bijsterhuizen 2414
6604LL wijchen

8,5

Janny Flobbe beoordeelde op 2018-10-18

Snelle levering, keurig verpakt.

L Buschmann beoordeelde op 2018-10-15

Niets volgende dag geleverd en ook éen gigantische zak i.p.v. Drie kleine. Zoals op site wordt gesuggereerd. Waanzinnig onhandig met vullen/hanteren. Echt jammer :-(

Bart beoordeelde op 2018-10-15

Erg tevreden over de snelle levering! Zitzak was de volgende dag al in huis en is echt van top kwaliteit.

Mariska Willemsen-Meerman beoordeelde op 2018-10-13

Echt een geweldige service! Had met spoed een zitzak nodig en was iets te laat met bestellen, maar in overleg met de eigenaar toch gelukt om de volgende dag in huis te krijgen. Zitzak was keurig verpakt & mooie kwaliteit. Ben er heel blij mee!

Jelle Althuizen beoordeelde op 2018-10-11

Twee zitzakken voor de kinderen gekocht. Zitten lekker en staan super in huis! Heel blij mee. Levering was prima.

Mignon Kinket beoordeelde op 2018-10-09

Zitzak erg mooi. Alleen niet vandaag voor 14.00u besteld en morgen thuis. Helaas.

marianne hacquebard beoordeelde op 2018-10-05

Snelle correcte levering

Loes Swinkels beoordeelde op 2018-09-27

Dag na de bestelling was het al binnen.

Shirley Kremer beoordeelde op 2018-09-27

Voor 2de keer zitzak besteld. Snel geleverd en mooie kwaliteit

Linda Hulsman beoordeelde op 2018-09-24

Snelle en gratis levering. Prima product!

Gerard Kremer beoordeelde op 2018-09-24

Tevreden. Was niet gelijk op voorraad duurde twee weken .maar in goede staat geleverd

philippe neuville beoordeelde op 2018-09-23

Vlotte levering, product voldoet aan verwachtingen

J Kok beoordeelde op 2018-09-23

Keurig binnen de opgegeven tijd ontvangen en achteraf betalen

Albert Riemersma beoordeelde op 2018-09-20

Keurige service

S. Visser beoordeelde op 2018-09-18

Bijna 3 weken geleden een zitzak besteld en betaald. Helaas hoor ik helemaal niets meer. Geprobeerd te bellen, maar alleen maar een bandje dat ze dicht zijn. Email, geen antwoord.
Ik ben bang dat ik niks meer krijg en dat ik het geld kwijt ben. Ik zou hier niet bestellen!!

Tineke beoordeelde op 2018-09-17

Snelle levering! Was wel verbaasd dat het product in een gewone vuilniszak was gestopt. Hierover had ik niets lezen. Iets met verwachtingen en werkelijkheid.

Kim van Zeijl beoordeelde op 2018-09-13

Heel tevreden, snelle en goede service en mooie kwaliteit!

Jolanda Suuring beoordeelde op 2018-09-10

Ik had het heel snel binnen.
Alleen DHL is zeer teleurstellend. Eerst tussen 8 en 14 uur kijk je weer omdat het nog niet binnen was was het verschoven van 14 tot 18 uur. Dus een hele dag verplicht thuis blijven rond 17 uur had ik het bestelde binnen. Waarom verzenden met DHL ????

Erna Steenbakkers beoordeelde op 2018-09-09

Op tijd binnen top