Toermalijnstraat 6
1812RL Alkmaar

Hemstra beoordeelde op 2019-08-19

Goed en betrouwbaar contact over de juiste thermostaat. Snelle levering en artikel goed verpakt. Tevens nazorg dmv tel contact.

Reactie van kamerthermostaatkopen.nl:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze service en wensen u veel plezier met uw aankoop.

Dirks beoordeelde op 2019-08-19

Reactie van kamerthermostaatkopen.nl:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Kreutz beoordeelde op 2019-08-18

Reactie van kamerthermostaatkopen.nl:
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Akker beoordeelde op 2019-08-18

Werd netjes gebeld nadat ik de bestelling had geplaatst om te controleren of de gekochte termostaat wel bij mijn cv ketel paste. Verder was dr termostaat scherp geprijst en de volgende dag al geleverd, super!

Reactie van kamerthermostaatkopen.nl:
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Peeters beoordeelde op 2019-08-17

Zwaart beoordeelde op 2019-08-17

Mannaerts beoordeelde op 2019-08-16

Guepin beoordeelde op 2019-08-16

Goede advies en prompte levering

Heuvelman beoordeelde op 2019-08-16

Reactie van kamerthermostaatkopen.nl:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Idsardi beoordeelde op 2019-08-15

Prima afhandeling. Product met montagehandleiding.

Reactie van kamerthermostaatkopen.nl:
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze service en het product. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Build2enjoy beoordeelde op 2019-08-15

Snelle levering goede prijs!

Reactie van kamerthermostaatkopen.nl:
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze service en wensen u veel plezier met uw aankoop.

Doolaard beoordeelde op 2019-08-14

prima service. Ik werd gebeld of ik wel het juiste besteld had. helemaal top,

Reactie van kamerthermostaatkopen.nl:
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop!

Meijer beoordeelde op 2019-08-14

Ik werd zelfs gebeld of ik de juiste thermostaat had besteld.
TOP

de Boer beoordeelde op 2019-08-13

korenblek beoordeelde op 2019-08-12

Tevreden over de levering.

Reactie van kamerthermostaatkopen.nl:
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze lever service. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Goeman beoordeelde op 2019-08-12

Snelle levering prima product

barneveld beoordeelde op 2019-08-11

duidelijke site, ruime betalingsmogelijkheden, zeer snelle levering. kortom top.

Martin beoordeelde op 2019-08-11

Beste prijs en snelle levering

Hoeven beoordeelde op 2019-08-10

Snelle levering tegen prima condities. Goede communicatie.

Wouda beoordeelde op 2019-08-09