Haarlemmerstraat 165
2312DP Leiden

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Eliza beoordeelde op 2019-05-21

Ik zocht een specifiek kommetje wat nergens meer te vinden was. Hier gevonden en een dag later keurig verpakt in huis.

Pauline Kollenburg beoordeelde op 2019-05-21

Heel tevreden

Marieke Van den Assem beoordeelde op 2019-05-21

vlot geleverd, goed verpakt, goede prijs

Peter Sopar beoordeelde op 2019-05-21

Zeer snelle levering en voor een lage aankoopprijs.

Erik beoordeelde op 2019-05-20

zeer tevreden, snelle levering, zeer zorgvuldig verpakt

Robbert Zijlstra beoordeelde op 2019-05-19

Prima

Marita Nijboer beoordeelde op 2019-05-18

Top Service. Ze hadden nog meer van het product en brachten ons ervan op de hoogte. Gelijk bij de bestelling verzonden.

Gerda Brinkman beoordeelde op 2019-05-18

Vlekkenloze levering.

Marian Wessels-sloof beoordeelde op 2019-05-17

Goed en vlug afgeleverd.

Marlies Housen beoordeelde op 2019-05-16

Speed delivery, wrapped very well !

Anneke beoordeelde op 2019-05-16

Ik had, reeds geruime tijd geleden aanvullingen op mijn servies besteld bij Bestek en Pannen. Was dat al bijna vergeten. Maar onlangs kreeg ik een mailtje van ze dat het servies uit de collectie ging en of ik nog aanvullingen wilde hebben. Heel attent! Vervolgens een aantal onderdelen die zij nog hadden bijbesteld, zo kan ik jaren vooruit. De combinatie van het attent maken dat het servies verdwijnt en de vlotte en correctie behandellng van de bestelling zijn voor mij reden om ze als Uitstekend te beoordelen.

Gera Gemser beoordeelde op 2019-05-16

Prima service! Ik werd zelf nog even gebeld toen er enige twijfel was, dus alle aandacht en zorg werd er aan de order besteed. Inhoud van het pakket is veilig/goed aangekomen (ondanks breuk in de doos) .

Marijke Blanken beoordeelde op 2019-05-16

De bestelling was mooi verpakt in cadeaupapier. En goed op tijd en zonder schrammetje afgeleverd

Jeannette Koops beoordeelde op 2019-05-16

Heel tevreden, goede informatie en een nog betere service. Hele persoonlijke benadering. Een verademing onder de webwinkels.

Gerrie Van Brakel-Raaimakers beoordeelde op 2019-05-15

Snel en accuraat!

ANNITA Gijbels beoordeelde op 2019-05-15

Vlot en goed

Jacqueline Claessens beoordeelde op 2019-05-15

Zonder enkel probleem de bestelling snel geleverd gekregen.

J.C. Van Alphen beoordeelde op 2019-05-14

de levering van de pannen was conform afspraak