p.v.gestelstraat 8
5688JZ Oirschot
040-304 6245

Ageeth beoordeelde op 2018-10-28

Schilderij helaas kapot ontvangen. Dezelfde week een nieuwe persoonlijk bij ons gebracht. Prima service!

Katja beoordeelde op 2017-12-11

Mooie kwaliteit producten en goede snelle levering. Wij zijn erg blij met onze nieuwe aanschaf, bedankt!

Esmée Kompier beoordeelde op 2017-06-07

Uitstekende service en hele snelle levering.

N.van Gennip beoordeelde op 2017-05-06

Super snelle levering! De eetkamerstoelen die ik besteld hebt zien er mooi uit. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Prima zaken doen met your Interior!