Haanderik 154 531
KvK 30199057

Beslist.nl 43 8,6
Trustpilot 2 7,0

J.Donkervoort beoordeelde op 2019-07-20

Zeer snel geleverd goede kwaliteit

Rebecca Adriaansz-Stewart beoordeelde op 2019-07-19

Ik heb totaal geen probleem gehad met Inktboer.nl. Maar wél met de bedrijf die mijn bestelling aan mij zou sturen.
Twee keren hebben ze het terug naar de verzender gestuurd ipv het aan een buurman of vrouw af te geven. Ik weet
dat dit lastig kan zijn. Maar tot nu toe is het altijd gelukt. De laatste keer is op 16.07 gebeurd. Nu heb ik geen enkel idee
over welk pakket het gaat. Met bol.com heb ik nu afgesproken om alles naar een centraal afhaalpunt te sturen want
ik kan niet altijd thuis blijven. Dank u. Rebecca Adriaansz-Stewart

HG Vleugels beoordeelde op 2019-07-18

vullen van de cartridges ging prima en het print netjes. In tegenstelling tot het idee dat de printer aan zou geven dat de cartridges leeg zouden zijn, geeft het aan vol te zijn en dat is mooi.

SNJ beoordeelde op 2019-07-15

Betaalbare prijzen & goed advies.

Janine beoordeelde op 2019-07-14

Keurige website. Leuke prijzen.en snelle levering. Ik ben zeer tevrede n

erma beoordeelde op 2019-07-14

was de eerste keer maar ben erg te vrede volgende keer weer bij inktboer had het super snel in huis

Simone beoordeelde op 2019-07-14

Goede en snelle levering. Had transfer papier besteld voor donkere kleren maar was voor wit nadat het gedrukt was op zwart shirt dus alles naar de klotte. Dat was wel erg slecht. Als ik vraag voor donkere kleren verwacht ik ook voor donkere kleren. Stond ook op de verpakking maar helaas zei het resultaat iets anders

Mars beoordeelde op 2019-07-13

Snel gevonden wat ik zocht en afrekenen en factuur allemaal erg vlot

Isabelle beoordeelde op 2019-07-08

Snelle levertijd, superfijne prijs en altijd mijn inktcartridges op voorraad!

Wisse Thea beoordeelde op 2019-07-01

Goed advies. Goede en snelle levering.

jean beoordeelde op 2019-07-01

Printer heeft er geen problemen mee
Een aanrader zelf foto's afdrukken zijn moei van kleur top

ma beoordeelde op 2019-06-23

goede voorraad; snelle levering; niet t duur

C beoordeelde op 2019-06-22

Heel tevreden, bestelling voldeed helemaal.

Peter beoordeelde op 2019-06-14

Heb ze nog niet gebruikt
Zien er als goed uit!
Ga het proberen, snel en voordelig geleverd!pryrr

A Atceken beoordeelde op 2019-06-13

vriendelijk, snel, duidelijk, behulpzaam

A.de Krieger beoordeelde op 2019-06-11

Alles perfect, snel in huis

Administratiekantoor J. Strijk beoordeelde op 2019-06-10

Super blij met de geweldige service van Inktboer. Altijd een goed en eerlijk antwoord en er wordt de tijd voor je genomen.

Jarco Onink beoordeelde op 2019-06-06

Netjes, correct en snel

ml bakx beoordeelde op 2019-06-04

snelle levering, prima product

JHW Guldemond beoordeelde op 2019-06-04

Mijn printer herkende de cartridges niet,dus heb ik opgebeld en kreeg voicemail. Niet lang daarna werd ik teruggebeld en werd,samen met mij,stap voor stap,alles doorlopen,zodat ze wel herkend werden.
Ik kreeg nog een tip,hoe ik dat de volgende keer beter kan doen.
Ik vind dat wel heel aardig en ook superservice,omdat ik eigenlijk buiten de openingstijden belde.
Ik ben dik tevreden,alles werkt nu naar behoren. Volgende keer bestel ik weer bij inktboer.