oberonweg 262
3208PG Spijkenisse
0102026502

Mathijs van den Velde beoordeelde op 2019-01-13

Autoradio navigatie besteld voor de Kia Rio via de website en was keurig in 1 dag afgeleverd . Montage was gepiept binnen een uur

Vragen tijdens installatie zijn telefonisch goed Beantwoord

Jamy van Toor beoordeelde op 2019-01-09

hele goede ervaring met dit bedrijf. Een navigatie online besteld voor de opel Astra J. Binnen een dag geleverd netjes op tijd en degelijk verpakt. Installatie vergte circa 1.5 uur en het zit er nu heel mooi in. Jammer dat je geen fotos kan meeplaatsten. Erg tevreden over de werking en nazorg van het bedrijf.
TOPPERS

R .vd Mee beoordeelde op 2018-12-22

Goede service, zelfs de functie van mijn achteruitrijkering kon behouden worden. Bij andere inbouwstations was dit niet mogelijk

Fred Eijbersen beoordeelde op 2018-12-21

Zeer behulpzaam, goede service en perfecte inbouw. Zeer aan te bevelen.

Gert van Beek beoordeelde op 2018-12-19

Prima Navigatie goed geholpenprima service vriendelijke mensen werd meteen ingebouwd het gaat om de dab plus radio navigatie voor peugeot 208 in 1 woord geweldig

Karel beoordeelde op 2018-12-14

13-12 een radio navigatie systeem met dab en camera gekocht en inlaten bouwen .het werkt heel goed en ben heel tevreden .ook de mensen zijn heel vriendelijk en hebben er verstand van TOPPIE

Lambert roes beoordeelde op 2018-12-09

Ongeveer een 6 weken geleden een multimedia systeem aangeschaft voor de Opel. Tot zover zeer tevreden over de levering en het product. 1 keer een software probleem ervaren , gebeld naar de klantenservice en werd meteen goed geholpen. Ontving de dag erop de nieuwe software kaart op een sd kaart bij mij thuis.Helemaal top

Frans Koppen beoordeelde op 2018-12-07

autoradio navigatie besteld voor de vw golf 5. werd zoals aangegeven op de site keurig afgeleverd binnen 1 werkdag. Plug en play installatie, montage was binnen het uur klaar. Aanrader !

Thijs beoordeelde op 2018-12-07

Autoradio navigatie besteld voor Audi A3 . Prima inbouwservice en een prima
Product . Een aantal keren langsgeweest voor wat uitleg .altijd service met een glimlach

Singh beoordeelde op 2018-12-07

super winkel niks mis mee, product op tijd geleverd en zelfs de nazorg was prima. ik raad deze winkel zeer zeker aan