Amsterdamsestraatweg 531
3553EE Utrecht
KvK 30199057

Beslist.nl 59 9,0

Hans van Werkhoven beoordeelde op 2018-07-16

Prima verzorgde snellem aflvering. Een 10!

lisa beoordeelde op 2018-07-12

Snel geleverd en prima product (transferpapier voor donker textiel) het papier is alleen voor 100% katoenen stof. ik heb het ook uitgeprobeerd op dunne, wollen flanel. Dat gaat ook heel goed ook goed :-)

F.v.Leipsig beoordeelde op 2018-07-02

Inkt patronen besteld, en keurig op tijd afgeleverd.

Superstyle beoordeelde op 2018-06-18

De inktcassettes zijn ingedroogd!!!

Reactie van inktboer.nl:
Hallo Els,
U hebt cartridges 21 van Dell, deze kunnen niet uitdrogen, wel kan uw printkop verstopt zitten. Gelieve in ieder geval de pulltags te verwijderen van de cartridge en dan printkopreiniging uitvoeren via de software van uw printer. Voor dit soort meldingen graag even eerst een mailtje sturen naar klantenservice info@inktboer..nl

Koos beoordeelde op 2018-06-18

Snelle en goede levering, ook qua prijsstelling een fijn bedrijf.

henk beoordeelde op 2018-06-17

goede prijs
snelle levering

Evelyn beoordeelde op 2018-06-17

Zeer snelle levering. Prima producten

Johan Kloosterman beoordeelde op 2018-06-17

Snelle levering en een uitstekende vervangers van nieuwe HP-cartridges.

Pelkmans beoordeelde op 2018-06-10

Bestelling ging vlot, de levering eveneens. Ik vind echter de leveringsprijs naar België zéér duur. 10€ is echt overdreven. Ik heb zelfs voor 30€ gekocht omdat het dan in Nederland gratis leveren is. (???) Ik woon net over de grens. Postnl komt hier dagelijks.

Anthony B. beoordeelde op 2018-06-01

Prettige behandeling in de winkel, maar bezorgbedrijf DPD leverde de zending niet af en belde of mailde me evenmin.
Betaald bellen naar DPD kostte me 20 minuten wachttijd en leverde de bekentenis op dat de chauffeur niet opbelt als hij het adres niet kan vinden.
l met al zijn we ruim een week verder en kan ik nog niet printen. Morgen ga ik elders inkt kopen.

Joop Kerssens beoordeelde op 2018-05-10

Ik bestel regelmatig bij de inkoper omdat ze goede kwaliteit inkcarkits heb en de prijzen zijn stukken beter dan bij anderen.

mari beoordeelde op 2018-04-30

Zo als altijd snel geleverd en goed koop

frans ram beoordeelde op 2018-04-24

geweldig correct op tijd.en goed verpakt.

Arie beoordeelde op 2018-04-17

Goed product voor een goede prijs. Binnen drie dagen geleverd, zoals beloofd.

Stoop beoordeelde op 2018-04-16

Zeer goede ervaring jammer dat ze het niet versturen met post.nl dan kan het ook op zaterdag besteld worden

Ter braak beoordeelde op 2018-04-10

Prima kwaliteit en goed koop

Wout Schokker beoordeelde op 2018-04-09

Snel en correct geleverd, goed verpakt heen beschadigingen.

Hilde beoordeelde op 2018-04-08

Product was vlot in huis en werkte super goed! Zeer tevreden over het transferpapier. M.b.v. de handleiding was het prima te doen en het resultaat was mooi.

Astrid Peters beoordeelde op 2018-04-03

erg klantvriendelijk. Snel. Goede prijs kwaliteit verhouding

Wim Peter beoordeelde op 2018-03-28

Een betrouwbaar adres. Goede kwaliteit, snelle levering.

Wim Peter