Navanderstraat 9 B 01
3039VL Rotterdam
KvK 51019566

Daniel beoordeelde op 2019-03-14

mooie palm, is goed in een donker hoekje en aan een goede prijs

Veerle van Willigenburg beoordeelde op 2019-03-14

Goede kwaliteit, lijkt net echt!

Wendy Nieborg beoordeelde op 2019-03-13

Tevreden, mooie kwaliteit, snelle levering!

Nicolien beoordeelde op 2019-03-13

Mooie kwaliteit, keurig verpakt en snel verstuurd

S Beyer beoordeelde op 2019-03-13

prima contact en goed gelopen

Keller beoordeelde op 2019-03-12

Mijn bestelling was door de DPD bezorgen zoek gemaakt, toen ik daar over contact opnam werd er direct een nieuwe gestuurd, Top service!!!!!!
Na 2 weken kwam het pakket alsnog boven water en heb ik dat terug gegeven , daar waren ze erg blij mee.
As ik weer een plant nodig heb haal ik hem hier ,mooie kwaliteit en top service aanrader.......

Anoniem beoordeelde op 2019-03-11

Snelle levering en mooie catalogus