strangeweg 9
7731GV ommen

Edwin beoordeelde op 2017-12-13

Goede en snelle service alleen was mijn product eerder 1 Euro goedkoper dus dan de prijs maar omhoog ik had 5 producten besteld maar kreeg toch nog 1,50 euro als compensatie meegestuurd

Reactie van douwes dumponline:
Hallo,

We weten eigenlijk niet goed wat je bedoelt met die euro, of het moet zijn dat ze ten opzichte van vorig jaar duurder zijn geworden.
Op 14 januari van dit jaar zijn ze idd een euro duurder geworden bij de leverancier en dan moet je mee, tis niet anders.
Dat heeft niks te maken met die 1.50 die zat bijgesloten, die zit er altijd bij als een bestelling door de brievenbus past.
Het is geen compensatie ergens voor, tis gewoon omdat een klein artikel anders nodeloos duur word is onze mening.

Mocht je nog vragen hebben meel me ff, komen we altijd uit.

Prettige avond.

Alex Weerwag beoordeelde op 2017-12-12

Gemakkelijke bestelling en zeer snelle levering

Douwe beoordeelde op 2017-12-12

Ben heel tevreden ze oferleggen goed en zorg ervoor dat wat je bestelt ook net jes krijgt
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ˜๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Andre jongste beoordeelde op 2017-12-12

Snell levering en top gasten echt een aanrader

Peter beoordeelde op 2017-12-12

Erg tevreden! Goeie snelle levering en een prima product.

F. buunders beoordeelde op 2017-12-11

Ondanks niet op voorraad toch snel geleverd.EEn minpunt geen bericht ontvangen wanneer bezorging was.

Reactie van douwes dumponline:
Bedankt voor je complementje.

Met het minpuntje bedoel je waarschijnlijk het missen van een berichtje met tijdsindicatie wanneer het pakketje wordt afgeleverd door de DHL.
Helaas is de DHL nog niet zo ver als de PostNL.
Je hebt als het goed is een mailtje van DHL gehad met de treescode.
(Zoniet, sjek je SPAM map)
In dat meeltje staat ook een link waarmee je kunt zien hoe laat ze ongeveer bij je langs komen.
Het streven is om ALTIJD op vaste tijden af te leveren, je kan dus zelfs zien hoe laat ze over 6 weken op donderdag lang komen.
Jammer genoeg zijn de tijden op het ogenblik nog wat ruimer als bij de PostNL , das niet altijd handig.
Daar wordt hard aan gewerkt.
Maar de volgende keer mag je gerust voor de PostNL kiezen hoor, maakt ons weinig uit.
Dat we standaard voor DHL kiezen heeft te maken met dat de PostNL geen zin had/heeft om de pakketten bij ons aan de zaak af te halen en de DHL wel.
Dus voor ons veel makkelijker en minder kans op fouten.
En om een vooroordeel uit de weg te ruimen, met PostNL hebben we de meeste missers dus die aanname kan ook int ronde archief. :):)

Bedankt en wie weet tot later.

Mzl, Reinier

S. Stork beoordeelde op 2017-12-10

Voor het eerst bij jullie besteld, Ben zeer tevreden.
Snelle en nette service

Iemand beoordeelde op 2017-12-09

goede snelle service

Jos Van Cleef beoordeelde op 2017-12-09

Betalen via ideal werkte om een of andere reden niet, dus ik kon niet meteen betalen. Geen probleem was het antwoord ik stuur de artikelen wel op, en u ontvangt dan een faktuur die u kunt betalen. De dag erna de spullen in de bus. at een service.

Christiaan H. beoordeelde op 2017-12-09

Was heel snel geleverd, de bestelling was compleet en de producten zijn naar wens.

T. Zoonen beoordeelde op 2017-12-06

Prima adres.
Korte levertijden.
Precies zoals het hoort.

Museum Bescherming Bevolking te Grou beoordeelde op 2017-12-06

geplaatste bestelling snel en correct verzonden en bezorgd.

Gerard beoordeelde op 2017-12-06

Ruime keuze, snelle levering en aantrekkelijk geprijsd

Berend beoordeelde op 2017-12-05

super , niets dan lof

Ramon beoordeelde op 2017-12-05

Duidelijke website en supersnelle levering! "Morgen in huis" is ook echt morgen in huis!

Peter Monsma beoordeelde op 2017-12-05

Geen gelul,goed spul!

Fan van Douwe beoordeelde op 2017-12-04

Zou geen enkel minpunt aan kunnen dragen, humoristisch en zeer klantvriendelijk .

Adnan beoordeelde op 2017-12-03

Snelle bezorging en hele goede service

JMK beoordeelde op 2017-12-03

Uitstekend. De teveel betaalde verzendkosten terugbetaald gekregen met het ontvangst van de bestelling. Top!

Hans beoordeelde op 2017-12-03

Spullen snel in huis. Prijs kwaliteit is prima