bijsterhuizen 2414

8,7

Steven Van Bael beoordeelde op 2018-12-12

zeer snelle & correcte levering

van Dort beoordeelde op 2018-12-12

Ik werd hier prima geholpen toen er per abuis twee keer dezelfde bestelling geplaatst werd. Even bellen en er werd één bestelling verwijderd.

A. Roosch beoordeelde op 2018-12-10

Prima in orde!

Anneke Anceaux beoordeelde op 2018-12-08

Hele snelle levering en prachtige ligkussens!

Kim Nicolas beoordeelde op 2018-12-08

Super! Hele fijne zitzak stoel voor onze zoon van 9. Perfect om in te gamen! Levering was ook snel en achteraf betalen is altijd fijn.

Alice Te Velthuis beoordeelde op 2018-12-07

George Jansema beoordeelde op 2018-12-06

Top en mooi op tijd geleverd.

Linda beoordeelde op 2018-12-06

Snelle service het was een heel feest om de vulling in een zitzak te krijgen. Sneeuw overal haha

Riny Brouwers beoordeelde op 2018-12-04

ondanks de drukke periode is het pak netjes afgelevert.

Winnie Grund beoordeelde op 2018-12-02

De zitzak is nog steeds niet geleverd

Marlyn Nijhuia beoordeelde op 2018-12-01

Bestelde kleur was niet op voorraad, netjes een mail met de beschikbare kleuren ,keuze gemaakt en volgende dag bestelling binnen super!!!

Auke Westra beoordeelde op 2018-11-27

Bestelling volgens afspraak geleverd

maria ligthart beoordeelde op 2018-11-24

Tevreden. Artikel was niet op voorraad maar werd na telefonisch contact op afgesproken tijd geleverd.

TJ Paulus beoordeelde op 2018-11-22

Supersnelle levering van een TOP zitzak! Kinderen zijn er erg blij mee!

Els van Straaten beoordeelde op 2018-11-19

mooie zitzak! precies op tijd voor een verjaardag.

W.M. Giesen beoordeelde op 2018-11-18

Tevreden, na bestelling snel in huis. Product is van stevig materiaal waar mijn kleinzoon veel plezier van zal hebben

Isaura Pinas beoordeelde op 2018-11-16

Snelle levering goed product, mijn zoon is er blij mee

Lieselore Kleeven beoordeelde op 2018-11-05

Helaas hoorden we te laat dat de gewenste kleur zitzak niet leverbaar was, waardoor het kado te laat geleverd werd. Ook werd de zitzak voor de deur gezet toen we niet thuis waren. Niet beschermd tegen diefstal. Erg jammer gelukkig heeft niemand de zak meegenomen.

Henk De Bruin beoordeelde op 2018-11-01

Goed contact en snel geleverd

Dorien beoordeelde op 2018-10-24

Ik ben zeer tevreden over mijn product. Het was de volgende dag al in huis en de zitzak is van goede kwaliteit!