bijsterhuizen 2414

8,4

Michel elting beoordeelde op 2019-06-22

Binnen 2 daten geleverd maar wacht nog op oordeel want is een cadeau

Kim Callewaert beoordeelde op 2019-06-16

Op tijd en snel geleverd! Goede verpakking

P.J. Roos beoordeelde op 2019-06-16

Laatste keer dat we een zitzak besteld hadden, duurde de levering wat langer. Nu de ene dag besteld, de andere dag geleverd. Betaling achteraf heeft altijd mijn voorkeur.

Conny Van Loon beoordeelde op 2019-06-16

Snelle levering. Prachtige kleur en stevig materiaal.
Correspondentie is uitstekend.

Jacqueline beoordeelde op 2019-06-14

Precies zoals verwacht.

Eveline Philipse beoordeelde op 2019-06-11

Het zou handig zijn om iets van een handig schepje of trechter erbij te krijgen waarmee je de korrels in de zitzak kan krijgen zonder dat het een puinhoop wordt.

Martine Hoving beoordeelde op 2019-06-10

Bij retourneren kun je kosten zelf betalen... wist ik niet

Hanneke van stuivenberg beoordeelde op 2019-06-08

Goede en snelle levering.

Birgit Soggiu beoordeelde op 2019-06-08

Prima. Redelijk snel geleverd. Op de website staat voor 14.00 besteld volgende dag in huis. Ik had de zitzak vrijdagavond besteld en hij was dinsdag in huis. Ik moest wel een mail sturen wanneer de zitzak geleverd zou worden want dat hoor je verder niet. De zitzak is goed.

Lydia Pauw beoordeelde op 2019-06-07

Mijn kleinzoon was blij met de zitzak

Esther Van Kolck beoordeelde op 2019-06-05

De ene dag besteld en de volgende dag was de zitzak al geleverd. Helemaal top

Inge R beoordeelde op 2019-06-04

Zitzak is na 3 weken niet nog aangekomen en er wordt niet gereageerd op mails. Na 1 week heb ik gebeld en zou teruggebeld worden met meer informatie. Dit is ook niet gebeurd. Jammer dat er niet wordt gecommuniceerd over de te verwachten levertijd. Nu kijken of ik mijn geld nog terug kan boeken.

Reactie van Zitzakcenter.nl:
Goedemorgen Inge,
Onze excuses dat u de zitzak nog niet ontvangen heeft, helaas was de bestelling niet juist verwerkt bij de leverancier. De zitzak is gisteren naar u verzonden en zal vandaag bij u afgeleverd worden. Wij wensen u veel plezier van de zitzak.
met vriendelijke groet,
Zitzakcenter

Stijn Van der Biest beoordeelde op 2019-06-03

Product in goede staat, maar info over de verzending was dik onvoldoende.
Staat op de website dat het de volgende dag geleverd kan worden. Uiteindelijk hoorde ik een week niets van de shop. Geen seintje dat het product toch niet op voorraad was en wanneer ik het dan wel kon verwachten. Dat gebrek aan pro-activiteit maakt dat ik deze shop ga vermijden in de toekomst. Aan de andere beoordelingen te merken, is die gebrekkige levering iets wat vaker voorkomt. En blijkbaar wordt er geen structurele oplossing uitgewerkt. Een eenvoudig mailtje zou nochtans veel helpen.

H. van Weverwijk beoordeelde op 2019-05-31

Snelle levering. Artikel voldeed aan de verwachtingen en omschrijving.

Heine van der Wiel beoordeelde op 2019-05-26

Duidelijke site en levertijd zoals omschreven.

Bie Van Eyck beoordeelde op 2019-05-24

Perfect!!!

Michelle beoordeelde op 2019-05-21

Erg tevreden, de volgende dag netjes verpakt thuis afgeleverd.

Wendy beoordeelde op 2019-05-14

Snelle levering. Alles netjes verpakt ontvangen.

Violette Vanderwee beoordeelde op 2019-05-13

Vlugge levering

Cristel Mars beoordeelde op 2019-04-14

Gewoon netjes geinformeerd en op tijd geleverd