Toermalijnstraat 6

Veer beoordeelde op 2019-04-19

Verheijden beoordeelde op 2019-04-19

Wilbrink beoordeelde op 2019-04-18

Maan beoordeelde op 2019-04-18

Prima bedrijf, zitten er bovenop. De bestelling wordt zeer snel en vooral netjes bezorgd. Ook met ruilen, door mijn fout is alles keurig geregeld. Dus, als je cv onderdelen nodig hebt dan kan ik Kamerthermostatenkopen.nl van harte aanbevelen. Mijn compliment.

Reactie van kamerthermostaatkopen.nl:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het doet ons deugd te lezen dat u tevreden bent met onze service. Wij zien u graag als klant terug.

Ven beoordeelde op 2019-04-18

Jansen beoordeelde op 2019-04-18

Snel en goed geleverd, door deze winkel. en mooie prijzen.

Reactie van kamerthermostaatkopen.nl:
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Veel plezier van uw aankoop!

Veen beoordeelde op 2019-04-17

Zeer tevreden, thermostaat binnen 1 dag in huis en aangezien wij een modulaire thermostaat hadden besteld werd er netjes nagebeld om te controleren of deze compatibel was met onze ketel, top.

Reactie van kamerthermostaatkopen.nl:
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Veel plezier van uw aankoop!

Golstein Brouwers beoordeelde op 2019-04-16

Lunenberg beoordeelde op 2019-04-16

Goed contact en snelle levering.

Hendrikx 2-wielers beoordeelde op 2019-04-15

Heel tevreden met levering alleen uitleg kan beter heeft 3 dagen geduurd voordat alles werkte. Met Google moeten uitzoeken waar probleem zat.

Reactie van kamerthermostaatkopen.nl:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het vervelend om te lezen dat de installatie van uw bestelling niet naar verwachting verliep. Het is aan de fabrikant van het product om de handleiding aan te passen indien dat uw advies zou zijn. Indien u denkt dat de installatiehandleiding belangrijke punten mist kunt u overwegen om de fabrikant hiervan op de hoogte te brengen. Dit zou andere mensen kunnen helpen. Zij kunnen vervolgens beoordelen of zij de handleiding vernieuwen.
Desondanks wensen wij u veel plezier met uw aankoop.

JJC van den Hoven beoordeelde op 2019-04-15

Ik heb meteen de hele week ingesteld. Lekker als je thuis komt en het is 21 graden en als je op het werk bent gewoon 18.

Reactie van kamerthermostaatkopen.nl:
Hartelijk dank voor uw bestelling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw bestelling. Wij wensen u er dan ook veel plezier mee.

Roelofs beoordeelde op 2019-04-15

Ik bestelde de Nefit Easy thermostaat en daags daarna telefoontje van het bedrijf met de vraag welke cv ketel ik had ivm aansluiting en nadat ik enkele vragen had beantwoord vertelde ze dat ik de juiste thermostaat had besteld. Dit is in mijn optiek heel netjes en klantvriendelijk. Geef het bedrijf een zeer goede beoordeling.

Reactie van kamerthermostaatkopen.nl:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Horst beoordeelde op 2019-04-15

Fritsie beoordeelde op 2019-04-15

Uitstekend! Eerst via de chat goed geholpen over een type-/versienummer. Daarna snel bezorgd. Goede prijs ook!

Havenga beoordeelde op 2019-04-14

Maas beoordeelde op 2019-04-13

Snelle correcte levering

Krijnen beoordeelde op 2019-04-13

snel geleverd, keurig verpakt en snelle reactie op een mailtje omdat ik iets niet begreep. Top bedrijf!

Siegersma beoordeelde op 2019-04-11

Reactie van kamerthermostaatkopen.nl:
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Verbeek beoordeelde op 2019-04-11

duidelijke website, snelle levering