Sint Odulphusstraat 2A

Google Plus/Places - 10,0

Gerda van Gemert beoordeelde op 2018-11-14

Dank u wel :)

marjolein seegers beoordeelde op 2018-10-27

Ik had bij een andere leverancier nieuwe banden besteld voor mijn rolstoel maar werden steeds maar niet bezorgt en blijken ook duurder te zijn......... ik zhone zorg gebeld aan patrick gevraagd of hij dit kon leveren dit was op donderdag........ vandaag zaterdag komt hij aan de deur met 2 buiten en binnen banden en nog goedkoper........... WAT EEN SUPER GOEIE SERVICE. Nu kan ik eindelijk weer naar buiten met mijn rolstoel💪👊🍀

Reactie van ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist:
Beste Marjolein. Graag gedaan en dank je wel voor je reactie. Veel succes met de rolstoel!

Els van Horssen beoordeelde op 2018-10-08

Heb het product beschadigd ontvangen, maar het probleem is naar volle tevredenheid opgelost.

Reactie van ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist:
Dank u wel voor uw beoordeling. Zeer spijtig dat uw bestelling met transport was beschadigt :(
Gelukkig hebben wij een passende oplossing weten te vinden. Veel plezier nog met uw aankoop.

Lia beoordeelde op 2018-10-04

Snel en goed geholpen m.b.t. Rollator. Vvolgende dag bleek schroefhendel lam, na telefoontje volgende dag al nieuwe binnen.

Beste Lia. Dank u wel voor uw beoordeling. Veel gemak met uw speciale rollator

Van delft beoordeelde op 2018-09-30

Prima ervaring

Reactie van ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist:
Dank u wel voor uw beoordeling!

marie wientjes beoordeelde op 2018-09-28

het 3e punt dat ik aanspraak voor verwijzing importeur en ik werd zo attent en aardig daaraan geholpen,zeer snel door de heer Patrick Schmidt,dat ik een afsprak heb a.s.dinsdag ,met de importeur die ook zeer snel en vriendelijk reageerde,alle lof en hulde voor Zhon zorgwinkel,vgr.Marie Wientjes Heerenveen.

Reactie van ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist:
Dank u wel Mevr. Wientjes.
Wij hopen dat alles naar wens wordt opgelost !

Hedwich Faber beoordeelde op 2018-08-11

Snelle levering,

Reactie van ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist:
Dank u wel en veel plezier met uw aankoop.

Koppenol beoordeelde op 2018-08-04

Dank u wel!

Mioch beoordeelde op 2018-07-02

Ruime keuze in hulpmiddelen.
Deskundig, vriendelijk advies.

Reactie van ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist:
Dank u wel voor de beoordeling.

Henk en Ria beoordeelde op 2018-06-26

Geweldig geholpen ! Na veel zoeken naar een sta-op stoel maar door de bomen het bos niet meer kunnen zien , zijn we terecht gekomen bij ZHON , waar we onder het genot van een heerlijk kopje koffie en hele mooie stoel precies naar onze smaak hebben uitgezocht . Vriendelijk personeel , ruime keuze en we genieten volop van onze nieuwe aanwinst ! Dank !

Reactie van ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist:
Beste Hank & Ria. Erg fijn dat wij u hebben kunnen helpen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. En dat kopje koffie staat altijd klaar :)

Jannie Verwijden beoordeelde op 2018-06-26

Wij hebben een supermooie sta-op stoel gekocht bij De StaOpStoel-Specialist. Wij zijn super tevreden en zijn goed geholpen. Geen gedwongen aankoop zoals bij sommige andere winkels waar wij gingen kijken. Dank jullie wel.

Reactie van ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist:
Beste Jannie. Dank u wel voor uw reactie. Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op :)

Anja Seesink beoordeelde op 2018-06-25

Zeer tevreden. Uitstekende kennis van alle hulpmiddelen. Van staopstoel, rollator scootmobil enz. Een goede begeleiding en nazorg. HET ADRES VOOR AL UW HULPMIDDELEN.

