Diphoorn 25
7842 TA Diphoorn
0591 362020

9,9

S Bruin beoordeelde op 2019-02-23

Betaling via Paypal en een goedverpakt item de volgende dag bezorgd.
Dat is top !

Edith beoordeelde op 2019-02-22

Heel zorgvuldig verpakt en snel geleverd, erg tevreden over het mooie product

M. Vier beoordeelde op 2019-02-19

Van begin tot eind perfect voor elkaar. Duidelijke website, keurige bevestiging vd bestelling en verzending op eerstvolgende werkdag, inclusief track and trace. Artikel beantwoordt aan de beschrijving en prima verpakt. Deze winkel is een aanrader!

Kirby beoordeelde op 2019-02-11

Klantvriendelijkheid dikke 10+, borden waren zeer goed verpakt, ik had verteld dat het een kado was voor mijn moeder en Gina heeft het nog leuk ingepakt met kadopapier super leuk! Ik ga zeker vaker bestellen!

Frank beoordeelde op 2019-02-11

snelle levering, duidelijke website. Prima dienstverlening

Anneke beoordeelde op 2019-02-09

Snelle levering ,netjes verpakt. 👍

René kielder beoordeelde op 2019-02-09

Prima

Marleen beoordeelde op 2019-02-09

Weer snelle bezorging!!

G. van Raalte beoordeelde op 2019-02-07

Heel tevreden, degelijk verpakt, zelfs nog met cadeaupapier, en heel snel ontvangen.

Henk Blaak beoordeelde op 2019-02-06

Uitstekende service en communicatie. Snelle en correcte levering.

Catootje beoordeelde op 2019-02-06

Super snelle levering ! Goed verpakt met een gezellig kaartje erbij. Een webwinkel waar je blij van wordt :))
Ik heb hier al vaker servies besteld en elke keer is de service van het zelfde niveau. Voor mooi servies van een perfecte kwaliteit met een snelle levering hoef je niet verder te zoeken!

M beoordeelde op 2019-02-04

mijn theekoppen en schotels werden waanzinnig goed ingepakt, ongeschonden en binnen drie dagen thuisgestuurd.

Bieneke beoordeelde op 2019-02-01

Maandag besteld en woensdag in huis keurig verpakt

Fred Vis beoordeelde op 2019-01-30

Tevreden over het contact met de verkoper. Functionaliteit van de webwinkel laat te wensen over. Vriendelijk geholpen en perfecte levering. Een aanrader !!

Lia beoordeelde op 2019-01-30

Zorgvuldig verpakte bestelling, weer op en top ontvangen.

Lotje Van Verschuer beoordeelde op 2019-01-29

Supersnelle bezorging, aantrekkelijk geprijsd, met een fijne catalogus erbij. Ik ben heel tevreden en ga t Hoorntje zeker aanbevelen bij mn vriendinnen

Linda beoordeelde op 2019-01-28

Snelle levering. Supergoed verpakt. Alles tip top in orde.

Mirjam Abram beoordeelde op 2019-01-27

Snel en zeer goed verpakt geleverd.

H.C. Janssen beoordeelde op 2019-01-26

Zeer tevreden heel vlot en vakkundig verpakt en verzonden.
Dankjewel

Marjolijn beoordeelde op 2019-01-26

Eenvoudig bestellen en betalen. Goede communicatie en snelle levering. Goede spullen en veilig verpakt. M.a.w. niets op aan te merken! Als iedereen het zo zou doen, zouden we met zijn allen nog een stukje gelukkiger zijn!