annie m.g schmidtweg 106
1321 LH almere
06 55 91 35 53

Trustpilot 9 8,6

Pieter Glas beoordeelde op 2019-05-23

beetje veel plakband om de bestelde artikelen, verder prima service en snel!

Diana Le Cuivre beoordeelde op 2019-05-23

Goede communicatie en snelle levering.
Verzendkosten wel wat aan de hoge kant voor 5 tubes tandpasta en ook het moeten tekenen voor ontvangst een beetje onzin, waardoor Post.nl twee keer voor niets aan de deur is geweest en ik het vervolgens toch heb moeten afhalen op een verzameladres. Beide keren kon ik op het verwachte aflevermoment niet aanwezig zijn. Het had m.i. ook gewoon bij de buren afgegeven kunnen worden. Misschien iets om over na te denken.
Verder niets dan lof!

en

C. de Waal beoordeelde op 2019-05-22

Snel en correct geleverd.

Gerry Schmidt beoordeelde op 2019-05-20

Alles vlgs afspraak geleverd en prima produkten

I Ancher beoordeelde op 2019-05-20

Snelle bezorging

Bart Rooms beoordeelde op 2019-05-15

Snelle verwerking en levering. Goede verpakking. Top.

Astrid Winants beoordeelde op 2019-05-15

Vandaag besteld morgen in huis....ze doen wat ze zeggen ik ben tevreden.

Mariet Meyst beoordeelde op 2019-05-13

Wat het maakt dat ik Verzorgmarket niet als uitstekend beoordeel is het volgende:

Op Google heb ik gezocht op een product. Via een hit van Google kwam ik op de website van Verzorgmarket terecht, maar op de pagina van het betreffende product dat ik zocht. Omdat deze erg moeilijk te verkrijgen is, was ik blij verrast te zien dat er nog 1 product in hun voorraad was. Omdat de webshop verder voor mij onbekend was, heb ik eerst op Google gezocht naar de betrouwbaarheid van de webshop. Dit leek allemaal dik in orde! Daarom heb ik uiteindelijk het product besteld.

Nadat ik per e-mail een bevestiging had ontvangen van mijn bestelling, vernam ik niks meer. Omdat ze stellen, "voor 12:00 uur besteld, eerstvolgende werkdag in huis" (mits het product op voorraad is), heb ik na 2 werkdagen zowel telefonisch als per mail contact opgenomen. Telefonisch werd er niet opgenomen. Per mail reageerden ze vrijwel direct! Heel positief daarover. Bleek dat ze wegens vakantie een week lang geen bestellingen verwerkten en dat dit op de homepagina van de webshop werd vermeld. Prima dat je op vakantie gaat, iedereen verdient zo nu en dan vakantie. Alleen omdat ik nooit op de homepagina van de webshop ben geweest, was ik hier niet van op de hoogte. Het product had ik snel nodig, maar hierdoor liep het een week vertraging op. Dit had ik graag van tevoren willen weten, bijvoorbeeld op het moment van bestellen...

Verder over de webshop niks anders behalve lof! Goede ervaring mee en ik zal zeker nog eens bestellen, maar eerst nadat ik de homepagina heb bekeken op stiekeme meldingen over vakanties ;-)

Sjan Melsen beoordeelde op 2019-05-13

Gewoon uitstekend

M van Bun beoordeelde op 2019-05-13

Vond wat ik zocht en werd prima geleverd!

M. de Klein beoordeelde op 2019-05-13

Prima levering, op tijd zoals beloofd. Zeker aan te raden.

Cissy Bosson beoordeelde op 2019-05-12

Ondanks vakantie toch nog heel snel geleverd .

Riet Tak beoordeelde op 2019-04-30

Hele snelle levering voor een goede prijs!! Top!

R.E. van der Veer beoordeelde op 2019-04-30

Heel tevreden, snelle levering.

J.E. Zwart-Roossien beoordeelde op 2019-04-24

Heel tevreden! Supersnelle levering!
Voor herhaling vatbaar!

Anoniem beoordeelde op 2019-04-24

X

Caron Deckers beoordeelde op 2019-04-23

Snelle en correcte afhandeling niks op aan te merken
Zou er zo weer iets bestellen

Tilly Hebing beoordeelde op 2019-04-23

Pakketje was snel geleverd en had makkelijk door de brievenbus gekund maar door de grote verpakking en ik was niet thuis moest het afgeleverd worden bij het postkantoor en daar kon ik het dan ophalen. Misschien een idee om de pakketjes kleiner te maken zodat ze wel door de brievenbus kunnen

O. Van der Made beoordeelde op 2019-04-22

In het bestelproces heb ik Expliciet aangeven dat bezorging op het adres van de buren moest geschieden mocht ik niet thuis zijn. Bij verzending heeft men echter gekozen voor verplicht handtekening vereist, legitimatie vereist, geen levering bij buren.

Uiteraard was ik niet thuis. Het pakket is daardoor verstuurd naar een mini drogist, welke slechts is geopend als ik werk.

Ik heb al meerdere malen contact gehad met de verkoper. Zij beloven steeds terug te bellen maar hebben tot op heden nog niets laten horen.

Gevolg is dat mijn bestelling van 25 euro nooit aan zal komen.

Fijne verkoper. Not!

Reactie van verzorgmarket.nl:
zo als op postlabel kan zien heb wij gevraagd punt van klant voor post bezorger gemeld ,
volgens postNL postbezorger was twee keer voor de deur van klant en zijn buren gewest en niemand was tuis , postbezorger heeft zijn pakket bij dichtste post pont gebracht en klant heeft ook briefje gehad dat moet zelf op halen ,als klant niet tuis is dat is niet ons slechte servies ,klant heeft contact met ons genomen en heeft hij gezegd dat hij briefje van postbezorger gehad en waar is zijn pakket , klantserviece van verzorgmarket.nl heeft twee keer klant gebeld maar klant heeft niet op genomen , kan klant ons zegen waar is ons slechte service en ons schuld dat verzorgmarket.nl moet negatie beoordeling krijgen , wij hebben ons dienst zo als altijd zo snel geleverd ,

H. Overwijn beoordeelde op 2019-04-21

Duidelijke site. Bevestging van bestelling. Snelle en keurige levering.