Reactie van ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist:
Dank jullie wel voor de beoordeling. Daar doen wij het voor 😬👍

van Loon beoordeelde op 2018-06-11

service en hulp was prima totdat we betaald hadden, stoel gekocht van ruim 2500 euro ging allemaal prima, vriendelijke verkoper, bij bezorgen al erg veel haast en geen uitleg.
Nadat de stoel geleverd was werkte er iets niet, daarover kontakt opgenomen en toen lag het allemaal aan onszelf, wij wilde extra opties en de stoel hoger dan standaard geleverd, dit was bij de koop duidelijk besproken en zou geen enkel probleem zijn, nu ineens wel, en we waren te langzaam met terug reageren op de mail, uiteindelijk kwamen we er zelf achter dat het heel simpel op te lossen was geweest met de juiste uitleg

Reactie van ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist:
Beste Hr & Mevr Pijpers. Dank u wel voor uw reactie. Onze bezorger heeft bij het plaatsen u alles netjes uitgelegd en er was geen haast. tevens heeft deze voor u nog extra hoge poten eronder geplaatst.
Na de melding van dat er iets niet werkte hebben wij direct gereageerd en u uitgenodigd om te kijken naar een oplossing. Helaas heeft u daar niet op gereageerd zodat wij ook nooit in staat zijn geweest om iets op te lossen. Wij vinden het wel fijn dat uw probleem is opgelost ondanks dat wij dat graag hadden gedaan als wij daar de kans voor hadden gehad. Wij wensen u nog veel plezier met de stoel. Uiteraard zijn wij altijd bereid om dit te bespreken als u een afspraak maakt.

P Trouwborst beoordeelde op 2018-05-29

Dank u wel !

de Haan beoordeelde op 2018-05-07

Dank u wel!

v. Heesch beoordeelde op 2018-04-24

Gebeld voor reparatie van rollator, dezelfde dag werd het op locatie gerepareerd!

Reactie van ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist:
Dank u wel voor uw reactie :)
Graag gedaan uiteraard. Tot een volgende keer.

Karlien beoordeelde op 2018-04-03

Ik was op zoek naar een lichtgewicht, praktische en stevige opvouwbare kruk. De TaDa chair is niet de goedkope variant in het aanbod, maar maakt zijn prijs waar. Lichtgewicht en handig te dragen aan de schouder in een prima draagtas. In een klap uitvouwbaar en weer makkelijk in te vouwen. Goede zit. Ideaal om toch op pad te gaan met activiteiten waar je normaal lang moet staan. Als dit niet lekker meer gaat is deze TaDa chair een uitkomst.

Reactie van ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist:
Beste Karlen. Dank u wel voor deze recensie. Wij hopen dat u nog veel plezier mag beleen aan de TaDa-chair.

Schaap beoordeelde op 2018-04-02

Goede, snelle levering. Helaas is het product zelf matig. Het schiet vaak los omdat het niet met schroeven vast zit maar vast geklikt is.

Reactie van ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist:
Beste kant. Dank u wel voor uw reactie. Wij hebben zelf niet deze ervaring met het product. Wij zullen zsm even contact met u opzoeken. Fijne paasdag.

Brian Roxs beoordeelde op 2018-03-12

Heel erg tevreden! deskundige mensen, super service en snel. Ik zou deze winkel aan iedereen aanraden.

Reactie van ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist:
Beste Brian. Dank je wel voor je reactie ! Graag tot een volgende keer.

Mw. R. Hoogland beoordeelde op 2018-03-12

Heel erg tevreden. Heb een hele goeie service gehad al vanaf het eerste contact uitstekend te woord gestaan en informatie gekregen en vragen beantwoord gekregen. Verder super geholpen met bestellen en aanschaffen van de uitgekozen scootmobiel. Kan niet anders zeggen als super tevreden over de kwaliteit en de eerlijke service.

Reactie van ZHON Zorgwinkel - De StaOpStoel Specialist:
Dank je wel Rianne ! Heel veel plezier met je prachtige scootmobiel !!