Strangeweg 9
7731GV Ommen

xenna kok beoordeelde op 2019-09-18

super service :)

Adri Bakker beoordeelde op 2019-09-16

Heel tevreden, supersnel en goed geleverd

Nella beoordeelde op 2019-09-16

Snelle levering.
Zelfs bij niet genoeg op voorraad alsnog na een paar dagen al in huis.
Top !

Enzo beoordeelde op 2019-09-16

Snel ontvangen goede service en zeer persoonlijk, valt niks slechts over te zeggen.

Ralph vd Steeg beoordeelde op 2019-09-16

Snelle en nette levering

René beoordeelde op 2019-09-16

Product is niet volgende dag (zoals beloofd) afgeleverd door DHL, maar pas na 2 dagen.

Roelof beoordeelde op 2019-09-15

Mooi stevige riemen zeer tevreden en mooie prijzen

Mem beoordeelde op 2019-09-15

Alles prima.

Henk Jonkman beoordeelde op 2019-09-15

Geen gedoe, gewoon besteld en binnen de kortste keren in huis met de post. Top!

Mar beoordeelde op 2019-09-15

Snelle levering maar t geleverde was gerestaureerd gebruikt. Hierdoor klopte de pet maat niet en de kleur was ook niet origineel wat wel beschreven was.

Reactie van Douwe's Dump.nl:
Hoi,

Ik lees dat je niet tevreden was over de gebruikte orginele veldpet die we je verstuurd hebben.
Dat kan natuurlijk, tis een gebruikt produkt dus das altijd lastig, voor beide partijen.

We kopen deze petten van de groothandel, die koopt ze bij Defensie en soms wordt er idd een stiknaadje oid gerepareerd.
In dit geval niet helemaal zoals het heeft gezeten begrijp ik, hij is kleiner geworden als het label aangeeft begrijp ik.

Dat de kleur afwijkt kan ook, Defensie heeft in de loop der jaren meerdere tinten/leveranties gehad maar deze pet is gewoon orgineel Defensie, dat kan je aan het label zien, met NSN en al.

Wij vinden ze ook duur maar Defensie heeft een groot te kort aan deze petten dus het kleine beetje wat we binnen krijgen is meestal zo weer weg, veel soldaten zijn hem kwijt of kunnen er niet aan komen via Defensie. En dat weten die opkopers van overtollig Defensiespul ook, de prijs is daardoor pittig op de veiling.

En duur is relatief, er zijn er die al lang blij dat ze voor 13.90 een petje kunnen scoren in hun maat, de spoeling is landelijk echt heel dun.

Maar je schrijft ook dat terugsturen je te duur wordt maar terug sturen van een produkt waar wat mis mee is kost helemaal niks natuurlijk, dat zou te gek zijn.

Misschien is het handiger om volgende keer eerst een mailtje te sturen als er wat niet naar believen is voordat je een negatieve beoordeling schrijft, dan hadden we dat nl. even met je kunnen kortsluiten en had je een boel ergernis gescheeld misschien.

Laat maar horen wat je bedoeling is, lossen we het op, evt geld weer, geen probleem.

Mzl, Reinier

Tony beoordeelde op 2019-09-14

SNELLE NETTE LEVERING VAN HET ARTIKEL.

Ed beoordeelde op 2019-09-14

Snelle levering! Product voldoet aan mijn verwachtingen.

monique nijlaan beoordeelde op 2019-09-13

goede service goede communicatie v

Maurits beoordeelde op 2019-09-12

Ik had het besteld en volgende dag al in huis. Plus het was goed verpakt.

Erik beoordeelde op 2019-09-11

Het was de volgende dag écht in huis. Top!

Perry beoordeelde op 2019-09-11

Snelle levering goed contact en goede afhandeling.

L.Ruiter beoordeelde op 2019-09-10

Supersnel geleverd en goed verpakt

Stef beoordeelde op 2019-09-09

Niets op aan te merken

Lex beoordeelde op 2019-09-09

Prima service

Bram beoordeelde op 2019-09-09

Prima spullen aan een goede prijs, lekker snel in huis. Volgende keer weer!