Haarlemmerstraat 165

Alles snel geregeld
Snel geleverd
Top

J Oberdorfer beoordeelde op 2019-07-17

Zeer tevreden. Had bestelling gedaanmaar er ging e.e.a mis met betaling. Er kwam op mijn bericht hierover direct een reactie. Artikel bleek niet voorradig. Kreeg daar ook direct bericht over ook over de te verwachte tijd die het nog zou duren. Heb toen wel betaald. Die levertijdtijd klopte. Werd op de hoogte gesteld toen artikel verzonden werd. Heel prettig en correct.

J Oberdorfer beoordeelde op 2019-07-17

P. Bouma beoordeelde op 2019-07-17

Niks mis mee
Kwaliteit / site/ snelheid/ afhandeling.

Alexandra F beoordeelde op 2019-07-15

Ik ben heel tevreden. De informatie op de website was duidelijk, de prijzen waren gunstig en mijn kommetjes werden snel en goed verpakt bezorgd.

Ans Stokhof beoordeelde op 2019-07-15

Perfecte afhandeling en snelle levering. Ook nog een milieu vriendelijk verpakt

Pleun Roest beoordeelde op 2019-07-15

Mooie website met een eenvoudig keuzeprogramma, duidelijk en overzichtig.
Zeer goede, snelle en duidelijke communicatie.

Top bedrijf met fijne werknemers.

Ida Bosgoed beoordeelde op 2019-07-15

Supersnelle levering, do avond besteld en za middag op afhaalpunt. Heel goed verpakt !!!

C.C. Van der Heide beoordeelde op 2019-07-14

Geachte mevrouw, heer,
Duidelijke omschrijving product, Ostindia artikel. Procedure bestelling plaatsen en betaling eenvoudig te volgen.
POST NL houdt je prima op de hoogte m.b.t. levering datum. De artikelen keurig met zorg verpakt en geen beschadiging opgetreden tijdens transport. De bestelde aantallen klopten. Alles is prima verlopen.

Gerland Loopstra beoordeelde op 2019-07-13

Snelle levering. Toch spannend om porselein via een postpakket te versturen. Is goed verpakt en daardoor heel aangekomen.

Jos Van Kuppeveld van Os beoordeelde op 2019-07-12

Heel safe ingepakt en vlot verstuurd. Ben bijzonder enthousiast. Blijf ongetwijfeld klant.,

S Reijnders beoordeelde op 2019-07-12

Snelle levering!

Kuipers beoordeelde op 2019-07-12

De bestelde producten waren vlot geleverd. De prijzen waren aanzienlijk lager dan bij andere leveranciers, namelijk 30 tot 50%. Prima de luxe.

Truus Lodder beoordeelde op 2019-07-12

Prima verpakt, en alles op tijd.

Elsbeth Muller beoordeelde op 2019-07-12

Prima site, duidelijk! Levering conform afspraak en heel degelijk ingepakt.

Sjoeke Van der meulen beoordeelde op 2019-07-11

Bijzonder goed vond ik de verpakking, er is duidelijk gekozen voor karton en papier, zou misschien nog wel helemaal zonder plastic kunnen!! Bijvoorbeeld die plastic laagjes tussen de bordjes, wat voegt dat laagje plastic toe??? Misschien toch nog eens kritisch bekijken, Verder zo prachtig verpakt dat je het gevoel hebt echt een geschenk uit te mogen pakken... Leuk.

Antonia Esman beoordeelde op 2019-07-11

De bestelling werd snel uitgevoerd en alles verliep naar wens. Compliment

Inge Van Beijnen beoordeelde op 2019-07-11

Fijne site je kan makkelijk vinden wat j zoekt. Zeer snelle verzending , alles netjes ingepakt .

A.A.M. Van Mourik beoordeelde op 2019-07-10

Snelle levering. Goed verzorgd.

Wanda beoordeelde op 2019-07-10

Bestellen ging prima evenals de betaling, de volgende dag verzonden en de dag erna bezorgd. Het werd ook nog ingepakt in cadeaupapier, zeer tevreden.