bergse dorpsstraat 103b
3054GC rotterdam
KvK 63209829

8,8

Ton de Raad beoordeelde op 2018-12-07

Supersnelle levering! Mijn bestelde pantoffel viel wat klein uit...retour eenvoudig geregeld. Nieuwe sloffen wwer snel in huis èn bovenal de terugbetaling ook goed regereld.
Al met al zeer tevreden over mijn aankoop via Pantoffelexpert.nl. DANK!

Brigitte Zegers beoordeelde op 2018-12-03

Snel bezorgd, en niet in een veel te grote doos, dat is ook fijn ( voor het milieu)

Marjolein Jonker beoordeelde op 2018-12-02

Het was snel in huis. De verpakking maakt het product er niet aantrekkelijker op, maar voor deze scherpe prijs kan je een leuke verpakking ook niet afdwingen.

Tineke Wiersma beoordeelde op 2018-11-26

Prima, snelle levering zonder problemen

yvonne snoek beoordeelde op 2018-11-14

Een goede pantoffel lekker warm en mooi afgewerkt enredelijk optijd af geleverd met vriendelijke groet.

Harry Borst beoordeelde op 2018-10-30

Goede prijs,keurige snelle levering.

André Grave beoordeelde op 2018-10-22

tevreden alleen ontbrak mijn naam op afleverbon alles opgelost misschien handig bij ander afleveradres wel de naam van de besteller te vermelden , of is dit voor cadeau verzending?

G.J. Hilhorst beoordeelde op 2018-10-20

kan er nog niets over zeggen, want de maat bleek toch te klein, kan gebeuren. terug gestuurd maar nog geen andere ontvangen.

Nico Verhoef beoordeelde op 2018-10-13

Snel geleverd

H Dol beoordeelde op 2018-10-08

Goed product snelle levering

Danielle beoordeelde op 2018-10-02

Snelle en nette levering volgens beloftes.

joop beoordeelde op 2018-09-22

wij kopen hier niks meer . erg slechte service. op zondag besteld product werd pas op donderdag geleverd. was gewoon op voorraad. zelf contact op moeten nemen op woensdag. tracktrace van vervoeder werkt ook niet in hun verzonden mail. mocht je iets om willen ruilen dan wens ik je veel succes bij deze amateurs.

L.G. Huizing beoordeelde op 2018-09-18

Vriendelijke en behulpzame medewerkers en snelle levering.

Cindy Helmich beoordeelde op 2018-09-17

Hele snelle levering. 's Avonds rond 20 uur besteld, de volgende dag al in huis. Heel fijn!

AJ de Voogd - Borgers beoordeelde op 2018-09-16

Duidelijke website, betaling prima en levering goed

jolanda frijlink beoordeelde op 2018-09-15

De bezorging van mijn pantoffels was snel en netjes

Edgar Schalkoord beoordeelde op 2018-09-15

Goed en snel geholpen

Henny Biemans beoordeelde op 2018-08-21

Gewoon goed netjes op tijd en compleet.Niks meer aan veranderen!!

Maarten beoordeelde op 2018-08-05

Korting 10% als nieuwe klant kon ik niet inleveren, slechte zaak en nog steeds niet meer dan een bevestiging gehad van die klacht.

Ingrid Tepper beoordeelde op 2018-07-29