpakt en binnen 24 uur geleverd.

Roel De leeuw beoordeelde op 2019-05-06

Perfecte levering kreeg zelf een cap gratis erbij.

Lenie Petersen beoordeelde op 2019-05-02

Jas besteld die we op een braderie hadden gezien alleen was hij daar voor de helft van de prijs bij de zelfde verkoper, alleen zijn maat was er niet meer
Maar aangezien mijn man de jas heel graag wilde hebben ...hebben we de jas online besteld levering was keurig op tijd .
Alleen zou het fijn zijn geweest als je een tijd door kreeg wanneer de levering plaats vindt via een track en tracé nummer bv

Rita Cobbenhagen beoordeelde op 2019-04-24

Henk Karlas beoordeelde op 2019-04-15

Heeft even geduurd maar dat geeft niet. Het is wel gewenst als je vooraf weet wanneer je de bestelling kunt verwachten. In een andere situatie werd ik door een track en trace systeem steed geinformeerd waar mijn bestelling op dat moment was. Vind ik een heel goede manier van de klant op de hoogte houden.

jan de veer beoordeelde op 2019-04-03

heel tevreden,zelf 2x verkeerd gemeten,terug gestuurd,en nu eindelijk de goede maat,sorry voor dat ongemak,maar geweldige service.

Theo Nijdam beoordeelde op 2019-02-23

Snelle en correcte levering

F.H. August de Meijer beoordeelde op 2019-02-22

goede website en snelle levering en goede kwaliteit overhemden

P.A. Spek beoordeelde op 2019-02-05

Prima kwaliteit