strangeweg 9
7731GV ommen

Laura beoordeelde op 2018-05-22

Alles gewoon duidelijk en geen dure woorden.

Word snel geleverd

Hugo beoordeelde op 2018-05-22

Op tijd, makkelijk. Helemaal top

Frank beoordeelde op 2018-05-21

supersnel geleverd

A.Strous beoordeelde op 2018-05-20

Geleverd zoals geadverteerd. Perfecte afhandeling inclusief afterpay. Uitstekend p

Arnoud beoordeelde op 2018-05-19

Een binnenzak voor de m80 besteld. Ik kreeg de m90 en na melding de m80 kosteloos na gestuurd. Super service!

Marion beoordeelde op 2018-05-19

Mooi spul, snelle levering, top!

G beoordeelde op 2018-05-17

G

G.j.de boer beoordeelde op 2018-05-16

Zeer tevreden op bestelde goederen

jasper beoordeelde op 2018-05-15

weer heel snel en vriendelijk geholpen. veel extra info op aanvraag. heel goed.

Ton van Mil beoordeelde op 2018-05-14

De bestelling zelf was heel goed. Goede prijs, dezelfde dag nog verstuurd. Erg tevreden over de winkel zelf.

De bezorging door DHL was een stuk minder goed. Ik kreeg meerdere dagen op rij een 'niet thuis' brief in de brievenbus, zelfs op een dag dat ik thuis ben gebleven om op de bezorging te wachten. Uiteindelijk maar bij een ophaalpunt opgehaald.

Berrie beoordeelde op 2018-05-13

Snelle behandeling, correcte en nette terugkoppeling/bevestiging, en zeer snelle levering.

Edwin van Straaten beoordeelde op 2018-05-11

Na een foutje mijner kant is het prima opgelost en had ik de spulletjes snel in huis, zeer relaxte email wisseling.

jasper beoordeelde op 2018-05-09

heel erg behulpzaam.
bellen je direkt als er ook maar iets aan de hand is.
heel snelle levering.
echt top!

Smit beoordeelde op 2018-05-07

Prima product en snelle levering

Bas beoordeelde op 2018-05-06

Weer lekker snel de bestelling binnen.

Fabiola beoordeelde op 2018-05-05

Snelle levering en geen moeilijk gedoe bij retouren of als er iets kapot is. Fijne tent!

William beoordeelde op 2018-05-03

Snel geleverd en goed verpakt

Ossie beoordeelde op 2018-05-03

Top

Jelle Westerveld beoordeelde op 2018-05-01

Duidelijke website en snelle levering.

Jochem beoordeelde op 2018-04-30

Goed geholpen, via mail