Molendijk 57
4339AC Nieuw- en Sint Joosland

The Feedback Company 3947 9,2

Solomon G. beoordeelde op 2019-02-15

Niet aan te raden, zodra het product niet deugt kan je fluiten naar je geld. Er is geen niet goed geld terug garantie. Mijn boorhammer voldeed niet aan mijn verwachten, vervolgens werd het opgelost door een terug roeppost van Einhell zelf. Ik wilde een andere model kopen omdat ik achteraf achter kwam dat het te zwakke boorhammer is, maar dat mag niet bij 1ekeus. Alleen de bouwmarkten staan het toe, als een product niet deugt=geld terug bij de bouwmarkten NIET bij 1ekeus!