Strangeweg 9
7731GV Ommen

Jan. beoordeelde op 2019-03-19

Goede omschrijving van artikel op de site. Snelle levering in stevige verpakking. Kortom: Service zoals ik verwachtte. Compliment!

Jelle beoordeelde op 2019-03-18

Helemaal top, broek besteld en was er de volgende dag. Van het weekend gelijk van pas gekomen!

P. Kroon beoordeelde op 2019-03-18

Bovengemiddeld goede service: uitmuntend!
Origineel produkt was nergens meer te krijgen, totdat ik het laatste paar hier aantrof. En had het de volgende ochtend in uitstekende staat in huis!

Kaj beoordeelde op 2019-03-18

De site werkt goed en het bestelproces is goed te volgen. Na het bestellen realiseerde ik mij dat ik vergeten was een kortingscode te gebruiken. Ik heb toen een mailtje gestuurd waarin ik de situatie uitlegde het bedrag dat ik anders als korting zou krijgen is toen de dag erna weer teruggestort. Kortom goede service!

W.Bosch beoordeelde op 2019-03-18

'Vroeger' gingen we een dagje uit naar Douwes Dump, dus weet ik nu wat mijn goede Legerkisten zijn, en kan ik ze nu dus mooi online bestellen! Maar we komen zeker nog eens lekker snuffelen in de bakken in Ommen :-) Heerlijk eerlijk volk! Bedankt Luitjes!

O. Lussenburg beoordeelde op 2019-03-17

Snel, prima contact.

Gabe beoordeelde op 2019-03-17

Product was niet op voorraad , werd direct gemeld en verwachte levertijd,

Rick beoordeelde op 2019-03-16

Geen bevestiging van de bestelling per mail alhoewel dat wel werd aangekondigd. Geen reactie op de mail die vroeg om de bestelling te bevestigen.Mijn mail leidde er wel toe dat een link werd gestuurd met de track& trace-code van de bezorger.

Reactie van Douwe's Dump.nl:
Hallo,

Bedankt voor je review.
Ik lees dat je wat problemen hebt ondervonden met je bestelling.

Ik denk dat je orderbevestiging in de spam map zit, wij zitten in de BCC en hebben hem wel nl dus hij is verstuurd.

In onze mailbox webshop@douwesdump.nl kan ik niks vinden onder jouw bestel nr. over een navraag van jou na je bestelling, naar welk mail adres heb je die gestuurd?

In elk geval excuses als we daar misschien niet adequaat op reageert hebben, er was in onze ogen niks mis met je bestelling en is ook gewoon op tijd vertrokken dus geen reden om iets extra te berichten.

De trace code krijgt iedereen gewoon automatisch, daar hoeven wij geen extra handeling voor te doen, gelukkig is die wel in je mailbox gekomen.

Hopelijk kan je er wat mee, ik hoor graag hoe en wat.

Mzl, reinier

aq beoordeelde op 2019-03-16

Positief

j. breggen beoordeelde op 2019-03-14

vlotte levering prima .

Erik Raket beoordeelde op 2019-03-14

Kompleet op tijd en netjes verpakt verstuurd. Precies zoals omschreven.

Richard RosenkrANtz beoordeelde op 2019-03-14

Goed product snelle levering

Otto Veenstra beoordeelde op 2019-03-13

Snelle levering uitstekende schoenen!

J Hummel beoordeelde op 2019-03-13

Dennis van Baast beoordeelde op 2019-03-13

Heel erg tevreden, erg goede service. in het bestelde product zat een defect de volgende dag had ik een nieuwe en de retourkosten van het eerste pakket hoef ik niet zelf te betalen. TOP.

Marcel beoordeelde op 2019-03-12

Snelle levering, goede communicatie.

Ruben Daniëls beoordeelde op 2019-03-11

Niet alles van mijn bestelling was helaas op voorraad maar vlak na het ontvangen van de bevestiging ging de telefoon met het bericht dat de resterende product al besteld waren en zsm worden nagestuurd! 100 punten wat betreft de snelle communicatie!

Lynn beoordeelde op 2019-03-11

Een snelle levering en goede informatie afgegeven rondom de bestelling!

Ray beoordeelde op 2019-03-11

Erg goede service