Van Ruysdaellaan 45
2264TK Leidschendam

Erik Besseling beoordeelde op 2019-08-20

prima

Patrick beoordeelde op 2019-08-20

Je krijgt wat je besteld en ook netjes (zoals aangeven als je vroeg besteld) de volgende dag al binnen.

Stefan Van Dam beoordeelde op 2019-08-18

Super snel geleverd met 2 dagen al binnen steun gemonteerd en werkt super

BCB van Gerven beoordeelde op 2019-08-13

Levering was door communicatiefout een dag vertraagd. Dit is netjes gecommuniceerd. Product werkt goed, zoals beschreven op website. Zeer tevreden.

O Grader beoordeelde op 2019-08-10

Snelle levering, prima product.

Erik Hafkamp beoordeelde op 2019-08-09

Vlotte bevestiging van bestelling en de verzend gegevens, ook vlot verzonden ondanks dat het vakantie tijd is.

Ton va Rees beoordeelde op 2019-08-07

Ruim assortiment tv liften. Online besteld, snelle verzending.

j.f de geus beoordeelde op 2019-08-04

Eind van de middag een tv lift besteld volgende dag bezorgt. Uitstekend verpakt. Tv lift doet wat er geschreven is. Heel stil en voldoende snel.
Documentatie/ instructie minimaal. Geen maatschetsen.
Mooi spul nu nog de kast bouwen en tv eraan hangen komt goed.

Bj Schepers beoordeelde op 2019-08-02

Heel tevreden,snel geleverd

Erik Aarts beoordeelde op 2019-07-26

De TVlift werkt top !

Karlo Schreurs beoordeelde op 2019-07-17

Zeer snelle levering volgende dag al in huis.

Johan den Biggelaar beoordeelde op 2019-07-16

De bestelde TV lift had ik snel in huis en blijkt een zeer degelijk, compleet en goed afgewerkt product, draagt met recht de naam ‘Pro’. Daarbij beweegt de lift heel stil, ik ben kortom zeer tevreden!

elbert raaphorst beoordeelde op 2019-07-16

goed herinnerd mij dat er nog een afstand bediening klaar ligt kort voor de vakantie

Henk Mattheus beoordeelde op 2019-07-02

Snel correct zonder problemen

Harry Dubelaar beoordeelde op 2019-06-23

Prima bedrijf. Ik had een afstandsbediening bij mijn elektrische gordijnen besteld, werd ik gebeld dat die al standaard in de doos bij de gordijnrails in zit. Ik had hem dus teveel besteld, geld werd direct teruggeboekt. Verder prima service zoals snel antwoord op een vraag via het contactformulier.

willem korving beoordeelde op 2019-06-23

Vriendelijke man, goed advies.
Ben nu bezig de rails te installeren. Tot nu toe lijkt het van prima kwaliteit.
Voor deze prijs is het zeker een aanraden
Ik heb ze nu gemonteerd en ze werken prima
Alleen jammer dat de meegeleverde batterijen leeg waren

jams MEHLBAUM beoordeelde op 2019-06-16

gewoon goed en op tijd

Jac de Bruin beoordeelde op 2019-06-16

Een goede en snelle levering.
Iets minder is de info bij het geleverde product voor wat betreft de mogelijk heden van inbouw van de tv lift.

Mo el Kaddouri beoordeelde op 2019-06-16

1 woord geweldig!!!! en dat voor die prijs. van Vogel kost rond 750 euro, dat heb ik betaald voor mijn tv!

Ton Vd wel beoordeelde op 2019-06-14

Prima sevice