Diphoorn 25

Christel kluver beoordeelde op 2018-08-17

Netjes ingepakt.
Vriendelijke afhandeling.

frieda beoordeelde op 2018-08-17

Zeer snelle en correcte levering; leuke verpakking

A kever beoordeelde op 2018-08-16

Ben tevreden, omdat een deel niet op voorraad was duurde de levering wat langer. Maar dat was snel opgelost. Alles prima.

Mirjam beoordeelde op 2018-08-14

Alles was weer fantastisch verpakt en snel geleverd. Wederom dank!

Annemieke beoordeelde op 2018-08-14

Supersnelle bezorging en prachtig verzorgde cadeauverpakking met mooi papier en lintjes omdat ik gemeld had dat het servies voor mijn dochters verjaardag was. Ook erg goed en vriendelijk telefonisch contact nav een gestelde vraag.

Paulien beoordeelde op 2018-08-13

Er was 1 product dat ik had besteld niet leverbaar, ik kreeg daar zo een grappig mailtje op, dat onze hele familie aan het lachen heeft gemaakt en ik mocht daarvoor in de plaats 2 producten uitkiezen voor de prijs van 1. Meer dan top geregeld dus!!

Annemiek Sengers Piederiet beoordeelde op 2018-08-12

Een van de betere webwinkels van de laatste jaren. Adequaat, helder, snel, professioneel. Ik zou persoonlijk niet weten wat er nog verbeterd zou kunnen worden.

Marjolijn Soulier beoordeelde op 2018-08-08

Wat eennsuper service en een vriendelijke mensen. Niets is teveel en ze denken met je mee en zorgen dat alles perfect verloopt. Top

Dhr. A.J. van den Bremer beoordeelde op 2018-07-26

6 Emma Bridgewater mokken besteld. Keurig verpakt aangekomen. Dank.
Precies volgens afspraak.

Lisette beoordeelde op 2018-07-23

Snelle levering en mooi ingepakt.

Agnieta beoordeelde op 2018-07-23

Kwaliteit, snelle levering, kortom Top!

Betsie beoordeelde op 2018-07-22

Keurig geholpen!

Anja beoordeelde op 2018-07-22

Snel en netjes

A Hillier beoordeelde op 2018-07-21

Snel geleverd en goed verpakt, met leuk kaartje en catalogus erbij. Prima dus!

M.v.d.schaaf beoordeelde op 2018-07-17

Vriendelijk correct vlotte verzending het geheel komt betrouwbaarover

Sandra Matze beoordeelde op 2018-07-08

Heel erg tevreden, aan de telefoon hele vriendelijke mensen.En bestelling heel vlug in huis.

Marlike Huisman beoordeelde op 2018-07-07

prima verzorging van het pakje, heel mooi ingepakt

Julie beoordeelde op 2018-07-06

Binnen een dag in huis. Ideaal!

els beoordeelde op 2018-07-01

Snelle levering. Netjes ingepakt

Erika Gremmen beoordeelde op 2018-07-01

Mijn bestelling werd geleverd binnen de aangegevenlevettijd . Goed en zorgvuldig verpakt . Top ! Nog een leuk schrijven erbij .👍🏼