bijsterhuizen 2414
6604LL wijchen

8,4

Cristel Mars beoordeelde op 2019-04-14

Gewoon netjes geinformeerd en op tijd geleverd

Zoubida Bouljhaf beoordeelde op 2019-04-07

Is wel lastig vullen, gedeelte kwijtgeraakt.

Ilse Van keirsbulck beoordeelde op 2019-04-04

Top !!!

A Vd ven beoordeelde op 2019-04-01

Snel en goed

Alice Veen beoordeelde op 2019-03-30

Zitzakken waten mooi op tijd uiteindelijk. Was wel wat verwarring ontstaan, doordat er geen track and trace was toegestuurd. Maar na een belletje is alles goed gekomen.

Fanny De haan beoordeelde op 2019-03-24

Geweldig

Ramona Veldman beoordeelde op 2019-03-24

Heel tevreden, makkelijk te bestellen, snelle levering woensdag besteld donderdag al in huis. Goede kwaliteit

Pepijn van Ballegooijen beoordeelde op 2019-03-23

Gewoon goed!

Marga Pol beoordeelde op 2019-03-22

Snel geleverd. Voldoet aan de verwachtingen.

AE de Bruin beoordeelde op 2019-03-21

Ik had contact gezocht met het bedrijf, een zitzak met naam besteld en ben toen heel vriendelijk geholpen en zoals beloofd was de zak ook heel snel geleverd, hij bleek toen tijdens het vervoer te zijn beschadigd en na tel. contact werd mij direct een nieuwe beloofd, hij moest bedrukt worden met een naam maar ik had hem toch 2 dagen daarna in huis zodat mijn kleinkind zijn cadeau nog voor zijn verjaardag kon krijgen, daarom, petje af voor deze goede, vriendelijke en snelle service

Jacco Vis beoordeelde op 2019-03-15

Ik vind dat ik slecht op de hoogte ben gebracht van een latere levering. Het is al vervelend dat op de site een beduidend kortere levertijd staat, maar meld het in ieder geval. Product is wel goed trouwens.

H. Brugge ter beoordeelde op 2019-03-14

Alles van bestelling t/m levering en alles daar tussenin is uitstekend verlopen. En last but not least maar niet onbelangriijk, de bestelde kinderzitzak voldeed aan de verwachting.

Vincent Eveleigh beoordeelde op 2019-03-14

geen bevestiging van verzending

Reactie van Zitzakcenter.nl:
Goedemiddag heer Eveleigh,
Erg vervelend dat u de verzendgegevens niet ontvangen heeft, dat gaat normaal gesproken automatisch. Het pakket is wel direct verzonden en de volgende dag bij u afgeleverd. Wij hopen dat het verder allemaal naar wens is.
met vriendelijke groet,
Zitzakcenter

Maureen Vos beoordeelde op 2019-03-10

Heel tevreden. Alles ging zoals het hoort en werd ook erg vriendelijk te woord gestaan.

Maud Breevaart beoordeelde op 2019-03-10

Snel, duidelijk prima en niet duur

Rachelle Meline beoordeelde op 2019-03-07

Simpel en snel! Beter jan het niet!

karin souilljee beoordeelde op 2019-03-04

Heel tevreden

Hans-Peter van Riemsdijk beoordeelde op 2019-03-02

Mooi spul, boven verwachting!

Kasia Zarychta beoordeelde op 2019-02-28

Heel tevreden

Sonja Hofman beoordeelde op 2019-02-25

Perfecte service. Snel geleverd helemaal top