Haanderik 154 531
KvK 30199057

Beslist.nl 59 8,6
Trustpilot 2 7,0

A.Jansma beoordeelde op 2019-03-24

Top, mooie prijs en snel in huis!

Henk beoordeelde op 2019-03-23

Prima en snel geleverd

jan dirk dijkstra beoordeelde op 2019-03-20

ben goed te vreeden

Theo beoordeelde op 2019-03-20

Vlotte afhandeling.

corien beoordeelde op 2019-03-19

goede service: een misverstand werd prettig opgelost.

André beoordeelde op 2019-03-19

Snel zoals beloofd de bestelling in huis, en de prijs is superrrrrrrr.

Gerard beoordeelde op 2019-03-18

Snelle levering en goed

laan beoordeelde op 2019-03-18

keurig bedrijf, snel geleverd!

Pons beoordeelde op 2019-03-16

Bestelling snel geleverd. Was onderweg schijnbaar kapot gegaan waardoor levering incompleet was, werd direct nagestuurd. Prima service!!

Susanne beoordeelde op 2019-03-15

Heel tevreden! Product had ik snel in huis en was eenvoudig te installeren.

R. Langelaar beoordeelde op 2019-03-12

Goed is gewoon goed. Niet meer en niet minder.

Danny Mol beoordeelde op 2019-03-11

Snelle levering en goede prijs kwaliteit.

l.scholtens beoordeelde op 2019-03-10

Super, voldoet aan de verwachting. Volgende dag in huis.

EvertJan beoordeelde op 2019-03-09

Snelle levering.

John beoordeelde op 2019-03-09

Geleverd zoals besteld wel een dag later dan beloofd maar wel hiervan op de hoogte gehouden door koerier.

Ina Wessel beoordeelde op 2019-03-08

J.Donkervoort beoordeelde op 2019-03-08

Snelle levering goede kwaliteit betaalbare prijs en service

Werner beoordeelde op 2019-03-06

Snelle levering, ondanks overzet vel enkel geschikt voor katoen, op 100% synthetisch geprobeerd, geen probleem wel strijkijzer op synthetische stand zetten.

Luuk beoordeelde op 2019-03-04

Snelle levering.