Toermalijnstraat 6

Bergsma beoordeelde op 2019-06-19

Goed en snel geleverd

Kiemeney beoordeelde op 2019-06-19

Bob beoordeelde op 2019-06-17

Overzichtelijke site met goede algemene info en veel keus. Vooral de Honeywell aansluittabel is handig / makkelijk. Uiteindelijk voor een Honeywell T4M gekozen. Werd binnen 2 werkdagen geleverd en hangt nu aan de muur.
Werking summier getest maar vanwege het warme weer zal die zich komende winter pas moeten bewijzen.

Bulthuis beoordeelde op 2019-06-16

Reactie van kamerthermostaatkopen.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop!

Ketelaars / Nederlands Conflictinstituut beoordeelde op 2019-06-13

thermostaat is niet aan te sluiten! Wifi verbinding werkt niet. Internet staat vol met dit probleem.
Hoe los ik dit op?

service is verleend!

Hazenoot beoordeelde op 2019-06-12

Heb een onderdeel voor een kamerthermostaat gekocht. Kwam netjes en op tijd binnen, en was precies wat ik nodig had.

Reactie van kamerthermostaatkopen.nl:
Bedankt voor uw beoordeling en goed te lezen dat het door u aangeschafte product snel geleverd was en dat het product is wat u verwachte.

Boot beoordeelde op 2019-06-12

Reactie van kamerthermostaatkopen.nl:
Bedankt voor uw beoordeling en veel plezier met uw aankoop.

Leeuw beoordeelde op 2019-06-10

Honeywell Evohome aangeschaft incl een aantal extra thermostaat kranen.
Leveren voor een hele scherpe prijs en belden binnen 10 minuten na het plaatsen van de bestelling of ik wel de juiste aangeschaft had (Opentherm vs Aan/Uit)

lannau beoordeelde op 2019-06-10

Sonnemans beoordeelde op 2019-06-09

Snelle levering en werd dag later gebeld of alles goed aangekomen was met mogelijkheid om pakket terug te sturen indien ik niet tevreden zou zijn. Ook werd apart een handleiding gestuurd. Kortom , super service.

Geurts beoordeelde op 2019-06-09

de omschrijving voldeed aan de verwachting. snelle levering

Calsbeek beoordeelde op 2019-06-08

Redeker beoordeelde op 2019-06-08

Prima service, werd gebeld om na te gaan of thermostaat geschikt was voor cv ketel! Bij retourneren artikel ook zeer goede service en meedenken naar oplossing

Mellink beoordeelde op 2019-06-07

Rutten beoordeelde op 2019-06-06

vlotte nette correcte afhandeling

Tussen noest en splinter beoordeelde op 2019-06-04

keurig afgehandeld. Het telefoongesprek voorafgaand aan verzending is zeer waardevol

Reactie van kamerthermostaatkopen.nl:
Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat het telefoongesprek als waardevol is ervaren. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop!

Dagmar Duijkers beoordeelde op 2019-06-03

Het ging snel en zoals beloofd de volgende dag in huis.

Reactie van kamerthermostaatkopen.nl:
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze service en wensen u veel plezier met uw aankoop.

Lochtenberg beoordeelde op 2019-06-01

Prima. Voor de levering gebeld of de bestelde modulerende thermostaat wel bij onze ketel paste. Levering duurde langer, maar wij hadden verkeerde postcode opgegeven.
Zij hebben het zelf gecorrigeerd. Wij hoefden niets te doen.
Op de website ook goede info. Dat geeft vertrouwen.

Reactie van kamerthermostaatkopen.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop!

Keulstra beoordeelde op 2019-06-01

Verkeerd besteld. Teruggestuurd. Eens kijken hoe dit opgelost wordt

Reactie van kamerthermostaatkopen.nl:
Bedankt voor uw beoordeling! Verkeerde bestellen kan gebeuren, wij helpen u graag om het juiste product in huis te krijgen. Ik kan in ons systeem geen melding vinden van uw retour. Wij raden altijd aan uw retour via e-mail, chat of telefonisch aan te melden, dan verloopt het retour proces wat sneller.
Aan de hand van uw beoordeling zal ik uw bestelling als retour noteren en ik zal uw vandaag bellen om te overleggen wat uw wensen zijn.

van Hoof beoordeelde op 2019-05-30