Haanderik 154 531

Kwam op tijd

Johan beoordeelde op 2019-01-18

snelle en correcte levering

sylvan van vliet beoordeelde op 2019-01-17

simpel, goedkoop en snel.

verheyden roger beoordeelde op 2019-01-16

Zeer snelle levering. Prijs kwaliteit Top.

Antoinette beoordeelde op 2019-01-15

Alles prima ontvangen en goed ingepakt. Snel geleverd.

R Take beoordeelde op 2019-01-15

De bestelde inkt was vrij snel bij dhl ,maar tot nu toe nog niet op kunnen halen .vandaag ophalen .
Maar inktboer.nl kan beter overstappen naar een bezorger die wel op tijd levert en afspraken na komt .
Als ik iets bestel wat via post.nl komt heb ik het de volgende dag .
Dus inktboer je levert snel maar de bezorger vertraagt de levering beter overstappen dus

Reactie van inktboer.nl:
Hallo R Take,
Bedankt voor u beoordeling en uitleg. We zullen het meenemen in de vervoerkeuze overwegingen.
Edwin | Manager inktboer.nl

Richard beoordeelde op 2019-01-15

Snelle levering prima kwaliteit

G.M. de Vries beoordeelde op 2019-01-15

Uiteraard werd de bestelling vlot bezorgd. Maar wat ik veel meer waardeerde was dat ik uitgebreid antwoord kreeg op mijn vraag hoe te handelen, daar ik twijfelde of het wel zou gaan werken.

Mieke beoordeelde op 2019-01-14

Stipte levering,prima kwaliteit!

Els van Steen beoordeelde op 2019-01-14

Snelle en goede levering

Ingrid beoordeelde op 2019-01-12

Snelle levering en scherpe prijs.

Astrid beoordeelde op 2019-01-09

Ik ben heel tevreden, telefonisch mijn bestelling gedaan en dat ging heel erg goed. Had het de volgende dag in huis.

R.Herber beoordeelde op 2019-01-09

Keurig op tijd geleverd

Gijs V. beoordeelde op 2019-01-07

Snel geleverd en ze printen heel netjes.

Ferket beoordeelde op 2019-01-07

Snelle levering tegen een correcte prijs

Berg beoordeelde op 2019-01-07

Net als de vorige keer weer een snelle verzending tot de volgende keer.

Kees van der Dong beoordeelde op 2019-01-07

Zeer netjes en snel, dit conform de verwachting.

Erik Raayman beoordeelde op 2019-01-06

Vlotte afhandeling, gunstige prijs.