Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Amsterdamsestraatweg 19E

Leo Kupers beoordeelde op 2018-06-18

Juanita Segers beoordeelde op 2018-06-18

๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป Nazorg is nvt

Door Claessens beoordeelde op 2018-06-15

Superservice! Geweldig! Ik had een klacht over een leesbril gemaild, Blinq is niet schuldig aan de klacht. Ik zal niet in details treden om mensen op ideeรซn te brengen. Ik had geen bon meer. Binnen een kwartier werd ik terug gebeld. Mijn klacht werd serieus genomen en ik krijg een nieuwe bril. Topbedrijf!

Gus de Bruijn beoordeelde op 2018-06-01

Super goede service! Snelle levering; duidelijk en goede after sales.

Sofia Ram beoordeelde op 2018-05-25

Juiste prijs en goede kwaliteit. Tweede bril gratis maakt t nog voordeliger. Zeer tevreden.

Nico Van der Meer beoordeelde op 2018-05-25

J.G. Appelhof beoordeelde op 2018-05-24

Prima voor mekaar!

F Sneevliet beoordeelde op 2018-05-24

Theo Verbij beoordeelde op 2018-05-23

De kleuren komen niet geheel overeen met de foto's. Daarnaast is de actie 1+1 Gratis zeer omslachtig. Heb nog geen credit ontvangen van de overige brillen die besteld zijn.

Jaap Van Loggem beoordeelde op 2018-05-21

keurig afgeleverd, en origineel goeie keus!

Karin Teekamp Gout beoordeelde op 2018-05-20

Peter Elsen van den beoordeelde op 2018-05-17

Vlotte levering. Kwalitatief goede bril. Mooie aanbieding!!

turgay hafikli beoordeelde op 2018-05-16

Snel en goed

robbin timmer beoordeelde op 2018-05-14

Grieta Jonkers beoordeelde op 2018-05-11

Snelle service . Toen verkeerde bril was geleverd direct contact en nieuwe bril opgestuurd

Arend Kneijnsberg beoordeelde op 2018-04-23

Alleen de bezorging was slecht

Jochem beoordeelde op 2018-04-17

Prima service en levering. En mooie producten!