strangeweg 9
7731GV ommen

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Christiaan beoordeelde op 2017-08-20

Ik had een bestelling gedaan van artikelen die nog in bestelling waren bij de leverancier en kreeg daar een keurig mailtje over dat deze artikelen wat vertraagd waren en binnen twee dagen binnen zouden komen, waarna de bestelling afgerond zou worden en verstuurd werd. Twee dagen later stond de postbode bij mij aan de deur met een pakketje.

werkman beoordeelde op 2017-08-19

Prima geregeld! Snelle en correcte afhandeling. Ga zo door!

Koos beoordeelde op 2017-08-19

Bestelling binnen 24 uur in huis. Inclusief € 1,50 retour omdat het een brievenbus pakje betrof. Wat een uitstekende service. Nog niet eerder meegemaakt. Klasse!!

jlm v deuresen beoordeelde op 2017-08-16

goed tevrede over wat ik heb besteld snel binnen op tijd zo als het afgesproken tijdstip en ook nog een kleine catalogus met wat er meer in die winkel verkrijgbaar is

Yarich beoordeelde op 2017-08-15

Ik ben heel tevreden ga zo verder

Mira Bosscher beoordeelde op 2017-08-15

Snelle afhandeling en heel behulpzaam.

Mariken beoordeelde op 2017-08-14

Snelle levering, mail wanneer het verzonden was.

Karel Bremer beoordeelde op 2017-08-14

Super snelle levering, prima duidelijke website, veel keus, redelijke prijzen.

Marcel beoordeelde op 2017-08-13

Snelle levering, fijne updates per email

Jacq beoordeelde op 2017-08-13

snel besteld door duidelijke website en afhandeling, levering best snel erachteraan, alles ok dus.

Sander Koster beoordeelde op 2017-08-13

Top service

Rohrcass beoordeelde op 2017-08-12

Goede en snelle service, makkelijk bereikbaar en direct contact.

Jan laarman beoordeelde op 2017-08-12

Snelle levering en -€1.50 retour!!

richard beoordeelde op 2017-08-12

razend snel geleverd voor een zeer voordelige prijs.

Ton beoordeelde op 2017-08-08

Voor het eerst iets gekocht bij douwes dumponline en moet zeggen dat ik dit nog niet zo vaak heb meegemaakt
dat er zo snel iets afgehandeld is. Mijn complimenten en ga zeker wat vaker bij Douwesdump iets betsellen.
Echt een aanrader.

Christina beoordeelde op 2017-08-07

Super leuke site, 1 product was niet meer aanwezig maar kregen netjes een telefoontje voor een vervangend product naar keuze. Echt een aanrader!! Overigens ook snel geleverd!

Edwin beoordeelde op 2017-08-07

Dit zijn mensen die goed met je meedenken!

BenjaminL beoordeelde op 2017-08-06

Extra info gevraagd voor veschillende opties, kreeg van alles een aantal foto's en extra tekst en uitleg om goed te kunnen kiezen.
Na keuze en bestellen was alles de volgende dag binnen!

G van der Meer beoordeelde op 2017-08-06

Fijne goede snelle reactie op vragen.
Snelle verzending.
Retour geen probleem snel omgeruild zonder poespas.

ria beoordeelde op 2017-08-05

super snelle service vandaag besteld morgen in huis klopt helemaal.