bijsterhuizen 2414
6604LL wijchen

8,3

wendy skinner beoordeelde op 2019-02-21

snelle levering en zeer mooie zitzak

anne beoordeelde op 2019-02-18

Wat duurde het lang voordat de zitzak geleverd werd! Niet normaal, gewoon 3x zolang als vermeld. Top zitzak en ik werd steeds vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon maar de uiteindelijke levertijd was echt niet oke.

Mariet Hautvast beoordeelde op 2019-02-16

Gewoon zoals het hoort: op tijd en kwaliteit.
Alleen jammer dat de kleuren van de zitzakken op de websitefoto's niet overeenkomen met de werkelijkheid. In elk geval niet voor de bordeaux en roze.

Jan Rommens beoordeelde op 2019-02-11

Zeggen wat je gaat doen en doen wat je zegt

Jan van de Velde beoordeelde op 2019-02-08

Vlotte levering

R Peeters beoordeelde op 2019-02-02

Ruime keus, nette prijzen en snel geleverd

Lars Hanssen beoordeelde op 2019-01-27

Snelle levering en je krijgt wat je ziet. Prima kwaliteit zitzak.

Anke beoordeelde op 2019-01-24

Erg leuke, grote en stevige zitzak met mooie naamvermelding! En snelle levering, ook met naamvermelding!

A.C.G. Arentsen beoordeelde op 2019-01-24

Direct volgende dag ontvangen in goede staat.

Roland de Boer beoordeelde op 2019-01-24

De 1 tot 2 weken levertijd werd een maand zonder verdere communicatie.
De uiteindelijk geleverde zitzak lijkt tot nu toe wel goede kwaliteit.

Frans Volkert beoordeelde op 2019-01-23

Product was juist afgeleverd, goed verpakt en snel in gebruik. Prima bedrijf.

Bettie Roos beoordeelde op 2019-01-22

Zitzak voor verjaardag kleindochter besteld. Aflevering binnen 1 tot 2 weken. Helaas na twee weken nog niet binnen. Werd met DHL bezorgd. DHL kon komen tussen 08.00 - 18.00 uur. Kon nergens aangeven, wanneer wij pak wilden ontvangen. Dus besteller kwam voor niets. Gelukkig afgegeven aan de buren, zodat jarige haar cadeau 4 dagen na verjaardag kreeg. Zitzak is verder prima.

gerda vervloet beoordeelde op 2019-01-22

zitzak besteld, direct betaald, na 3 weken ontvangen (zelf contact genomen met verkoper , niet in voorraad ) dit hadden we liever op voorhand geweten dan hadden we een ander model gekozen (was verjaardagsgeschenk kleinzoon, nu is hij 3 dgn na verjaardag geleverd)

Willemijn van der Ven -Visser beoordeelde op 2019-01-17

Grote voetbal zitzak met naam! Geweldig mooi verjaardagscadeau voor onze zoon.

Devie's Entertainment beoordeelde op 2019-01-14

Na een misverstand gebeld te hebben uiterst keurig te woord gestaan en een snelle oplossing geboden. Super top!

Bea Simons beoordeelde op 2019-01-14

28 december 2018 zitzak besteld. 7 januari 2019 nog niet geleverd. Telefoontje gepleegd zitzak tijdelijk uitverkocht. Geen bericht van gekregen. Donderdag 10 januari mail gekregen vrijdag 11 januari zou de zitzak verzonden worden worden. Nu maandag 14 januari nog niet geleverd.

W Caderius beoordeelde op 2019-01-13

Communicatie vond ik niet het sterkste punt.

Jory Eggenhuizen beoordeelde op 2019-01-13

Goede service, snelle levering.

Karin Bruins beoordeelde op 2019-01-13

Kwam snel binnen. Goed verpakt in doos maar bij openen vd doos oppassen dat je het plastic eronder niet beschadigt. De piepschuim vliegt dan overal naar toe.

Alinda Haitsma beoordeelde op 2019-01-12

Mooie grote zitzak. Mijn klas is er blij mee.