Toermalijnstraat 6
1812RL Alkmaar

Duimelaar beoordeelde op 2019-07-20

Snelle levering, goede close-in boiler, goede prijs-/prestatieverhouding.

Bartels beoordeelde op 2019-07-19

Scherpe prijs, duidelijke informatie, snelle levering.

Mulder beoordeelde op 2019-07-18

Reactie van kranenshoponline.nl:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

de Vries beoordeelde op 2019-07-18

Het apparaat slechts een dag later ontvangen, solide verpakt en dat tegen een redelijk goedkope prijs zonder verzendkosten.
Een dikke duim dus.

O. de Vries

Reactie van kranenshoponline.nl:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze service en wensen u veel plezier met uw aankoop.

Raadzaam Advies beoordeelde op 2019-07-17

Snelle levering!

Reactie van kranenshoponline.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop!

Verhoeks beoordeelde op 2019-07-17

Linders beoordeelde op 2019-07-17

snelle levering , veilige betaling

Kosters beoordeelde op 2019-07-16

Ondanks dat ze zelf niet konden leveren wat ik nodig had hebben ze geholpen met adres zoeken waar wel te koop is. Snelle afhandeling en terugbetaling. 👍

Reactie van kranenshoponline.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij te lezen dat u onze service waardeert!

Keulen beoordeelde op 2019-07-14

Janssen beoordeelde op 2019-07-13

Snelle en correcte levering

Broers beoordeelde op 2019-07-13

Elizabeth beoordeelde op 2019-07-12

Helaas kwam mijn bestelling van een Daalderop close-in boiler niet goed door bij de webshop. Ik had wel betaald en kreeg een bevestiging in mijn scherm, maar kreeg geen mailtjes over mijn bestelling en de levering. Na bijna een week (op een volgende dag in huis artikel) stuurde ik daarom maar even een e-mail of de bestelling wel binnen was gekomen. Binnen vijf minuten had ik een hele vriendelijke meneer aan de telefoon. Mogelijk had ik eerst een andere betaalmethode gekozen bij mijn bestelling en daarna voor Paypal en dat had een fout veroorzaakt zodat de betaling niet gekoppeld was aan een bestelling. Meneer bood zijn excuses aan voor deze fout en vond het vervelend dat ik daardoor mijn bestelling nog niet had. Hij ging het direct handmatig goed verwerken, zodat ik de volgende dag alsnog mijn bestelling zou ontvangen.

Dingen kunnen altijd een keer niet helemaal goed gaan en daar heb ik alle begrip voor. De manier waarop het vervolgens op wordt gepakt (snel reageren, onnodig toch excuses maken, het snel handmatig oplossen) is wel echt fijn en niet iets wat je altijd mee maakt. Goede klantvriendelijke service!

Inmiddels de boiler geplaatst en gelukkig weer warm water in mijn keuken.

Reactie van kranenshoponline.nl:
Hartelijk dank voor deze beoordeling. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze service en dat de boiler inmiddels geplaatst is. Wij wensen u veel plezier ermee en hopen u als klant terug te mogen verwachten.

Brand beoordeelde op 2019-07-11

Zeer tevreden. Snel geleverd. Nette prijs. Prima verpakt.
Alles “zoals het hoort”!

Reactie van kranenshoponline.nl:
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze service en wensen u veel plezier met uw aankoop.

JanWillem Frederiks beoordeelde op 2019-07-11

goede prijs en geleverd zoals vermeld op de site

Reactie van kranenshoponline.nl:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze service en wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Driessen beoordeelde op 2019-07-10

website is duidelijk. Mij bestelling werd correct en op het juiste tijdstip afgeleverd.

Visser beoordeelde op 2019-07-10

Na contact gehad te hebben via chat welke kardoes ik nodig had van grohe de bestelling geplaatst. Zeer goed geholpen door de medewerker bij de chat. Jammer alleen dat het verkeerde plaatje bij het artikel stond. Verder alles naar wens verlopen, afhandeling en levering. Het belangrijkst vind ik de mogelijkheid tot snel contact, zoals chat. Dat draagt meer bij dan zaken als snelle levering, etc.

Dijk beoordeelde op 2019-07-10

Doet wat het beloofd (inclusief op tijd leveren) > 's-avonds voor 21.00 uur besteld: de volgende dag in huis (voor interne op voorraad artikelen). En dat is best uitzonderlijk …… top dus, een aanrader.

PP&MD beoordeelde op 2019-07-10

Snel geleverd bij de Postbus

van den Brink beoordeelde op 2019-07-08

Mooi op tijd geleverd, en voor een goede prijs.

Gladpootjes beoordeelde op 2019-07-07

Snelle levering volgens bestelling.
Ik ben blij en kan iedereen de kranenshop aanbevelen!