Kamerlingh Onnesstraat 6
6603AZ wijchen

8,3

Corina de Haas beoordeelde op 2019-08-24

We hadden een spoed bestelling en die is keurig op tijd geleverd, alle lof.

ray Gerritsen beoordeelde op 2019-08-17

tevreden, snelle levering van zitzak en extra zak vulling voor oudere zitzak. Alleen jammer dat vulling slecht was verpakt.

Nettie de Veen beoordeelde op 2019-08-17

Mijn kleindochter is er heel blij mee

Erik beoordeelde op 2019-08-16

Duurde lang voordat het geleverd werd. Ik had aangegeven achteraf te betalen. Kreeg de rekening eerder dan de producten.

Marlie Westenberg beoordeelde op 2019-08-16

Tevreden maar graag even verleden als jullie op vakantie zijn heb een week moeten wachten voor ik kontakt kreeg
Daarna was de bestelling binnen een dag geleverd

Lw

Hans Dirks beoordeelde op 2019-08-16

Goede communicatie, vlotte levering.

Angelique Bakema beoordeelde op 2019-08-16

tevreden goede kwaliteit

Bmeijd beoordeelde op 2019-07-26

Scherpe prijs en snelle levering. Helemaal prima.

Monique van der Ham beoordeelde op 2019-07-18

Heel snel geleverd voor een goede prijs!!

Marian van de Water beoordeelde op 2019-07-18

Heel tevreden, snelle levering.

A. van de Pol beoordeelde op 2019-07-15

Online stond dat het bestelde artikel op voorraad en dus snel leverbaar was. Zonder communicatie heeft de levering ruim een week op zich laten wachten, omdat deze niet op voorraad bleek te zijn.

Jerrold Nablp beoordeelde op 2019-07-13

Onlangs vulling gekocht voor onze zitzakken. Ik heb daarvoor een 400L zak gekocht bij Zitzakcenter.nl
Enige minpunt was dat het onhandig vullen was vanuit de grote zak in de zitzak. Maar dat wist ik al vanuit de vorige recensies. Desondanks een prima webshop, op tijd geleverd en goed product.
Jerrold

Jellie Maas beoordeelde op 2019-07-01

Snelle bezorging zonder bestelkosten

Michel elting beoordeelde op 2019-06-22

Binnen 2 daten geleverd maar wacht nog op oordeel want is een cadeau

Hans beoordeelde op 2019-06-17

Zitzak op 3 mei besteld, levertijd was 2 weken .... Al 2 maal telefonisch contact gehad en steeds werd er beloofd om binnen de week te leveren. Al 2 mails gestuurd maar geen reactie! Deze webwinkel is niet correct! Ik heb 1,5 maand later nog steeds niets ontvangen!!!!Ik bestel hier nooit meer! Indien iemand me kan helpen om lijn geld terug te krijgen laat het dan aub maar weten ...

Reactie van Zitzakcenter.nl:
Goedemorgen Hans,

kunt u ons uw ordernummer mailen, dan kunnen wij het nakijken wat er mis is gegaan.
met vriendelijke groet,
zitzakcenter

Kim Callewaert beoordeelde op 2019-06-16

Op tijd en snel geleverd! Goede verpakking

P.J. Roos beoordeelde op 2019-06-16

Laatste keer dat we een zitzak besteld hadden, duurde de levering wat langer. Nu de ene dag besteld, de andere dag geleverd. Betaling achteraf heeft altijd mijn voorkeur.

Conny Van Loon beoordeelde op 2019-06-16

Snelle levering. Prachtige kleur en stevig materiaal.
Correspondentie is uitstekend.

Jacqueline beoordeelde op 2019-06-14

Precies zoals verwacht.

Eveline Philipse beoordeelde op 2019-06-11

Het zou handig zijn om iets van een handig schepje of trechter erbij te krijgen waarmee je de korrels in de zitzak kan krijgen zonder dat het een puinhoop wordt.