Haarlemmerstraat 165
2312DP Leiden

A Koops beoordeelde op 2019-09-20

Vlot en vriendelijk

Mieke De vries beoordeelde op 2019-09-19

Super snelle levering en snel antwoordt op vragen!

Annemieke Jansen beoordeelde op 2019-09-18

prima betrouwbaar bedrijf. het servies was veilig ingepakt.

Gabri Vollers beoordeelde op 2019-09-18

Breekbaar servies besteld, maar kwam helemaal goed aan, perfect ingepakt dus! thnx.

Lotte Nieuwenhuis beoordeelde op 2019-09-16

Prima website, snel geleverd en ook nog eens heel erg mooi ingepakt! Ideaal.

Olga beoordeelde op 2019-09-16

snelle levering, handige track&trace met een tijdvak van 2 uur. Artikelen geheel volgens verwachting, zoals weergegeven op de foto's op de website.

A. Van Dijk beoordeelde op 2019-09-14

Snelle service, levering conform bestelling, goede informatie; aanrader!

Leontine Zegers beoordeelde op 2019-09-14

Ik was al blij dat mijn service van 1988 aan kon aanvullen voor een mooie prijs en snelle levering

Bibi beoordeelde op 2019-09-14

Snel en zorgvuldig ingepakt verzonden. Goede prijzen vergeleken met concurrenten.

Herman Van rossum beoordeelde op 2019-09-14

Zeer tevreden. Zo hoort het. s’ochtends besteld, s’middags opgebeld ter controle bestelling, volgende dag afgeleverd. Binnen 24 uur in Huis.

Jan beoordeelde op 2019-09-13

Zeer snelle bevestigingen en duidelijke communicatie.

J.P. Van Valen beoordeelde op 2019-09-13

Goede levering

Sonja Wehmeijer beoordeelde op 2019-09-13

Vlotte levering en het servies was goed verpakt.

F.D.E. Wieberdink-Inpijn beoordeelde op 2019-09-11

Keurig en zeer vriendelijk te woord gestaan en fantastisch ingepakt mijn bekers ontvangen.
Kom beslist terug.

MARY Huisman beoordeelde op 2019-09-11

Onmiddellijk antwoord na gedane bestelling, andere dag reeds verstuurd en op de aangegeven tijd ontvangen.
Uitstekend verpakt en ingepakt.
Met dank.

Corry Van den Heuvel beoordeelde op 2019-09-10

Bestelling vlot verlopen, morgen in huis.

Sandra Stahli beoordeelde op 2019-09-09

Supersnelle levering! Goed verpakt.

Rosmarijn Sales beoordeelde op 2019-09-07

Prima; snelle verzending.

Marisca Zweistra beoordeelde op 2019-09-06

Snelle levering, keurig netjes verpakt in voldoende beschermend materiaal en in heel mooi kadopapier: we konden het zo kado geven! Heel blij mee!

Anneke Tahl beoordeelde op 2019-09-05

Prima