Roetgensgoed 46
3863BN Nijkerk

6,0

Jenny v Egmond beoordeelde op 2018-08-28

Product kwam zonder bericht 5 weken te laat. Heb gezegd het niet meer te willen, 0 reactie. Pakje geweigerd en retourgezonden. Krijg geen contact en mijn geld niet terug.

Jenny v Egmond beoordeelde op 2018-06-20

Ik heb betaald, mijn bestelling niet gekregen en het bedrijf is per mail en telefoon onbereikbaar. Waardeloos, opgelicht? Lijkt er wel op.

Kim beoordeelde op 2017-03-28

Mijn vragen werden snel en correct beantwoord. En ik had mijn bestelling de andere dag al in huis zoals was afgesproken.