Voorheuvel 60

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,0

Google Plus/Places - 10,0

Ineke Meijboom beoordeelde op 2019-07-16

Ik heb een rugzak besteld voor mijn verjaardag, en ze hebben het zo ontzettend mooi en feestelijk ingepakt! Want het is een cadeau van mijn man aan mij. Ik verheug me op deze leuke rugzak, nog even geduld tot 23 augustus :)

Reactie van a Spark of HAPPINESS:
Het is nog maar 37 nachtjes slapen :) Hartelijk dank voor de leuke beoordeling!

K. Bouman beoordeelde op 2019-07-16

Willeke Van Ekris beoordeelde op 2019-07-16

Heb mail gestuurd met vraag over uitverkocht product, kreeg supersnel antwoord terug en ook suggestie voor alternatieven. Bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis. Ben er erg blij mee, voldoet aan mijn verwachtingen! Ga zeker nog vaker iets bestellen!

Reactie van a Spark of HAPPINESS:
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Erg leuk om te horen :)

MDM Van Den Berg beoordeelde op 2019-07-15

Marloes De Jong beoordeelde op 2019-07-15