annie m.g schmidtweg 106
1321 LH almere
06 55 91 35 53

Trustpilot 9 8,6

Lieke Akkerman beoordeelde op 2018-11-14

De levering was heel snel en dit was de enige winkel waar ik dit product nog kon krijgen, super fijn dus! Enige nadeel zijn de verzendkosten, maar aan de andere kant weet je met het aangetekend verzenden wel zeker dat de verzending veilig/zorgvuldig gebeurt.

Joan Koelemeijer beoordeelde op 2018-11-14

Snel geleverd

Vivienne Vernooij beoordeelde op 2018-11-14

Snel en correct.

Oosterbaan beoordeelde op 2018-11-14

Snel en correct geleverd. Blij mee, ik bestel hier zeker vaker.

Peter beoordeelde op 2018-11-14

Goede prijs en snelle levering. Voor herhaling vatbaar!

Sevilay Akyon beoordeelde op 2018-11-12

Heel tevreden ik heb besteld en was al twee dagen in huis ben trots op.

Leon Fonville beoordeelde op 2018-11-07

overal naar gezocht en bij Verzorgmarket gevonden; besteld en snel en keurig ontvangen

Nimal van Oort beoordeelde op 2018-11-07

Prima!

Caroline van der Knoop beoordeelde op 2018-11-06

Bestelling liep voorspoedig. Werd goed op de hoogte gehoueden wanneer mijn pakje bezorgd zou worden.

WILLEM VAN SETTEN beoordeelde op 2018-11-06

Besteld, vlgnde dag in huis, perfect!

Claudia van Diemen beoordeelde op 2018-11-04

Prima levering

jan schleurholts beoordeelde op 2018-11-04

Product besteld en twee dagen later binnen. Zou een bijlage( factuur) zitten bij het eerste verzend bericht, bij mij niet.
Gebeld op aangegeven 06 nr. en factuur was anderhalve dag later per mail naar me toe gezonden

TT beoordeelde op 2018-11-02

Super snelle bezorging en super goed (origineel) product ontvangen. Top!

Emily beoordeelde op 2018-11-01

Het liefst zou ik "uitstekend" willen aanklikken, want mijn bestelling kwam de volgende dag al binnen. Echter, na het bestellen verwachtte ik een bevestigingsmail van mijn bestelling, maar deze kwam niet. Ook na 2-3 uur nog niets ontvangen, dus ik begon me een beetje zorgen te maken. Na ca. 3 uur kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling verzonden was, dat was dus een opluchting. Al met al prima dus. @Verzorgmarket: misschien toch handig om direct na de bestelling een bevestigingsmail te sturen.

Annemarie Gorselink beoordeelde op 2018-10-31

Snelle en correcte levering.

M. Sonnevelt beoordeelde op 2018-10-30

Ben er nog maar 1 keertje geweest en kan dus verder nog niet goed oordelen.
Wel jammer dat dit ook een winkel is waar je niet achteraf kan betalen.

Monique Kooijman beoordeelde op 2018-10-30

Product nergens meer te vinden. Alleen hier! En véél goedkoper! Meteen 10 stuks gekocht. 👍🏻

Hilde K beoordeelde op 2018-10-25

Ik kon een bepaalde oogschaduw nergens meer kopen, maar wel hier online. Ik durfde eigenlijk niet bij een voor mij onbekend bedrijf te bestellen, maar toch geprobeerd en met geweldig resultaat! Het product was leverbaar en het werd de volgende dag al bezorgd! Super blij mee!

Roy Oosterhout beoordeelde op 2018-10-24

Was een fout van de website word er netje over gebeld dat op te lossen was en zo heel netjes en goed Service pakte was nog steeds op de dag dat ze zeide

Esme beoordeelde op 2018-10-24

In de namiddag besteld, volgende dag in huis. Goede verpakking. Keurig verzorgd. Zeker aan de raden,