bergse dorpsstraat 103b
3054GC rotterdam
KvK 63209829

9,0

J.J. Zwart beoordeelde op 2019-08-20

Zeer tevreden, Donderdag besteld, Vrijdag in huis. En ze zitten prima, kan niet beter

Marianne beoordeelde op 2019-08-07

Alles was perfect!

Lucienne De Mayer beoordeelde op 2019-07-29

Heel goede service

S. van den Hof-Meenderink beoordeelde op 2019-07-24

Vrijdag besteld, 24 uur later geleverd.

Wim van Werven beoordeelde op 2019-07-08

Prima winkel!

jan van Nek beoordeelde op 2019-07-01

Tevreden, snelle aflevering, niets mis mee

Franky Van den Abbeele beoordeelde op 2019-06-19

Geen enkel problee, vlotte afhandeling

Ruud Schuurmans beoordeelde op 2019-06-18

Snelle levering en zeer goed product.

Heleen van Erdelen beoordeelde op 2019-06-10

Snel geleverd, één dag, niet te duur, goede kwaliteit pantoffel maat goed (Bernardino)

Ruud Nissingh beoordeelde op 2019-06-03

Prima en snel geleverd

K Coelingh beoordeelde op 2019-05-30

Snelle levering...

H.m.h Smeets beoordeelde op 2019-05-29

Snel en goed

C.A.M Vermeulen beoordeelde op 2019-05-26

Correct afgewikkeld en snelle service

J Burghout beoordeelde op 2019-05-15

gewoon prima razend snel goed product

J.G. Lommers beoordeelde op 2019-05-12

Het pakket heb ik in goede orde ontvangen. Alleen jammer dat ik de DHL-bezorger bij de eerste aanbieding heb gemist. Het werd aangegeven dat de volgende dag een 2e aanbieding zou plaatsvinden, maar DHL heeft het pakket daarentegen die dag bij het servicepunt afgegeven.

Mevrouw Marion Ardon beoordeelde op 2019-05-12

Product voldoet aan de gegevens die worden vermeld op de site. Besteeling is snel en goed verlopen.

anja bisschop beoordeelde op 2019-05-11

lekker warme voetjes voor deze kou-kleun.

Matzinger-Heijmans beoordeelde op 2019-04-27

Door DHL hier in het dorp afgegeven waar ik niet heen kon omdat ik de paasdagen achter elkaar gewerkt heb 6 dagen en nachten en nu kan ik ze niet meer ophalen en zijn ze terug gestuurd.
Ik was trouwens gewoon thuis en briefje was bij de buren in de bus gedaan.

Wilma Ferwerda beoordeelde op 2019-04-14

ik ben heel tevreden. Het product was snel in huis en er werd een duidelijke tijdspanne voor de bezorging gecommuniceerd.
Mijn man is erg blij met de pantoffels.

Henk Beneden beoordeelde op 2019-03-17

Goede service snel mer de bestellingen , als het net niet past geen probleem je kan het zonder kosten terug of geruild worden.