Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

oberonweg 262
3208PG Spijkenisse
0102026502

jip boeve beoordeelde op 2019-03-15

navigatie bmw f30 besteld en binnen 2 dagen ontvangen. mooie toestel met duidelijke uitleg. super blij

Jan Maat beoordeelde op 2019-03-15

Mooie autoradio gekocht voor mijn kia rio. zit en goed in en was makkelijk zonder gehannes aan te sluiten

denniz beoordeelde op 2019-01-30

online een bestelling gedaan en de volgende dag in huis . Goed verpakt. Montage was ook goed te doen . paar kleine vragen en deze werden prima en snel beantwoord..Deze winkel zeker een aanrader

klaas molendijk beoordeelde op 2019-01-30

Maandag navigatie besteld en dinsdag in huis
Had wat vragen over montage die zijn keurig en helder beantwoord

Jan Maat beoordeelde op 2019-01-30

Navigatie besteld voor de volkswagen. Na ontvangst toch besloten om het in te laten bouwen. Gebeld naar inbouwnavigatie en kon meteen terecht en dus maar van eindhoven naar spijkenisse gereden. Daar ter plekke besloten om ook een camera te kopen en in te laten bouwen. Geweldige service en nog bedankt voor de lekkere koffie.

Jamy van Toor beoordeelde op 2019-01-29

zojuist een navigatie systeem in laten bouwen voor de volvo s60. Echt heel mooi spul en vakkundige inbouw. ik ga nu weer helemaal blij terug naar Helmond. Bedankt inbouwnavigatie.

Koos beoordeelde op 2019-01-25

Erg tevreden over de levering en inbouw in onze vw sharan. Bin aankomt ok besloten Om even camera in the laten bouwen , heremaal perfect ; aanrader !

leo beoordeelde op 2019-01-16

Apple carplay usb dongel iPhone voor Android navigatie systemen gekocht.
maar hier zou een bestand voor nagestuurd worden na 6 weken geen reactie.
ook na diverse mails geen reactie.
Ook word de telefoon niet opgenomen, voicemail inspreken heeft ook geen zin.

Mathijs van den Velde beoordeelde op 2019-01-13

Autoradio navigatie besteld voor de Kia Rio via de website en was keurig in 1 dag afgeleverd . Montage was gepiept binnen een uur

Vragen tijdens installatie zijn telefonisch goed Beantwoord

Jamy van Toor beoordeelde op 2019-01-09

hele goede ervaring met dit bedrijf. Een navigatie online besteld voor de opel Astra J. Binnen een dag geleverd netjes op tijd en degelijk verpakt. Installatie vergte circa 1.5 uur en het zit er nu heel mooi in. Jammer dat je geen fotos kan meeplaatsten. Erg tevreden over de werking en nazorg van het bedrijf.
TOPPERS

R .vd Mee beoordeelde op 2018-12-22

Goede service, zelfs de functie van mijn achteruitrijkering kon behouden worden. Bij andere inbouwstations was dit niet mogelijk

Fred Eijbersen beoordeelde op 2018-12-21

Zeer behulpzaam, goede service en perfecte inbouw. Zeer aan te bevelen.

Gert van Beek beoordeelde op 2018-12-19

Prima Navigatie goed geholpenprima service vriendelijke mensen werd meteen ingebouwd het gaat om de dab plus radio navigatie voor peugeot 208 in 1 woord geweldig

Karel beoordeelde op 2018-12-14

13-12 een radio navigatie systeem met dab en camera gekocht en inlaten bouwen .het werkt heel goed en ben heel tevreden .ook de mensen zijn heel vriendelijk en hebben er verstand van TOPPIE

Lambert roes beoordeelde op 2018-12-09

Ongeveer een 6 weken geleden een multimedia systeem aangeschaft voor de Opel. Tot zover zeer tevreden over de levering en het product. 1 keer een software probleem ervaren , gebeld naar de klantenservice en werd meteen goed geholpen. Ontving de dag erop de nieuwe software kaart op een sd kaart bij mij thuis.Helemaal top

Frans Koppen beoordeelde op 2018-12-07

autoradio navigatie besteld voor de vw golf 5. werd zoals aangegeven op de site keurig afgeleverd binnen 1 werkdag. Plug en play installatie, montage was binnen het uur klaar. Aanrader !

Thijs beoordeelde op 2018-12-07

Autoradio navigatie besteld voor Audi A3 . Prima inbouwservice en een prima
Product . Een aantal keren langsgeweest voor wat uitleg .altijd service met een glimlach

Singh beoordeelde op 2018-12-07

super winkel niks mis mee, product op tijd geleverd en zelfs de nazorg was prima. ik raad deze winkel zeer zeker aan