Diphoorn 25
7842 TA Diphoorn
0591 362020

9,9

Nicole beoordeelde op 2017-07-19

Snelle bezorging en goed verpakt. Was mijn huisnummer vergeten te vermelden. Hier kreeg ik een mail over.

Corrie beoordeelde op 2017-07-10

Bestelling kwam snel binnen. Keurig verpakt. Was een feestje om het uit te pakken!

Ingrid beoordeelde op 2017-07-07

geweldig in gepakt voor beschadiging leuk serveer blaadje cadeau top!!!!!

Mieke beoordeelde op 2017-07-03

Keurig en snel bezorgd

Iris Poelman beoordeelde op 2017-07-02

Alles word altijd zorgvuldig ingepakt en is altijd snel in huis. Vaak al de volgende dag. Erg goede service met een mooie ruime keuze! Bestel hier graag.

Hans beoordeelde op 2017-06-27

Snel en goed geleverd, ideaal dat dit via een DHL afhaalpunt gedaan kon worden!

Marja beoordeelde op 2017-06-21

snelle correcte levering

Anne beoordeelde op 2017-06-17

Onmiddellijk hulp en reactie toen de website betaling niet toeliet. Heel snel. De volgende dag is de bestelling geleverd.
Alleen de website was een iets minder ervaring. Teruggaan naar de vorige pagina ging niet en sommige andere dingen, o.a. betaling, reageerde een beetje vreemd.

Edith Kooijers beoordeelde op 2017-06-11

Geweldig ingepakt en keurig op tijd

Annemiek beoordeelde op 2017-06-01

Recentelijk een bestelling geplaatst. Het bleek dat 1 item helaas niet uitgeleverd kon worden en daar ben ik keurig netjes 2x voor gebeld. Bestelling zou in overleg toch verstuurd worden maar zonder dat ene item. Het geldelijk verschil zou geretourneerd worden.
Bij ontvangst van het pakket bleek dat er een item bijzat wat ik erg blij mee ben en waar geen extra betaling voor nodig was. Op zich al erg aardig maar dat was nog niet alles...........er zat nog iets bij waar ik helemaal niet op gerekend had en dat was een "cadeautje" voor mijn "teleurstelling".
Woon & Cadeau kan er zeker op rekenen dat ik dit mondeling doorgeef en ze zullen mij niet als klant verliezen.
CHAPEAU!

Jeanine beoordeelde op 2017-05-25

Super tevreden! Groot assortiment. Snelle vriendelijke communicatie. Vlot verstuurd.

Nel beoordeelde op 2017-05-23

Ik ben heel erg tevreden, 's middags besteld en de volgende dag al in huis.
Echt super.

Karen beoordeelde op 2017-05-10

Altijd een plezier om hier een bestelling te doen: goed verpakt, snel in huis en leuke email uitwisseling :)

Frank beoordeelde op 2017-04-27

Snel geleverd makkelijke site en betaal mogelijkheden super verpakt dank je wel

Anoniem beoordeelde op 2017-04-09

gewoon heel goed, vlug in huis, keurig verpakt

Karla Link beoordeelde op 2017-04-04

Super geregeld. En snel en vakkundig bezorgd en ingepakt. Heel blij mee.

K. Sijtsma beoordeelde op 2017-04-01

Prima service! Snel en keurig verpakt!

W. ten Hove beoordeelde op 2017-03-31

Hebben de bestelling geplaatst en hadden deze met 2 dagen in huis. Ook viel ons de verzendkosten mee en het bestelde was heel goed verpakt. Ik kan het ieder aanraden

J. beoordeelde op 2017-03-31

Bestelling was heel goed verpakt met een vriendelijk kaartje erbij en ook snel in huis. Heb al meerdere malen bij deze winkel besteld en het was altijd helemaal in orde.

An beoordeelde op 2017-03-31

Mooie producten, duidelijk omschreven, snel geleverd en uitmuntende service! Ik zal zeker nog eens bestellen! Bedankt voor het mooi verpakken van de Emma Bridgewater producten, Gina!