Burgemeester van Rijnsingel 4

Mystery shopper

Lees
waarom

Andela van den Broek beoordeelde op 2017-07-11

Mooie omslagdoek met leuke details!

T de Jong beoordeelde op 2017-06-15

We love the kinderservies koe! Our 15 month old eats enthusiastically everything served in them because she loves the colours, the shapes and the textures. She isn't ready for the cup yet though, she prefers to just play with it for now and not drink from it. Good that it's all made from bamboo!

Shyra Van Tatenhove beoordeelde op 2017-05-26

Snelle levering, prachtige badcape en netjes verpakt met een handgeschreven briefje.

Tatiana Svitskaia beoordeelde op 2017-05-14

Perfect

Wilma Giesen beoordeelde op 2017-05-12

Snelle levering, duidelijke website, bericht wanneer en hoe laat levering plaatsvindt,
Leuk kaartje bij bestelde produkten.

Diana Damad beoordeelde op 2017-05-02

Goede snelle bezorging. Netjes een email dat het een dag langer duurde dan verwacht! Terwijl het al super snel was!

NathV beoordeelde op 2017-03-26

Woensdag een bestelling gedaan van 2x hetzelfde product (cadeautjes verjaardag). Donderdag gebeld dat er helaas nog maar 1 op voorraad was. Er werd netjes gevraagd of ik de bestelling wilde annuleren of 1 product op wilde laten sturen. Voor het laatste gekozen. Als geste kreeg ik de verzendkosten die er dan wel bij zouden komen van hun. Wat erg jammer is, is dat het product vervolgens pas zaterdag bezorgd werd. Terwijl op de site echt bij dit product voor 14u, volgende bezorgd stond. En als het donderdag is verstuurd, zou het vrijdag binnen moeten zijn. Daarnaast ook jammer dat het product niet ingepakt was wat wel was aangegeven.

Reactie van izzybizzybee:
Het spijt me om te horen dat de bestelling pas zaterdag binnen was! Ik heb het donderdag vóór 16.30 uur ingeleverd op een PostNL pakketpunt en het had dus echt vrijdag bezorgd moeten worden... helaas heb ik geen invloed op de bezorging zodra ik het heb ingeleverd bij PostNL. :(

Voor wat betreft het als cadeau verpakken, ik heb nog speciaal gekeken of u het als cadeau verpakt wilde hebben omdat ik had begrepen dat het een cadeautje was. Maar bij uw bestelling stond deze optie NIET aangevinkt. Ik ging er dus vanuit dat u het zelf in wilde pakken.. Er zijn voor u meerdere dingen niet naar wens gegaan bij deze bestelling, excuses daarvoor! hartelijke groeten, Jennifer

Marian Zuurbier beoordeelde op 2017-03-21

Levering volgens afspraak. Mooi product!

MJ de Bruijn-Taken beoordeelde op 2017-03-17

Prettige ervaring. Erg goede service zonder moeilijk gedoe. Top!

Reactie van izzybizzybee:
Hartelijk bedankt voor het nemen van de tijd om te beoordelen en ik ben blij dat ik van dienst kon zijn! vriendelijke groeten, Jennifer

Ilona beoordeelde op 2017-03-10

Duidelijke factuur en snelle verzending goed verpakt

Arno Vos beoordeelde op 2017-02-24

De site voor het bestellen was heel duidelijk en ik had mijn bestelde product ook snel in huis.

Renske Mulder beoordeelde op 2016-12-07

Supersnel in huis, heel leuk ingepakt.
Prachtige, unieke producten.

M. Schrauwen beoordeelde op 2016-11-07

Op tijd in huis en netjes verzorgd.

Robin Puijk beoordeelde op 2016-05-14

Al eerder een mooie badcape ontvangen ! Nu een grote maat besteld, om mee
Te nemen op vakantie ! Heel blij mee!!! Top kwaliteit en voor een goede prijs! Snelle service

Bedankt voor de goede beoordeling Robin :D

Moniek beoordeelde op 2016-02-18

Erg leuke producten, en uit ervaring weet ik dat de badcapes erg fijn zijn, en mooi blijven in de was.
Hoewel het type wat ik wilde bestellen in eerste instantie niet op voorraad was, is dit op zeer korte termijn alsnog gemaakt. Ook deze badcape is erg mooi geworden en heb ik met veel plezier cadeau gegeven!

Ity beoordeelde op 2016-01-20

Prettig en snel

Frans beoordeelde op 2015-12-21

Duidelijke website.Correcte en snelle uitvoerin g bestelling

Jeanine beoordeelde op 2015-08-31

Heel netjes, snel geleverd, goed verpakt. Er werd zelfs gebeld over de kleur van het afzetband van de capes. Of het akkoord was dat er een ander kleurtje gebruikt werd, wat er overigens net zo goed bij paste. Anders zou het iets langer duren voordat de capes verzonden konden worden. Heel nette afhandeling dus. Ik ben zeer tevreden en denk dat ik in de toekomst nog wel eens vaker capes bij Izzy Bizzy Bee zal bestellen.

Anja beoordeelde op 2015-05-31

TOP!!!!

Jeanne beoordeelde op 2015-05-30

Leuke spulletjes voor de kleintjes. Goede kwaliteit/ prijs verhouding en snelle levering!