bijsterhuizen 2414
6604LL wijchen

8,7

dorien Nijkamp beoordeelde op 2018-08-17

Levering was goed alleen een dag te laat. Voor 14.00 besteld de volgende dag in huis klopt niet. Jammer omdat ik die dag juist thuis was.

TDK beoordeelde op 2018-08-16

Sandra Koelewijn beoordeelde op 2018-07-26

Overal was ik meer geld kwijt door hogere bezorgkosten.
Bij zitzakcenter was het goedkoper en snelle levering. Prima product!
Heel tevreden.

Gerrit Zijlstra beoordeelde op 2018-07-24

Snelle levering. En zeer ruime 300 liter.
Helaas gaf DHL wel een levermoment tussen 8:00 en 18:00 op, wat betekende dat ik bijna de hele dag thuis moest zijn.

Betske Schipper beoordeelde op 2018-07-14

Super snel en zeer correcte levering.

Wendy beoordeelde op 2018-07-14

Zeer snel geleverd en duidelijke website. Ben er blij mee.